Maar goed...even voor de reccord.......(omdat sommigen hier wat overdrijven).
Ik vind de paarden van de TS er niet vreselijk uitzien.....maar wel wát minder.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:het enige wat mij hindert bij het paardrijden is mijn omvangrijke boezem, en die had ik vroeger (lees: slanker) ook al
blieb01 schreef:@slimmerik Ik heb de paarden van Arabesk in het echt gezien en vond ze er redelijk uitzien op Arabesk na. Die vond ik toen erg mager, dit had een reden. Ik vind nog steeds dat over het algemeen de paarden die op de NH manier worden gehouden aan de schrale kant (niet alleen die van Arabesk) . Uitzonderingen daar gehouden. Arabesk is in de tussentijd wel een beetje bijgetrokken maar persoonlijk zou ik er wat meer vet en spieren op willen zien.
fojoe schreef:Paintlinger schreef:Fojoe: Glans heeft echt weinig met raskenmerken te maken
Dit is namelijk ook een draver......mooi bespierd en glimt je tegemoet!
http://www.student.unimaas.nl/n.bien/05280004.JPG
glans kan je moeilijk zien op de foto's in dit topic, wat wazig en zonder zon![]()
de draver in de link ziet er prima uit!
hij glanst mooi in het zonnetje en heeft een lekkere kont.
maar je moet toch toegeven dat dit een ander type bespiering is dan je bij een dressuurpaard ziet![]()
ik had vroeger ook een draver.
beestje zag er goed uit, glansde als een spiegel en had voldoende spieren maar geen grammetje vet.
en ze kreeg wel krachtvoer![]()
ze werd gebruikt om lange buitenritten te maken, dus werd vooral op uithouding getraind, niet op kracht.
het zou een prima endurancepaardje geweest zijn.
Paintlinger schreef:Arabesk......op basis van deze foto's kan ik zeggen dat je gelijk hebt....
Het lag dus aan de foto's........case closed
KiWiKo schreef:ik vind het jammer dat de rijfoto's zo een ander beeld geven............
Lovely schreef:Nee Arabesk, je behandelt andere bokkers niet altijd met respect en je hebt ook niet altijd een deugdelijke onderbouwing, sterker nog, vaker niet dan wel.
Lovely schreef:Nee Arabesk, je behandelt andere bokkers niet altijd met respect en je hebt ook niet altijd een deugdelijke onderbouwing, sterker nog, vaker niet dan wel.