Of had je last van je gebroken neus? (of viel het mee naar de landing?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Omalley schreef:ach ga de wonden van je paard helen die je erin getrokken , geschopt en geslagen hebt !!!
ik ben weg hier ik hoef dat gejankt van jullie niet meer te horen jullie zien me wel op tv als ik volgend jaar bekend ben met de beste spring amazone en het diervriendelijkste mens ter wereld
doei
Omalley schreef:smurvaas schreef:Dan ben jij zeker onze nieuwe top spring ruiter![]()
Als je een beetje verstandig bent, ben je wat voorzichtig als je een nieuw paard gaat rijden, dan kan zoiets gebeuren, nou en, daar kan het paard wel tegen.
Daarna sprong hij weer goed, dus hij zal er geen last van hebben gehad
Hij hoeft er ook niet altijd last van te hebben, maar als we bij jou een theelepeltje in je mond hangen en daar in eens aan trekken dan word je daar ook niet vrolijk van ofwel dan? Ik geef alleen mijn mening maar en daarmee uit.
Omalley schreef:ik heb het filmpje ook gezien hoor
nouw het kwam bij jouw over tot straffen
ok dit is niet tegen jouw maar tegen de alle bokkers die tegen mij reageren
sorry hoor
dit is mijn mening en mijn meningsuiting
ik ben 13 en nog maar een nieuweling op bokt
sorry dat ik het dan nog niet snap maar jullie moesten het toch ook allemaal leren en jullie wisten toch ook nog niet meteen hoe het moest enzo
ik vind het echt heel flauw dat jullie meteen met zijn allen naar mij toe happen
dankzij jullie vindt ik bokt meteen niet leuk meer omdat er filmpjes op worden gezet waarin niet juist word gehandeld met paarden
en ik gewoon mijn mening geef en jullie dat niet respecteren en meteen mij aflopen tezeiken
bokt zou echt heel leuk kunnen zien maar nu hebben jullie het dus voor mij verpest alleen jammer genoeg heb ik heb mijn eigen paard van de oprichter van bokt gekocht en dus ken ik haar en zei zal mij heus wel begrijpen dat ik alleen maar mijn mening zeg en net nieuw ben en er dus nog niet zoveel van snapRaja schreef:leuk paard hoor teziej!
Idd wat spekkies kweken en dan komt het helemaal goed met hem!
Omally: Als jij nou eens een filpmje stuurt van hoe goed JIJ dan wel niet kan springen met je tinker
En ons dan ook kan laten zien dat je nooit, maar dan ook nooit in zn mond trekt, ook al is het perongeluk omdat je paard een noodsprong maakt??
Kom op zeg, ga lekker buiten spelen en de paarden van de manege invlechten met roze strikjes en tegen iedereen zeggen dat alles sielug is
Omalley schreef:Eejj schreef:Ik durf te wedden dat als jij op dit paard had gezeten en als hij zo'n sprong had gemaakt dat jij ook even in zijn mond gezeten had.. Of nee , misschien was jij er wel meteen al afgedonderd.
Tuurlijk moeten paard en ruiter even aan elkaar wennen , je ziet toch ook dat het bij de volgende sprong een stuk beter gaat
Ik ga even op je reactie TeMmen want je verpest het topic van de TS'er
ik ben de afgelopen 3 jaar niet meer van een paard gevallen en mijn tinker bokt 2,3 meter de lucht in
Omalley schreef:ach ga de wonden van je paard helen die je erin getrokken , geschopt en geslagen hebt !!!
ik ben weg hier ik hoef dat gejankt van jullie niet meer te horen jullie zien me wel op tv als ik volgend jaar bekend ben met de beste spring amazone en het diervriendelijkste mens ter wereld
doei
Sorriso schreef:Abeltje77 schreef:misschien is het een gevlekte shire?
Dan is ze wel echt een dierenbeul, want dan wordt die shire nooit opgenomen in het stamboek en dan voelt ie zich voor altijd een buitenbeentje.
Arm paard.