Vajnic in Z-outfit door Amanda! - verkocht, update p4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Meraki

Re: Vajnic in Z-outfit door Amanda! - verkocht, update p4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:40

Kun je niet voor een trainingsstal gaan trainen ofzo dan?

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:41

Ok daar kan ik je groot gelijk in geven..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 13:41

En hoe wil ik dat voor een trainingsstal rijden, als ik nog studeer? :D :+
Dat gaat niet he... hahaha. Ik loop nu ook hele dagen stage en één paard red ik prima, maar meerdere gaat echt niet lukken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:49

Wat rot voor je Shanna :\ Dat is wel heel omslachtig gegaan allemaal. Jullie waren zo'n leuke combinatie..
Misschien dat je hem nog eens op internet tegen komt? Ik zou dat toch goed in de gaten houden als ik jou was.

Misschien is een veulen of jaarling wat voor je? Aangezien je zegt dat je geen volwassen paard kunt betalen. Denk je er over na een veulen aan te schaffen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 13:51

Overigens wil ik nog even kwijt dat ik vandaag nog contact heb gehad met de eigenaresse van Vaj en dat we op een fijne manier uit elkaar zijn gegaan. Voordat daar verkeerde ideeen over ontstaan. Dat is iets wat ik absoluut niet wil. ;)

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:50

Annash schreef:
Een eigen (volwassen) paard zit er momenteel nog niet in, nee. Ik studeer nog en ik werk wel, maar ik heb ook een auto die ik zelf betaal. Een paard kost veel geld en ik kan misschien de aanschaf betalen van mijn spaarcentjes, en onderhoud ook nog wel van het geld dat ik verdien, maar ik koop geen paard als ik deze niet de zekerheid kan bieden. Mocht ie naar de kliniek moeten of weet ik veel wat, dan wil ik dit kunnen betalen. Zo niet, dan komt er bij mij geen eigen paard binnen. Je paard is je vriend, je maatje, en daar heb ik alles voor over. Zolang ik hem/haar dit nog niet kan bieden, gaat het feest dus niet door...

Helemaal mee eens, top.
Veel succes met het zoeken naar een nieuw paard en misschien kun je Vajnic bij zijn nieuwe amazone opzoeken? :)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:12

Ach, wat sneu. Dé topcombi van bokt. :(:) Sterkte en ik hoop dat je snel een leuk en mooi paard vind waar je verder mee kunt!! :(:)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:22

Wat jammer dat je dit paard niet meer ter beschikking hebt! Maar er komt vast in de toekomst weer een nieuw project. Met jou rijstyle heb je zo weer een ander paard om te rijden.
Het is jammer dat je niet hier in de buurt zit!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:59

Wat ontzettend jammer zeg! Vond jullie zo'n aansprekende combinatie, krijg er koude rillingen van.... Was heel erg benieuwd naar jullie Z-debuut!

Tjsa... wij hebben ook nog een leuk paard staan, maar snap dat je nu even zoiets hebt van laat maar :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 18:01

Niet hoor liliputter, zie mijn onderschrift maar ;) ben wel degelijk op zoek.

Ons Z-debuut hebben we gewonnen met twee keer 219 punten. Superafscheid dus. :)
Ik heb de proeven op DVD maar ik krijg ze helaas niet op de computer!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:05

heeei......... das naadje zeg!!!

maar er komt wel weer een geschikt paard.......... daar geloof ik zomaar in!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:10

Shan.. :(:)
Zoals ik gisteren al zei. Was er even helemaal stil van.
Gelukkig ben je met goed contact uit elkaar gegaan met de eigenaar, al maakt dat niet een mindere streek van haar om hem zo weg te doen zonder afscheid voor jou.

