Helaas.. Ik kan niet mee doen.. Met Vera ging het uiteindelijk beter maar vandaag kwamen we erachter dat ze een galbult heeft vlakbij haar pees.. Dus nu moet ze op rust en eerder dat over is.. Daarna moet ik weer heel rustig opbouwen.. Maar ik kom uiteraard wel kijken!
Procent
Geplaatst: 25-09-09 18:34
Jammer... Zou je niet van iemand een paard kunnen lenen?
Er zijn er wel die het gewoon doen, maar eigenlijk zijn ze er niet van gediend (die oude behoudende heren haha). Als je wilt gaan voor de prijs "best verzorgde equipe" moet je het niet doen want die win je dan niet. Als je niks om die prijs geeft kun je doen wat je wilt maar je moet wel absoluut een cap op. Alleen de westernruiters hebben volgens mij compensatie om geen cap te dragen.
IKbenEllen
Geplaatst: 26-09-09 09:18
Suzanne37 schreef:
Alleen de westernruiters hebben volgens mij compensatie om geen cap te dragen.
Belachelijk eigenlijk, maar da's een ander verhaal
Nee verkleed wordt niet op prijs gesteld, of het moet klassieke rijtenue zijn. De IJslanderruiters rijden bv ook in van die truien.
Vandaag meegedaan aan de Denneluchtrit. Was erg leuk en we hadden heerlijk weer en prachtige bossen. Ben nu wel behoorlijk uitgeput en ga ook niet meer naar de prijsuitreiking. Mijn vriendin misschien wel want we zijn eigenlijk wel benieuwd hoe goed we het gedaan hebben (zal wel meevallen haha).