Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flugeltje schreef:Ik ben hem nu vanaf vrijdag aan het stappen en zie tot nu toe geen verbetering, eingelijk alleen een slechter beeld.
Gisteren ochtend een klein rondje gedraaft en liep nu zelfs met een knik in zijn hoofd, dus echt kreupel.
Gisteren avond heb ik hem in de binnenbak aan de longe even lange lijnen laten draven en schrok me rot, hij liep enorm kort voor en valt enorm op zijn goede been en hij wil ook echt niet lopen.
Mijn gevoel is hier echt helemaal niet goed over.
Volgende week woensdag komt mijn DA pas, ik weet niet of ik dat nog zolang af ga wachten, maar om nu weer naar een andere kliniek te gaan is ook wat..
Pff... heftig allemaal weer.
geerke schreef:flugeltje schreef:Ik ben hem nu vanaf vrijdag aan het stappen en zie tot nu toe geen verbetering, eingelijk alleen een slechter beeld.
Gisteren ochtend een klein rondje gedraaft en liep nu zelfs met een knik in zijn hoofd, dus echt kreupel.
Gisteren avond heb ik hem in de binnenbak aan de longe even lange lijnen laten draven en schrok me rot, hij liep enorm kort voor en valt enorm op zijn goede been en hij wil ook echt niet lopen.
Mijn gevoel is hier echt helemaal niet goed over.
Volgende week woensdag komt mijn DA pas, ik weet niet of ik dat nog zolang af ga wachten, maar om nu weer naar een andere kliniek te gaan is ook wat..
Pff... heftig allemaal weer.
zou het niet een peesblessure zijn?(of hoefkatrol...i.v.m kort lopen)
Ik dach dat ze met artrose altijd in het begin slecht liepen en dat het na een aantal minuten beter werd?
Of jij hebt net die ene uitzondering natuurlijk..
sterkte ermee....wie weet valt het wel mee!
geerke schreef:je hebt gelijk dat je op je eigen dierenarts wacht,die weet de historie van het paard....het is natuurlijk wel naar maar niet vreselijk urgent.
(niet alle peesblessures gaan gepaart met zwelling)
geerke schreef:met niet urgent bedoel ik dat hij niet de kans loopt binnen een aantal uren te overlijden....
artrose gaat inderdaad niet over,soms blijft het wel stabiel.
Het leven moet voor hem wel leuk blijven....
Wacht gewoon even de dierenarts af....het zou zomaar kunnen meevallen.
Heeft hij nu dezelfde symptomen als toen de eerste artrose problemen aan het licht kwamen?
Willy_UrsB schreef:Oke even een betere reactie.
Smile! Smile! Smile!
Je mag best oefenen voor Z, Maar je geeft zelf al aan dat het niet zeker is of je paard Z KAN rijden.
Ga dan pas met s&t oefenen als je het ZEKER weet.
Ga niet voor een shoot die kilo's er in hangen..
Ik zal graag een foto willen zien met een ander bit.
Let je paard wel op de omgeving?
Beweegt hij met zijn oren?