Maar ik snap helemaal wat je bedoelt, ik heb afgelopen zomer ook zoiets gehad. Paarden staan op boerderij met mini-camping. Mijn veulen kon niet goed tegen de warmte(warmste dagen in juli/augustus?), en stond daardoor op de warmste uren van de dag op stal. Waren mijn vriend en ik de stallen aan het uitmesten, lagen er allemaal kleine appeltjes in de stal. Hadden die kleine kinderen dus mijn veulen bekogelt met appeltjes! Sowieso mochten ze de appels niet uit de bomen plukken natuurlijk. Gelukkig was de eigenaresse van de boerderij/mini-camping ook erg boos, en heeft de kinderen verteld dat ze niet meer in de stallen mogen komen
Op het land hangt sowieso een bord, dat er niemand in mocht. Al zijn er nog mensen die dat doen. Stonden een keer 2 meisjes(ook een jaar of 15) bij het hek, toen wij in de auto stapten liepen ze het weiland op. Wij snel gestopt en ze gevraagd of ze soms niet konden lezen en heel snel van het land afgestuurd. Als ze vragen of ze even mogen kijken, als ik ook op het land ben, mag dat soms best wel, maar als ze echt af gaan wachten totdat ik weg ga, en dan het land op gaan(terwijl ze weten dat het niet mag), nee daar kan ik niet tegen.
.