Kimberleij schreef:nu inmiddels geen last meer vn een dikke knie, volledig hersteld?
Hmmm, de verdikking is weg en de blauwe plekken zo goed als, ik heb nu alleen geen gevoel meer in de huid op mijn knie...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adil18 schreef:astridelise schreef:En nu allemaal ons hoofd daar neer zetten en dan naar onze schedel kijken, die dan zo open en bloot ligt. Meid wat heb jij toch een mazzel gehad door dit zwarte doppie.
Ik denk dat mijn schedel in twee stukken had gelegen zonder mijn cap...
Sabin_e schreef:Wow Lisanne.. jij hebt ff iets heftigs meegemaakt! Sterkte met je knie
Ik rijd ook altijd met cap, en mijn vorige cap is ook mijn redding geweest!
Tijdens een buitenrit schrok mijn paard van een heel hard voorbij razende auto en voordat ik het wist stuiterde ik op mijn hoofd en schouder/arm van het paard af, op straat. Ik had mijn arm gebroken (bovenarm) en mijn cap was stuk. Als ik die niet op had gehad......![]()
Als ik nu mensen zie rijden op straat zonder cap dan krijg ik altijd een soort raar en boos gevoel daarbij.. en als ik iemand ken die zonder rijdt geef ik een tip om toch een cap te dragen!..met zulke verhaaltjes als wat jij en ik hebben meegemaakt erbij
Diesel_09 schreef:En wat denk je dan als je dit soort verhalen leest?Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit met cap rijd.Sterker nog, ik heb er niet eens eentje. Net als mijn autogordel die ik nooit omdoe , en waarvoor ik al te veel bekeuringen heb gehad.
En ik weet dat het super stom is, dus ik wil jullie toch even bedanken door me met de neus op de feiten te drukken wat er allemaal kan gebeuren.
Inderdaad denk ik ook altijd.. mijn paard is zo braaf, dat gebeurd mij niet, maar het kan je altijd gebeuren.
Gewoon laks van me hoor, geef het gelijk toe.
Diesel_09 schreef:Ja dat het natuurlijk stom is dat ik zonder cap rij.
Ik denk er eigenlijk nooit zo over na maar als ik deze verhalen lees ben ik heel blij dat het zo goed is afgelopen en besef ik ook wel dat het mij ook gewoon kan overkomen.
Zoals ik al schreef, het is gewoon laksigheid .
Goed, ik ga een cap kopen..
For sure !
astridelise schreef:Adil, ik lees nu net over jouw knie. Ik ben vorig jaar oktober vrij hard op mijn knie gevallen en dat dove gevoel van jouw huid heb ik maanden lang gehad net onder mijn knieschijf. Mijn knie voel ik nog steeds en vooral als het gaat regenen?!
Adil18 schreef:Kimberleij schreef:nu inmiddels geen last meer vn een dikke knie, volledig hersteld?
Hmmm, de verdikking is weg en de blauwe plekken zo goed als, ik heb nu alleen geen gevoel meer in de huid op mijn knie...