ben benieuwd
ken wel een aantal veulens nog van de veulenkeuring
en deze Up to Date hierboven is zeker weten een plaatje zo op de foto ben benieuwd hoe die in het echt is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Weer 1 voor de Wonderboy verzameling Nummer 7 alweer
en papa zelf natuurlijk
wonderboy schreef:Zojuist heeft m'n baas de Wonderboy x Rousseau gekocht in Drachten.. Weer 1 voor de Wonderboy verzameling Nummer 7 alweer
en papa zelf natuurlijk
Vond de prijzen in Drachten heel erg tegenvallen. Ik had er toch iets meer van verwacht. Maar goed ons veulen gaat wel naar een goed nieuw baasje, en das ook belangrijk!! liss schreef:ik vind dat er enorm veel springers worden aangeboden in Drachten, weinig dressuurveulens
volgende week gaan we met veulen naar Dronten, daar zijn is het wat gelijker verdeeld.
zeanine schreef:liss schreef:ik vind dat er enorm veel springers worden aangeboden in Drachten, weinig dressuurveulens
volgende week gaan we met veulen naar Dronten, daar zijn is het wat gelijker verdeeld.
Noord Nederland is van oudsher natuurlijk ook een spring-gebied. Net zoals Brabant en Limburg meer dressuur gericht zijn
zeanine schreef:wonderboy schreef:Zojuist heeft m'n baas de Wonderboy x Rousseau gekocht in Drachten.. Weer 1 voor de Wonderboy verzameling Nummer 7 alweer
en papa zelf natuurlijk
Kon je baas niet ff meebieden op de nummer 31?Vond de prijzen in Drachten heel erg tegenvallen. Ik had er toch iets meer van verwacht. Maar goed ons veulen gaat wel naar een goed nieuw baasje, en das ook belangrijk!!
RCHLLKE schreef:Gaat er iemand nog naar Reesink morgen?
en zeker volgende week met de duitse paarden, daar ben ik erg benieuwd naar!