Onverwachte nieuwe aanwinst komt dichtbij! dinsdag keuring!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 10:46

Oh, het verhaal word steeds vreemder.. Ik had er persoonlijk al klaar mee geweest.. En ik was straal beledigd geweest als ik erachter was gekomen dat er ook nog andere kopers op de kust waren terwijl ik eerste keus zou hebben..

Hier ga je echt onwijs veel spijt van krijgen, let op mijn woorden! Succes met je keuze in ieder geval :)

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 10:46

Less schreef:
Dat is inderdaad een heel ander verhaal. Dit paard is nog niet gekeurd en het paard in het andere topic wel, waardoor de vr. prijs werd opgevoerd (drie dubbel).

Moeilijk ts, het is duidelijk dat je dit paard graag wilt. Maar waarom van iemand kopen die je op voorhand al wantrouw. Wat als er later iets aan het paard mankeert (en je ziet dit maar al te vaak) en je verhaal wilt halen bij mevrouw. Dit zijn genoeg signalen die duidelijk aangeven: niet doen.

Ik heb mijn paard ook gekocht van mensen die ik absoluut niet vertrouwde, maar je "droom paard" kan je niet zomaar laten gaan... Met mijn paard is niets mis en ben heel blij dat ik haar wel heb gekocht ondanks de verkopende partij.

Ts succes, ik hoop dat het gaat lukken :)

__Nathalie__

Re: Onverwachte nieuwe aanwinst komt dichtbij! dinsdag keuring!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 10:53

Ik zal wel zien hoe het loopt. Ga me er in elk geval niet over opwinden want daar schiet ik toch niks mee op.
Het is gewoon even afwachten.
En anders ga ik op zoek naar wat anders.

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:26

Jee, ik volg dit nu een tijdje en wat een zooi zeg. Balen dat je droompaardje zo door je neus geboord wordt door iemand! Pff, ben wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Als je 'm toch nog krijgt heb je er ook wel echt alles voor gedaan zeg!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 11:30

Ik ben ook bang dat ik er spijt van krijg als ik het niet probeer.
Tuurlijk komt er wel weer een ander droom paard. Paarden genoeg. Zeker in deze tijd. Maar toch wil ik zien hoe het afloopt :)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:37

__Nathalie__ schreef:
Ik ben ook bang dat ik er spijt van krijg als ik het niet probeer.

Mee eens :j Gewoon zien wat er uit de keuring komt en hopen dat die goed is. Dan kun je zo vlug mogelijk proberen af te handen en als het paardje eenmaal bij jou is ben je van die ander af :) (let's hope!). Véél succes alvast en ik duim mee!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 12:15

als het nog tot een keuring komt gaat de trailer gelijk mee dus als ze goed is is het inladen papieren krijgen afrekenen en weg wezen :D
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 20-05-09 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Violaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 12:16

Inderdaad. En nooooit meer naar toe gaan.
Maar wat een bizar verhaal is het geworden zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 12:18

Wat een vaag verhaal zeg! Ik snap dat je het paard wel heel graag wilt hebben maar zorg aub dat als ze wordt goed gekeurt dat je een heel goed contract en dergelijke hebt want ik heb zo het vermoeden dat dit verhaal nog een staartje gaat krijgen.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:17

Ik ben echt zo benieuwd hoe dit gaat aflopen.. Het is moeilijk als je het paard zo leuk vind, dan ga je denk ik best ver in deze situatie, want als ze wordt goed gekeurd hopelijk door je eigen VA en niet een van haar kant uit.. dan heb je wel een goed paard.
Ik denk zelf dat als het echt mijn droompaard was geweest dat ik het nu inderdaad even afgewacht had, en als er weer "wat" tussen zou komen vlak voor de keuring dan had ik er ook wel klaar mee geweest.

Ts ik hoop voor jou en het paardje dat het allemaal goed komt.. En dat je veel plezier aan haar gaan beleven!!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 17:22

Ik heb inderdaad zelf een dierenarts geregeld.
Ze wist er zelf ook nog wel 1 maar daar trap ik niet in.
Het contact loopt nog in elk geval.
Bij de kliniek kan ze woensdag terecht als ze goed is dus heb dat even gesmst. En ze ging even kijken of ze dan kon. En anders of iemand anders van stal mee kon.
Heb gezegt tegen de kliniek dat ze "gevallen" is en ze gaan nu als extra ook de rug even na kijken. mocht het tot een keuring komen.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:27

ben benieuwd hoe dit gaat aflopen! was er zelf waarschijnlijk klaar mee geweest moet ik bekennen...
succes TS!

