Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:Nu weet ik gelijk wat jullie met die slechte sfeer op wedstrijd bedoelen zeg...
"Toevallig afgelopen week een selectiewedstrijd bijgewoond, wat een attitudes komen er weer langs zeg"
"Als (sommige, niet allemaal) dressuurmutsen zo ongelofelijk lopen te stressen en te katten, lach ik ze letterlijk vol in hun gezicht uit..."
"nooooouuu dat vonden de dames niet zo leuk en eentje vroeg zelfs aan mij wat ik hier deed! Toen zei ik met m'n grote mond: Winnen?"
"Ik start tussen de paarden met mijn pony, altijd wel iemand die meent dat ze dan minder aardig hoeven te doen."
"Komen 2 dressuur mutsen, Jemig ja dr zijn er nu 4 voor ons uitgevallen dus hebben we nog maar 20minuten los rijd werk schandalig. Ik vond dat echt grappig "
Daar word ik nou spontaan arrogante dressuurmuts van!
pharagirlke schreef:Ik heb een paard en ik ZIE pony's soms gewoon niet... Die dingen duiken overal op zonder kijken
denice: als ik jouw bericht zo lees ben je zelf ook niet zo'n schatje op wedstrijd.
annaaube schreef:pharagirlke schreef:Ik heb een paard en ik ZIE pony's soms gewoon niet... Die dingen duiken overal op zonder kijken
denice: als ik jouw bericht zo lees ben je zelf ook niet zo'n schatje op wedstrijd.
ja maar, bedoel je dan een a of b pony, of ook de d's en e's. want die lijken me niet lastig om te zien .><
annaaube schreef:ik merk het vooral als er paardenwedstrijden zijn, en minder bij de pony's. de paardenmensen vinden dat ze gewoon niet aan de kant hoeven, en lekker door je heen kunnen rijden, want je hebt 'maar een pony'. dan heb ik ook geen zin meer om te rijden hoor =...=
Lame schreef:Halllooooooooooooooooooooooooooo!!!
Iedereen een fijn en sportief en vredelievend wedstrijdjaar 2010 gewenst.. zonder strubbelingen, ruzies, vervelende opmerkingen.. en vol sportieve reacties, leuke opmerkingen, goed georganiseerde wedstrijden en vooral veel punten!
Ik begin bij mezelf...ik ga alleen nog maar met een open gezellige heb er zin in mentaliteit op wedstrijd..!