Want dat 'gezeur' over onverantwoordelijk weet ik nu wel. Volgensmij kunnen jullie niet lezen, dat ik het na 1 x wel weet. Jullie zitten nu met elkaar een discussie te voeren over mij. Terwijl jullie mij + mij paard niet kennen. Ik heb hem net een halfjaar. Wat wat speelt erop de achtergrond? Jullie weten niet wat ik al heb meegemaakt, en wat ik bedoel voor de 2e x met neckrope. Misschien heb ik wel vaker een knoop in mijn teugels gelegd buiten, en dan gewoon op zit en benen gereden. (En mijn stem natuurlijk). Maar is dit de 2e x écht rijden. Dus écht enkel een touw. Ooit moet de eerste keer zijn. En tsja, zeuren over mijn cap heeft geen zin, ik heb uitgelegd waarom ik die niet op heb. Ik kom nu misschien bot over, maar zo bedoel ik het niet. Ik wil gewoon even mijn mening zeggen, net zoals jullie dat doen. En jullie willen mij duidelijk maken over dat ik onverantwoordelijk bezig ben. Ja dat wéet ik, maar weten jullie in welke situatie ik was? Wat voor weer het was? Hoe mijn paard toen was? Hoe dicht (of ver weg) ik bij stal was? Née dat weten jullie niet. Weten jullie hoeveel verkeer er was? Nee, nou het was goed weer, mijn paard was rustig, ik was maar 5 meter van stal vandaan ofso ( ik stond daar langs de wei, aan de straatkant) en er was geen enkel verkeer. Zo meteen antwoord gegeven;) Als hier nog over door gaat, (tuurlijk mogen jullie je mening geven, ik sta er voor open klaar, anders moest ik dit topic maar neit openen. Maar 1 persoon die contineu hetzelfde zegt, tsja dat is misschien wel iets overbodig) dan plaats ik er een slotje op. Want ik heb het nu vaak genoeg aan gehoord, en dan nog ben ik een eigenwijs kind. Dat haar eigen ding doet