Juut schreef:^ ervaring met paarden (en ruiters) met tractorvrees? In dat geval moeten we eens pben
Ik zeg je vast eerlijk dat Ascot niet je kant op kan komen, maar wie weet hebben jullie het ei van columbus
Heb je een pb gestuurd.
Gr
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billy schreef:Da's vrij cryptisch...
Maaar heel eerlijk gezegd.. naar aanleiding van wat ik gisteren gezzien heb, zou ik mn paard niet zomaar naar je toe brengen ....
KiWiKo schreef:naar wat ik gezien heb, heb ik mijn mening gevormd........
kan er niet links of rechts mee af........
maar ik denk dat je er goed aan doet om gewoon niet meer op een paard te stappen....
mijn bescheiden mening
Kimberley84 schreef:Come on people! Waar is het ouwe vertrouwde bokt gebleven?! Wat een gescheld en afgekraak zeg! Laat iedereen in zijn eigen waarde!
CattleBitch schreef:hns schreef:Geachte mevrouw,
U weet dus precies welke ervaringen mijn paard heeft ondergaan? Zo ja zou u dit graag hier dan aan mij willen vermelden? U mag natuurlijk ook van harte komen kijken of u het probleem eventjes zo kan komen oplossen, u blijkt ja zo een handje daarvoor te hebben?
Met vriendelijke Groet,
HNS
Je mag m brengen. We geven garantie dat ie binnen een half jaar van al zijn trauma's af is, welke dan ook... Wij hebben namelijk heel veel probleempaarden gehad. We hebben nog nooit, en dat kan ik met een heel gerust hart zeggen... een probleem niet kunnen oplossen. Ik kan dat niet alleen, ik doe dat met hele goede vrienden en samen hebben we inmiddels zoveel ervaring dat ik dit gewoon glashard durf te verkondigen. Al mijn toppaarden zijn traumatische afdankertjes, die daarna nog op wereldniveau hebben gepresteerd... Het paard, waarmee ik nu in Ermelo mee heb gedaan, wat jullie met zoveel gemak afkraken is misschien niet getraumatiseerd maar was een notoire staker waar niets mee te doen was. Hij is nu een hele harde werker met veel plezier en gaat graag mee op wedstrijd. Een beter voorbeeld kan ik niet laten zien...
Dus, morgen brengen graag! info@flyinghorse.nl en we halen m ook nog op voor je.
Ik ga n u slapen, ben het een beetje beu om mezelf te verdedigen en tis ook helemaal niet nodig. Bokt vrolijk verder, zonder mij...
MLoeser schreef:met het gezeur hier over de kleding van 1 ruiter als argument om bitloos slecht te vinden krijg ik wel het gevoel dat het om zoeken naar punten om het af te keuren is.
Billy schreef:Kimberley84 schreef:Come on people! Waar is het ouwe vertrouwde bokt gebleven?! Wat een gescheld en afgekraak zeg! Laat iedereen in zijn eigen waarde!
Dit is het oude vertrouwde bokt
Daarbij, als jij misstanden ziet, kun jij die ander dan in zn waarde laten?
Lijkt me vrij lastig eerlijk gezegd...
TiaraBungy schreef:CB: Als je je paard western rijdt, kun je niet ineens van een paard vragen dat hij/zij 'opgericht' gaat lopen.. Das gewoon b*llshit!
montiesmama schreef:Al die mensen die nu hebben gereageerd in dit topic, zou ik graag willen zien op de volgende bitloze wedstrijd.... ik zou het niet kunnen met mijn Montieponnie!
Wendy schreef:TiaraBungy schreef:CB: Als je je paard western rijdt, kun je niet ineens van een paard vragen dat hij/zij 'opgericht' gaat lopen.. Das gewoon b*llshit!
Jawel hoor, wel als het paard de juiste bouw heeft.
Maar dat heeft een QPA niet. Veel andere rassen dan weer wel, die kun je zonder enig probleem oprichten
TiaraBungy schreef:Ze heeft een Spaans ras zie ik net ergens voorbij schieten.
Maar oprichten zoals het 'zou moeten'.. Nee, vind niet dat je dat ineens van een paard kan vragen..
montiesmama schreef:Waar ik nu zo van baal, is dat Lotje persoonlijk wordt aangesproken op het feit dat ze heeft geprobeerd meer bekendheid aan het bitloos rijden te geven. Ze heeft de ballen gehad om te starten in iets wat haar op DAT MOMENT eigenlijk niet goed past. Alleen om te laten zien, dat bitloos rijden op de kaart moet worden gezet.
Al die mensen die haar nu denken te moeten pakken, hebben het af laten weten.... en dat vind ik nu zo jammer.
Citaat:Ik ken het 'Lottewijf' niet anders dan als een zeeeeer oprecht mens, met paarden die voor haar door het vuur gaan (er is niet één endurancepaard dat onder dwang zulke grote prestaties zou neerzetten!) Lot wil iedereen laten delen in haar lol met paarden en deinst niet terug voor een uitdaging als deze. Dat dat 'en plein plublic' even anders uitpakt dan ze eigenlijk zou willen -en dat geeft ze ruiterlijktoe-, doet niet af aan haar doel: bitloos rijden op de kaart helpen zetten.
Al die mensen die nu hebben gereageerd in dit topic, zou ik graag willen zien op de volgende bitloze wedstrijd.... ik zou het niet kunnen met mijn Montieponnie!