Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shilady schreef:Goudentip : Neem zadels mee naar huis of bewaar ze in je auto doet mn nicht ook
Falona schreef:shilady schreef:Goudentip : Neem zadels mee naar huis of bewaar ze in je auto doet mn nicht ook
Dat vind ik een heel slechte tip. Een zadel dat in een auto ligt is ook niet altijd verzekerd. Wanneer deze auto zich na 20u op de openbare weg bevind wanneer het zadel (of wat er dan ook in ligt) eruit gestolen wordt dan kan je ook naar je geld fluiten. En weg is weg, of hij nu in je auto ligt of elders.
Overigens, als je het zadel thuis hebt liggen moet je ook even goede de voorwaarden van je inboedel verzekering doornemen. De meesten onder ons zullen het zadel dan een schuur of garage bewaren en wanneer deze niet aan bepaalde voorwaarden voldoet valt diefstal alsnog niet onder de inboedelverzekering.
shilady schreef:zo ie je maar hoe belangrijk het is om je spullen goed achter slot en grendel te hebben.
Stond eerst op 2 stallen waar je je zadel in een gemeentschappelijke ruimte moest hangen maar dat vind ik toch niks . Als ik volgende keer weer een paardje koop koop ik ook gelijk een goed dik slot voor op het kluisje
dagmach schreef:shilady schreef:zo ie je maar hoe belangrijk het is om je spullen goed achter slot en grendel te hebben.
Stond eerst op 2 stallen waar je je zadel in een gemeentschappelijke ruimte moest hangen maar dat vind ik toch niks . Als ik volgende keer weer een paardje koop koop ik ook gelijk een goed dik slot voor op het kluisje
Het zijn kluisjes met een goed dik slot erop die opengebroken zijn,dus bespaar je de illusie dat het jou dan niet overkomt