Paard &zo 17 januari 2009 (Oenkerk, Friesland)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Re: Paard &zo 17 januari 2009 (Oenkerk, Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:00

Heb je al wat foto's binnen? :)

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:05

Nee heb nog niets binnen.
Amanda zal eerst nog alles uitzoeken en bewerken dus kan nog even duren.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:06

Jammer... ik hoop dat er morgen wat op staat. Mijn familie is ook wel benieuwd namelijk ;) Heel handig om even wat foto's te showen haha :P

Zet je hier de link neer als ze erop staan?

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:09

ja zal ik doen.... ze komen op de site te staan in een gallery. Maar zal het even aangeven als ze er op staan.

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:32

Aaaah....ik hoorde echt pas dinsdag dat er, nota bene naast mijn stal(!), een evenement georganiseerd zou gaan worden! Op vrijdag werd ik nog gebeld of ik mee wilde doen aan een clinic Bitloos rijden...hartstikke leuk maar ik moest dit weekend naar huis op Terschelling..

Ben er dus helaas niet bij geweest maar als ik dus een punt van kritiek heb dan is het dus wederom de publiciteit! Nergens iets erover gehoord, gezien of gelezen tot een paar dagen voordat het evenement plaatsvond. Dat zou al veel eerder hier en daar te zien moeten zijn want dan kan iedereen er rekening mee houden. (Kan het overigens kloppen dat ik op het bord in de manege/PTC+ niks heb zien staan? )

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:49

Op het bord in de manege hangt weldegelijk een poster.
Daarnaast heeft het ook op de site gestaan als het goed is.

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:50

Dat kon inderdaad wel een KWPN zijn die die benen geschoren had.

Het zag er in iedergeval niet mooi uit.

WillemYntJeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:14

@Fem, k heb t nog tegen je gezegd toen we gingen buitenrijden met Picasso en Janet ;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 21:43

pummer12 schreef:

Als het de kwpn-er was van PTC is het logish dat het er niet mooi uitziet := studenten kunnen het scheren namelijk oefenen op deze paarden ;)

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:58

Namens Ton; een groot compliment aan diegen die dit evenement georganiseerd hebben!! Het was ontzettend leuk om te doen, de deelnemers waren reuze enthousiast en het was een heel gevarieerd aanbod. Qua organisatie liep alles gesmeerd!!

Dus eh... als iemand van jullie eens een evenement bij ons wil organiseren :D Ik zou zeggen bel eens :+

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 07:35

Heb ik nog tijd om dat naast mijn stage te doen? :P :=

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 07:38

femskie schreef:
Aaaah....ik hoorde echt pas dinsdag dat er, nota bene naast mijn stal(!), een evenement georganiseerd zou gaan worden! Op vrijdag werd ik nog gebeld of ik mee wilde doen aan een clinic Bitloos rijden...hartstikke leuk maar ik moest dit weekend naar huis op Terschelling..

Ben er dus helaas niet bij geweest maar als ik dus een punt van kritiek heb dan is het dus wederom de publiciteit! Nergens iets erover gehoord, gezien of gelezen tot een paar dagen voordat het evenement plaatsvond. Dat zou al veel eerder hier en daar te zien moeten zijn want dan kan iedereen er rekening mee houden. (Kan het overigens kloppen dat ik op het bord in de manege/PTC+ niks heb zien staan? )

Dan heb je niet goed op gelet :D Er stond een link op de site van de vereniging en er hing ook een poster op de manege ;) :) En hier op bokt liep een topic.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 07:39

SuperLiesje schreef:
Heb ik nog tijd om dat naast mijn stage te doen? :P :=

Ik wil wel meehelpen hoor :D :))

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 10:04

ik vond het echt sielig voor het paardje :? :x
SuperLiesje schreef:
pummer12 schreef:

Als het de kwpn-er was van PTC is het logish dat het er niet mooi uitziet := studenten kunnen het scheren namelijk oefenen op deze paarden ;)

Tarron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 12:54

*D Positieve dingen
het programma in twee bakken vond ik leuk en afwisselend het voordeel was dat je beide bakken in de gaten kon houden wat er te doen was zonder veel heen en weer te moeten lopen.

De loterij vond ik goed opgezet omdat je gelijk kon kijken of je iets had gewonnen en niet op een uitslag hoefde te wachten. Dit moedigd ook weer aan om eventueel nog een lootje te kopen.

Het was duidelijk wie in de organisatie zat. d.m.v. groene t-shirts

Vanuit o,o budget zoiets georganiseerd.

;( Minder goed punt
Weinig mogelijkheid om op te warmen, helaas door de kou en gebrek aan zitplaatsen heb ik het niet uitgehouden om tot het einde te kunnen blijven.

:? Vraag aan organisatie:
Is de dag gegaan zoals jullie gedacht hadden. Wat vinden jullie zelf de plus en min punten?
Was er voldoende publiek om iets voor Brook Hospital te kunnen betekenen?