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:51

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 16-11-22 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 18:07

Proberen kan zoiezo geen kwaad. Had me er wel op verheugd dus een domper is het wel. Ging er ook wel vanuit dat ze goed gekeurd word omdat haar vorige keuringsraport ook erg goed is.
En dan nu dit gezeik.

Enige wat ik kan doen is proberen wat te regelen en verder afwachten.
Loopt het uit op niks heb ik pech.
En anders heb ik straks misschien toch nog mn droom paardje!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:49

Ik geef je groot gelijk dat je blijft aandringen.
Wat betreft het nakijken van de rug, Esther vd Velde van Dierenartsenpraktijk Purmerend is Chiropractor. Ik weet niet wie er komt als er wordt gekeurd maar je kunt vragen of zij erbij is.

Verder vind ik het absoluut niet vreemd dat je andere interessenten recht geeft op koop als de eerste koper om wat voor reden er vanaf ziet.
En niet iedere bemerking van de DA betekend meteen compleet afgekeurd, of paard helemaal onbruikbaar.

Doorzetten hoor, laat je niet gek maken. Als dit paardje voor je is bestemd, gaat het helemaal goedkomen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 19:53

Ik heb esther ook steeds aan de telefoon. Denk niet dat ze er zelf bij is maar ze zei wel dat ik het even aan de arts moest door geven die zou er dan even naar kijken.
Ik kan me inderdaad ook wel voorstellen dat er wel mensen zijn die een paard zouden kopen met een bemerking.

Ik zal het wel zien. Ik hoop er wel op dat het goed komt want wil haar gewoon echt heel graag hebben. En zo niet dan komt er vast wel weer wat anders op mijn pad :D

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:21

hou je ons een beetje op de hoogte? Ik duim dat alles nu gewoon "normaal" en goed verloopt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 16:40

Jazeker.
Heb gister gesmst of ze woensdag kan toen smste ze terug dat ze savonds even moest kijken op haar rooster.
Niks meer gehoort dus zojuist maar weer gesmst dat ze het vandaag moet laten weten zodat ik morgen ochtend afspraak kan maken met dierenarts en gelijk gevraagt hoe ze nu loopt.
Het blijft echt afwachten.

lindavelden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:05

Wat een verhaal..
Hoop dat het allemaal goed komt en je toch je droompaard kan kopen. Succes iig!!!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 16:00

Nou er staat weer een keuring. Voor woensdag de 27e in de hoop dat ze dan weer rad loopt. Ben er wel achtergekomen dat ze wel echt onregelmatig loopt (verdraaid) alleen wel door een ander verhaal en dus niet dat ze gevallen is. Wat wederom weer iets is wat niet helemaal klopt.
Maargoed onregelmatig is ze wel. Dus het is even afwachten of ze volgende week al weer goed loopt. Zoniet heeft keuren natuurlijk geen zin en zal het weer een week uitgesteld worden.

Ik krijg dinsdag te horen of ze wel of niet gekeurd kan worden. En anders word het dus de dinsdag er op.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:49

Wat is er dan met de merrie gebeurd?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 16:53

Ik weet niet of dat verhaal 100% betrouwbaar is dus dat houd ik nog maar even voor me. Het is niet iets heel ernstigs meer een pech gevalletje maar de reden is wel erg raar. Het zou gebeurd moeten zijn bij iets wat niet gedaan had moeten worden.

Klinkt een beetje raar maar daar houd ik het maar even op.

Handige aan bokt is dat mensen uit heel nederland er op zit en op die manier kun je via via een hoop te weten te komen.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:43

Wat een gedoe seg :S Hopelijk komt alles in orde, maar doe toch maar voorzichtig zo te horen...

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:56

Ik wens je veel sterkte en hoop dat het toch nog allemaal goed komt, je klonkt zo enthousiast aan het begin van het topic!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 18:02

jaaaa dat was ik ook! want ik ben helemaal gek van dat paard! Daarom blijf ik ook moeite doen! Ik wil haar gewoon hebben. Mits ze goedgekeurd word natuurlijk.