JoyCiej007 schreef:Sandrina schreef:Joyce: fjordenmans is een merrie.
En ja ik stond in Mensport, vond het erg leuk daaraan mee te werken.
ja maar voor ons was het fjordenmans........
OK
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzan_bobar schreef:Zijn rug is te slecht, hij kan niet meer dragen helaas,.... zie mijn topic in mijn onderschrift.
Sandrina schreef:Je hebt gelijk dat voor de kar best anders kan zijn. je zult kritisch moeten zijn met het aanschaffen van een karretje. Misschien kan een sulky uitkomst bieden?
Ik heb beide; een 2- en een 4 wielige kar, beide erg licht van gewicht. Fralla loopt voor allebei heel fijn.
JoyCiej007 schreef:Weet iemand trouwens iets over een Fjord die vorig jaar ook op de weide's van Henk stond? Die Fjord had enkele ontzettend grote 'vetbulten', met name direct achter het hoofd bij de manenkam, waardoor de hele manenkam aan het begin in een bocht getrokken werd.
Vond het een leuk beest, stond naast mijn shetmerrie (vos met witte manen en staart) en die 2 konden het wel goed met elkaar vinden.
nobbygaard schreef:JoyCiej007 schreef:Weet iemand trouwens iets over een Fjord die vorig jaar ook op de weide's van Henk stond? Die Fjord had enkele ontzettend grote 'vetbulten', met name direct achter het hoofd bij de manenkam, waardoor de hele manenkam aan het begin in een bocht getrokken werd.
Vond het een leuk beest, stond naast mijn shetmerrie (vos met witte manen en staart) en die 2 konden het wel goed met elkaar vinden.
Je bedoelt mijn fjordje nobbygaard
JoyCiej007 schreef:Sulky is inderdaad licht, maar dan moet hij wel helemaal goed uitgebalanceerd zijn, anders trekt het paard alsnog met de rug, hoe licht ook. Nadeel: als je een tweezitter hebt zul je steeds gewichten en balans moeten veranderen omdat hij dan bijv. in balans is met 2 personen, zit er maar 1 persoon op dan is hij al weer uit balans.