Ben gewoon bang dat je je echt gaat vergissen in hoeveel tijd en geld het kost
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
capopjekop schreef:Dat heb ik op de ponyclub ook veel gezien ja. Pa had het in die gevallen vaak moeilijker met de verkoop van het paard dan de dochter.
Maar dat komt vast wel goed.
IKbenEllen schreef:Eevj schreef:Niemand zegt ook dat het niet mag, maar willen haar alleen waarschuwen. Dat de ts dan meteen in de aanval schiet zegt meer over haar dan de rest van bokt denk je niet?
Maargoed ze gaat het toch wel doen. KLAAR
Mwah ik vind dat sommige mensen wel heel erg hun eigen gelijk willen halen
capopjekop schreef:@ Ts: Ik snap heel goed hoe je je voelt. Ik was vroeger precies hetzelfde, vandaar dat ik je op het hart druk om goed na te denken. Want een paard koop je niet voor evenMaar dat komt vast wel goed.
), denk goed na wat je met je paard wilt: dressuur, springen, beide, wedstrijd... en zorg dat je mensen met verstand van zaken om je heen hebt met de koop van het paard. Misschien weet de eigenaar van de pensionstal een betrouwbaar iemand die iets te koop heeft, wat je op proef kan hebben om te kijken of het klikt... een miskoop is zo gemaakt