Omdat ik niet tot einde ben geweest weet ik niet of het bekend gemaakt is, maar wat is de uiteindelijke opbrengst geweest voor BROOK HOSPITAL??

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 14:46

Voor mij is de dag beter gegaan dan van tevoren verwacht.

Grootste minpunten voor mij waren ook de kou en niet genoeg terasverwarmers, en ik heb al van meerdere mensen gehoord dat er behoefte was aan meer zitplaatsen. Verder ging er vooraf in de organisatie zelf ook een en ander mis natuurlijk :P

Er is die dag niks bekend gemaakt over Brooke hospital, dit omdat wij deze week de laatste betalingen nog af moeten ronden en we nog van een aantal sponsoren geld verwachten. We hopen begin volgende week wel bekend te kunnen maken wat er overblijft voor Brooke!

Tarron, bedankt voor je commentaar :)

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:19

Meikje schreef:
Ik ben maar even geweest, van vijf tot zes. Ik kwam voor de clinic Freestyle van Voest. Was leuk, maar jammer dat het maar zo kort was. Volgens mij heeft het ongeveer een half uur geduurt, in plaats van een vol uur wat er voor stond volgens de dagplanning. Heb nog even Lammert Haanstra gezien, was ook leuk.

Ben het met Lappie-lap eens, zo lang staan is niet prettig. Er waren wel wat bankjes trouwens, maar niet zoveel. Maar die waren helaas bezet, mijn rug houdt het niet zo lang vol.

Verder vond ik het wel fijn dat er in twee bakken tegelijk dingen te zien waren, dan kun je mooi kiezen.

Hoe vonden jullie het zelf gaan, mensen van de organisatie? Waren er genoeg mensen? Volgend jaar weer? :)

Dan heb je mij vast ook gezien met mijn merrie denk? :+ Was als laatste bij Haanstra.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:35

Ans schreef:
Meikje schreef:
Ik ben maar even geweest, van vijf tot zes. Ik kwam voor de clinic Freestyle van Voest. Was leuk, maar jammer dat het maar zo kort was. Volgens mij heeft het ongeveer een half uur geduurt, in plaats van een vol uur wat er voor stond volgens de dagplanning. Heb nog even Lammert Haanstra gezien, was ook leuk.

Ben het met Lappie-lap eens, zo lang staan is niet prettig. Er waren wel wat bankjes trouwens, maar niet zoveel. Maar die waren helaas bezet, mijn rug houdt het niet zo lang vol.

Verder vond ik het wel fijn dat er in twee bakken tegelijk dingen te zien waren, dan kun je mooi kiezen.

Hoe vonden jullie het zelf gaan, mensen van de organisatie? Waren er genoeg mensen? Volgend jaar weer? :)

Dan heb je mij vast ook gezien met mijn merrie denk? :+ Was als laatste bij Haanstra.

Ik heb jou wel gezien! Wat een lieve merrie heb jij! :D

Mocht het volgend jaar nog weer een keer georganiseerd worden, dan wil ik best helpen met de publiciteit. Ik heb iemand in de familie die in een drukkerij werkt, dus ik kan wel wat regelen. :D
Hoeveel is er trouwens opgehaald voor Brooke? :)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 20:36

Dat hopen we begin volgende week bekend te kunnen maken! Deze week hopen we het laatste sponsorgeld binnen te krijgen en doen we de laatste betalingen :)

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:49

Mayflower_: Heb je me in de hal bij klaar maken gezien of bij Haanstra?
Ja het is een hele lieve merrie, maar kan ook een draakje zijn zoals ze in het eerste gedeelte liet zien toen we moesten wachten :+
Was erg leuk wat Haanstra ook over der zei, het klopte allemaal precies!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:07

@Willemijntje: dus daar had je het over? Maar toen wisten we niet wanneer, geloof ik?

@ organisatie: er was van mijn stal eigenlijk niemand die gezien had dat er iets te gebeuren stond. Ik kijk zelf regelmatig op dat bord in de manege en ik kijk ook op de site van de rijvereniging maar helaas.. Maar het maakt niet uit, het is ons gewoon allemaal kennelijk niet opgevallen dat er een poster hing en een link stond op de site.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:48

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:01

Oeh jeetje, die was wel even onder de indruk ja :)

Ik vind het zo jammer dat er nog steeds helemaal nergens foto's staan... ;(

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 19:21

:= Die was zeker even flink onder de indruk :P

Helaas kunnen wij niet van onze fotografe verwachten dat ze binnen 3 dagen meer dan 1000 foto's gesorteerd en bewerkt heeft ;)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 08:18

SuperLiesje schreef:
:= Die was zeker even flink onder de indruk :P

Helaas kunnen wij niet van onze fotografe verwachten dat ze binnen 3 dagen meer dan 1000 foto's gesorteerd en bewerkt heeft ;)

Hoelang verwachten jullie dat het nog gaat duren?