Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annash schreef:Een eigen (volwassen) paard zit er momenteel nog niet in, nee. Ik studeer nog en ik werk wel, maar ik heb ook een auto die ik zelf betaal. Een paard kost veel geld en ik kan misschien de aanschaf betalen van mijn spaarcentjes, en onderhoud ook nog wel van het geld dat ik verdien, maar ik koop geen paard als ik deze niet de zekerheid kan bieden. Mocht ie naar de kliniek moeten of weet ik veel wat, dan wil ik dit kunnen betalen. Zo niet, dan komt er bij mij geen eigen paard binnen. Je paard is je vriend, je maatje, en daar heb ik alles voor over. Zolang ik hem/haar dit nog niet kan bieden, gaat het feest dus niet door...
Annash schreef:maar ik koop geen paard als ik deze niet de zekerheid kan bieden. Mocht ie naar de kliniek moeten of weet ik veel wat, dan wil ik dit kunnen betalen. Zo niet, dan komt er bij mij geen eigen paard binnen. Je paard is je vriend, je maatje, en daar heb ik alles voor over. Zolang ik hem/haar dit nog niet kan bieden, gaat het feest dus niet door...