Persoonlijk vind ik het niet echt een mooi beestje, maar wel heel erg leuk dat je daaraan mee mocht doen!! En natuurlijk gefeliciteerd met de prijzen!
tones
Geplaatst: 06-08-09 21:39
Jeddah schreef:
De volgende dag heeft bokker Kaisa ons nog getrakteerd op een mooie foto shoot op een heuvel met een prachtige brug waarover we gekomen waren op achtergrond. Deze foto reportage zou eigenlijk zijn eigen topic hebben moeten, zoveel mooie zitten erbij
Uhm, topic please?
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-09 21:41
Ik moet nog wat foto's bij bokker Kaisa bestellen voordat ik ze plaatsten kan
tones
Geplaatst: 06-08-09 21:44
Okee, ik zal geduldig zijn
trickywonder
wow wat tof! ff een show lopen in Denemarken! toe maarrr! en dan meteen alle prijzen wegkapen haha Pluk is leuk, mooi en stoer! dus zeker verdiend! En jullie zagen er allebei chique de friek uit zeg!!!
wat een leuke onderdelen hadden ze! dat liberty ook!
Gossie, zie t topic nu pas! Wat een onwijs showbinkie die Pluk van je! Wat issie gaaf! En wat vormen jullie een superleuke combi! Jullie zien er prachtig uit samen! En de lol straalt er vanaf!
@Shanti, nou, hebben.... kopen mag je hem!! voor euh.. 10 miljoen! haha! Nou, hij krijgt 2 veulens volgend jaar...
@Skippy, dank je!! Het is ook echt onwijs leuk!!
xDeniiseex
Geplaatst: 14-08-09 11:35
Wauw, wat een gaaf paardje. Super gefeliciteerd met de resultaten, vooral die springfoto's doet ie echt heel gaaf!!!!
Vera
Geplaatst: 17-08-09 09:57
Jeetje ik zie de foto's nu pas! Wat een geweldige plaatjes, de lol straalt er vanaf En wat zul je trots zijn geweest, hij heeft het echt hééééél knap gedaan