Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
faya86 schreef:Erg jammer dat hier zo gekat wordt
ts: errug mooi paardje en goed dat je het rustig aan doet
en boejend dat het een maandje voor zijn 3e is
Calanddra: 21 en 70 kilo dan valt overgewicht wel mee hoor kijk 16 jaar en overgewicht tja
dat is anders
talented schreef:faya86 schreef:Erg jammer dat hier zo gekat wordt
ts: errug mooi paardje en goed dat je het rustig aan doet
en boejend dat het een maandje voor zijn 3e is
Calanddra: 21 en 70 kilo dan valt overgewicht wel mee hoor kijk 16 jaar en overgewicht tja
dat is anders
Dit is natuurlijk ook onzin. Overgewicht heeft niet alleen te maken met je leeftijd, wat denk je van lichaamslengte?! Er zijn maar zat mensen van 21 die , wanneer ze 70 wegen, tonnetje rond zijn. Maar er zijn ook mensen van 21 die bij 70 kilo graad mager zijn, het is maar net hoe groot je bent!
Wat betreft het topic: prima om zo met dit paard te beginnen. Hij ziet er al mooi ontwikkeld uit, dus dan zijn ze klaar om licht aan het werk te gaan! Succes verder
)
)
En zo ontspannen als jij erop zit, echt een topknol, haha!
Heel veel plezier nog met hem! Calanddra schreef:Waar slaat dat nou op? Het is een hele normale vraag, al meerdere malen gesteld door meerderen op het topic.

) dus ik ga ook niet ordelen over het wel of niet erop gaan zitten / rijden. Dus dat doe ik dan ook niet 
xMK schreef:Calanddra schreef:Waar slaat dat nou op? Het is een hele normale vraag, al meerdere malen gesteld door meerderen op het topic.
Tuurlijk, over 2 maanden is hij zeker voor jou meteen 2 jaar ouder, kom op zeg. Iemand die zijn eigen paard goed kent weet wel hoeveel hij kan hebben en er is niet eens een drafpas o.i.d. gezet. Ik vind dit JUIST goed, dat ze hem eerst een hele poos alleen maar laat wennen aan de stap, alsdat ze over een paar maanden flink aan de gang gaat, want dan mag dat natuurlijk, hij is dan immers 3.
Leuk paard, wees er zuinig op en veel succes!