Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TGS schreef:dag lieve mensen,
aangezien ik geen vervoer heb daarheen wil ik jullie vragen of jullie je ogen willen openhouden naar een paardje. Het is een Tuiger en heet Pandura zal nu ongeveer 10 jaar oud zijn. Zijn vader is Waterman. Ik heb van de week te horen gekregen dat hij aan een handelaar in Zuidlaren is verkocht.
Op deze foto was hij nog een jaarling hij moet nu ongeveer rond de 1,63 zijn.
in mijn profiel kunnen jullie lezen wat er allemaal is gebeurt. Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn als jullie iig de ogen willen open houden.
Of als er iemand uit de buurt van NH naar de markt gaat dan wil ik ook wel meebetalen aan benzine ed als ik dan mee kan rijden.
jolandje schreef:Klopt er zijn idd goeie bij! Hoe heet je veulen als ik vragen mag? en wat is de afstammeling?een paar jaar geleden heeft een kennisje een appaloosa merrieveulentje gekocht op de zuidlaardermarkt, ze is er dit jaar(nu 3 jaar oud) voor het eerst mee naar de NMPRS merriekeuring geweest , 2e premie behaald, één dag later bij NAS gekeurd, eerste premie, én stamboekopname!! het is dus niet allemaal meuk wat er verkocht word,
liiisette schreef:Ivet_Bliksem schreef:Jaa ik woon boven de pico bello en de bloemenhal (mischien weet je waar dat is)
Wat leuk ivet!! Ik zou wel even goed opletten als ik er ben
liiisette schreef:jolandje schreef:Klopt er zijn idd goeie bij! Hoe heet je veulen als ik vragen mag? en wat is de afstammeling?een paar jaar geleden heeft een kennisje een appaloosa merrieveulentje gekocht op de zuidlaardermarkt, ze is er dit jaar(nu 3 jaar oud) voor het eerst mee naar de NMPRS merriekeuring geweest , 2e premie behaald, één dag later bij NAS gekeurd, eerste premie, én stamboekopname!! het is dus niet allemaal meuk wat er verkocht word,