Staan we stil

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daandriaan schreef:Nee hoor, maar je hebt ook van de verzekeringen..
Je kunt er vast ook wel 1 lenen.
x_Rebecca schreef:Candymarilyn schreef:Als we op een zeer, zeer, zeer grote wei verzamelen..
Als we dan met z'n alleen een blokje om rond de wei doen, waarschijnlijk rustige straatjes, dan staat dat als 'wandeling'
Verder is het misschien handig om nog een wei te voorzien ( dat naast die wei ligt) voor alle auto's, trailers, etc...
Dan kunnen de paarden nog in hun trailer staan en komen er op de andere wei allemaal consumptiekraampjes, ...
Het is maar een idee.
Ik wil bij een conspumtiekraampje staan![]()
Maar een blokje om de wei met heel veel mensen lijkt me ook.. lastig
Mayflower_ schreef:We kunnen ook met zijn allen naar een eiland ofzo? En dan lekker uitwaaien op het strand.
Pasamba schreef:Bodyprotector vind ik ook eigen keuze. Je kunt het niet verplichten inderdaad..
Ezumii schreef:Pasamba schreef:Bodyprotector vind ik ook eigen keuze. Je kunt het niet verplichten inderdaad..
Je kunt net zo goed een bodyprotector verplichten als een cap, het kán wel.. Of je het doet is een tweede.
x_Rebecca schreef:Mayflower_ schreef:We kunnen ook met zijn allen naar een eiland ofzo? En dan lekker uitwaaien op het strand.
Hele eiland ingenomen door bokt
Ik zie het al helemaal op hart van Nederland
"Zijn het bandieten?! Zijn het aliens?! NEEEE, het zijn.. bokkers die het eiland overnemen"
Rivaldo schreef:Maar zelf denk ik dat al die paarden over de zeik gaan, eerlijk gezegt
djoni schreef:Sowieso lijkt iets met paarden me lastig met zoveel mensen... Waarom niet gewoon iedereen naar Utrecht centraal laten komen?
Cameee schreef:Rivaldo schreef:Maar zelf denk ik dat al die paarden over de zeik gaan, eerlijk gezegt
Jaa ik ook. Maar wat ik net geleerd heb: 'je moet door de chaos heen kijken'![]()
daandriaan schreef:Zullen we gewoon Walibi afhuren?
Ezumii schreef:Een soort Bokt evenement met clinics, stands en ontmoetingsplaatsen lijkt mij ook een veel leuker plan..
Miss_Malfoy schreef: