*** Prachtige Lusitano's onder zadel -- by Hypo Focus ***

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Liza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 17:23

supermooiefoto's
vooral die van chawwa en quilo met die stijgerfoto's

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 17:39

prachtige foto's!!! WOW
wat schiet jij de foto's uit fantastische hoeken!!!! petje af voor jou!!!! jij maakt de foto's echt prachtig... wow

en dan ziet chawwa en haar paard er super mooi uit!! natuurlijk altijd fijn als de modellen er ook super uit zien, geweldig dat zonnebloem veldje!!! hebben jullie dat speciaal opgezocht of was dat in de buurt?
een van mijn favorieten zijn die 2 witte lusitano's die allebei naar rechts kijken met die mooie klassieke kostuums... maar ook die steigerfoto's zijn sprookjes achtig... dit zijn echt geweldige foto's voor een kalender ofzo...

MOOI GEDAAN!! :P :P :D

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 17:43

Hypofocus schreef:
joketje schreef:
Wat een prachtige foto's :9 . Alleen jammer van die brandmerken in hun nek...

Tja aan de brandmerken is helaas niets te doen...
Deze paarden komen allemaal uit portugal, en zijn daar jaren geleden al gebrandmerkt. ;)

ja helaas heb je paarden erbij, waarbij het brandmerk totaal mislukt is en er een grote zwarte kale plek overblijft... zo zonde!!
wat dat betreft heeft quilo nog een heel net/mooi brandmerk, je ziet hem wel, maar het staat nog netjes...
Ik heb ook het geluk dat mijn paard een brandmerk heeft die gewoon behaard en wit is, waarbij je alleen een verdikte huid ziet met nummer 61.

Anoniem

Re: *** Prachtige Lusitano's onder zadel -- by Hypo Focus ***

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 17:52

En ik hoorde dat het juist bij Quilo niet helemaal zo de bedoeling was... De brandijzers voor zijn paarden waren gestolen, dus toen Quilo gebrandmerkt werd, is dat met de grotere brandijzers voor koeien gedaan.