Hopelijk vind je een leuke opvolger voor Vaj, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:22

jeetje, ik schrok me kapot toen ik dit las :O echt onzettend zonde, maar begrijp ik nou goed dat jij niet echt op de hoogte was van zijn "verkoop"? want als amazone van dit paard zou ik toch minstens de eerste willen zijn die van de verkoop af weet en zelf de eerste keus krijgen om het ebven zo te zeggen of begrijp ik het verkeerd.
Ik vindt het echt ontzettend sneu voor je. je hebt zo veel met dit paard bereikt en je had hem super aan het lopen (heb je natuurlijk even gespot op het GK) je was natuurlijk niet voor niets door naar het NK. Zo zonde dat je dat niet eens meer hebt kunnen rijden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 19:23

Ik wist dat er mensen mee bezig waren hoor, ik had alleen niet gedacht dat ie al weg was ;)

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:35

Prachtig wat je met hem hebt bereikt en heel zuur dat het zo abrupt moest eindigen.

Annash schreef:
maar ik koop geen paard als ik deze niet de zekerheid kan bieden. Mocht ie naar de kliniek moeten of weet ik veel wat, dan wil ik dit kunnen betalen. Zo niet, dan komt er bij mij geen eigen paard binnen. Je paard is je vriend, je maatje, en daar heb ik alles voor over. Zolang ik hem/haar dit nog niet kan bieden, gaat het feest dus niet door...

Goede insteek, zo heb ik ook geredeneerd. Toen ik eenmaal afgestudeerd was en m`n schaapjes op het droge had voelde het ook extra speciaal om m`n eigen paard te hebben. Jouw tijd komt nog wel hoor meid! :(:)

Voor de promotie van het Groninger Paard zou het super zijn als je een lenige Groninger ging rijden - je hebt altijd zulke mooie topics :)

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:37

Pfffffffff, dat is op zn minst knap *censuur*......ik wens je veel succes met het vinden van een nieuw paard!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:43

Uums schreef:
Voor de promotie van het Groninger Paard zou het super zijn als je een lenige Groninger ging rijden - je hebt altijd zulke mooie topics :)

Goed idee Uums! Dan trek jij die glimmende driejarige toch even terug uit de verkoop;) Leuke combi lijkt me... :D

benniebang

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:24

G*dverdorie Shanna. Dat is flink zuur! Ik had toch echt gedacht dat Vaj wel een blijvertje zou zijn! Ik hoop voor je dat je snel weer een paardje onder je kont hebt waar je lekker mee aan de slag kan! :(:)

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:36

Wat ongelooflijk jammer voor je dat hij verkocht is. Het moment en de manier waarop maakt het wel extra zuur.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:36

wat jammer zeg, vond jullie echt een prachtige combi en je had hem echt super voor elkaar...

hoop voor je (weet eigenlijk wel zeker) dat er weer zo'n top paard je weg kruist...komt vast goed...

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:39

zoo verschrikkelijk.

sterkte meid

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:46

dit was nu niet echt de bedoeling van dit topic om op deze manier verder dan 6 pagina's te komen...
ik weet zeker dat er een leuk en talentvol paard voor je op je pad komt! je hebt voldoende ervaring, wilskracht en doorzettingsvermogen!
sterkte

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:49

Ontzettend rot voor je zeg!
Als mijn paard wat ouder was, hij is nu 3,5, dan had je hem ook mogen rijden, nu is hij denk ik niet geschikt, omdat je niet continu kan doortrainen, omdat hij daar te jong voor is.

Ik stuur je zo even een pb, misschien ken ik nog wat.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 21:51

Een jong paard is voor mij geen probleem hoor. :) Ik vind het opleiden van jonge beesten ook altijd erg leuk. Sterker nog, ik heb nog nog nooit een paard écht in training gehad en op wedstrijden uitgebracht dat al M of Z had gelopen. Heb altijd zelf opgeleid.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:01

Oei, ik schrik er echt even van.
Echt heel erg jammer, maar ik weet zeker dat je vast en zeker nog een heel fijn paard te rijden gaat krijgen!
Je lijkt me zo'n fijne amazone!
Sterkte en ut kump good :(:)