Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Is trouwens geen aanval dat ik vind dat je een slechte dieronvriendelijke amazone bent
)
Sjoert schreef:Noon is een duitse merrie, graaft idd graag gaten, waar mijn vriendin nogal veel pech mee heeft gehad.

Arabesk schreef:Ik vind het een prachtig paard en mooi tuig, maar de manier waarop je je paard rijdt vind ik om te janken. Veel te diep en veel te veel druk op de teugels. Op een aantal foto's is te zien dat je paard probeert zijn mond te openen, maar de sperriem verhindert dat.
Aimee schreef:Hey SjoertHet stukje meer rust is echt duidelijk te zien
De vos loopt veel te diep, achter de loodlijn, ik hang er met veel te veel druk aan, trek met m'n binnenhand en natuurlijk wordt de mond goed dicht gebonden met de sperriem
Sjoert schreef:Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om mijn vriendin niet nog meer aan te moedigen om nog meer bruin TUIG te kopen.![]()
uit en ja...ik heb nog hele mooie bruine leren peesbeschermers van Dominick...super mooi

beantsje schreef:Ach, sommige mensen reageren wel wat heftig...maar ik vind ook dat dit overigens prachtige paardje veel te diep loopt. Hoe dat komt, ach daar waag ik me hier niet aan. Zoals je zegt, dit is geen HAW. Maar ik denk wel dat je je paardje een enorm plezier zou doen met vwnw.
Aimee schreef:beantsje schreef:Ach, sommige mensen reageren wel wat heftig...maar ik vind ook dat dit overigens prachtige paardje veel te diep loopt. Hoe dat komt, ach daar waag ik me hier niet aan. Zoals je zegt, dit is geen HAW. Maar ik denk wel dat je je paardje een enorm plezier zou doen met vwnw.
Waarom moet iedereen toch maar steeds blijven hangen in het vwnw?
Ik zie een paard waarbij de tempocontrole nog niet optimaal is en dús is de houdingscontrole nog verre van optimaal. Het is compleet nutteloos om alleen maar naar dat neusje te kijken. Zeker in deze reeks, want juist de laatste foto is het minst fijn.