Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaaikeMo schreef:Wildgirl schreef:ik ben het ook eens met de post van catalyst1 op de 1e pagina.
De ts geeft duidelijke argumenten waarom ze in het begin zo wil rijden; volgens mij denkt half bokt hier weer dat ze de bijzet eraan heeft voor het naar beneden rijden; wat dus niet zo is!
Heeft het paard een andere keuze dan?? Nee! Die bijzet zit zo strak dat hij daar wel moet lopen. Dan is het niet raar dat er word gedacht dat de bijzet is om het dier naar beneden te laten lopen!
Wildgirl schreef:pharagirlke schreef:Maar het constant inhouden met de handen is dat níet. Heb je haar ooit zien rijden? In het echt bedoel ik?
In België kunnen we ons bedenken dat dit dier iets meegemaakt heeft waardoor het niet meteen van een leie dakje gaat. Lukt dat in Nederland ook of zijn daar enkel perfecte ruiters met perfecte paarden met perfecte levens? Hell, over elk van jullie valt wel iets naar boven te halen. Over degene die het hardst schreeuwen nog het meest. Kijk verder dan je neus lang is.
pharagirlke schreef:Ze kan nog prima op normale manier lopen, gespannen staan de bijzets nl nog niet. Ze kan alleen niet meer het hoofd in de lucht gooien en daarmee TS een kopstoot geven.
.
MaaikeMo schreef:Wildgirl schreef:ik ben het ook eens met de post van catalyst1 op de 1e pagina.
De ts geeft duidelijke argumenten waarom ze in het begin zo wil rijden; volgens mij denkt half bokt hier weer dat ze de bijzet eraan heeft voor het naar beneden rijden; wat dus niet zo is!
Heeft het paard een andere keuze dan?? Nee! Die bijzet zit zo strak dat hij daar wel moet lopen. Dan is het niet raar dat er word gedacht dat de bijzet is om het dier naar beneden te laten lopen!
pharagirlke schreef:Hoe wil je spanning die zich enkel onder het zadel voor doen oplossen zonder er op te gaan?
__Laura schreef:Wil je weten wat er gebeurt als die rek max gebruik wordt? Dan knapt je bijzet. Geloof me, die dingen zijn wél kapot te krijgen. Het resultaat daarvan op je paard wil je niet zien.. Levensgevaarlijk dit