Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heel handig om even wat foto's te showen haha
Ik zou zeggen bel eens
femskie schreef:Aaaah....ik hoorde echt pas dinsdag dat er, nota bene naast mijn stal(!), een evenement georganiseerd zou gaan worden! Op vrijdag werd ik nog gebeld of ik mee wilde doen aan een clinic Bitloos rijden...hartstikke leuk maar ik moest dit weekend naar huis op Terschelling..
Ben er dus helaas niet bij geweest maar als ik dus een punt van kritiek heb dan is het dus wederom de publiciteit! Nergens iets erover gehoord, gezien of gelezen tot een paar dagen voordat het evenement plaatsvond. Dat zou al veel eerder hier en daar te zien moeten zijn want dan kan iedereen er rekening mee houden. (Kan het overigens kloppen dat ik op het bord in de manege/PTC+ niks heb zien staan? )
Er stond een link op de site van de vereniging en er hing ook een poster op de manege
En hier op bokt liep een topic.
SuperLiesje schreef:pummer12 schreef:Dat kon inderdaad wel een KWPN zijn die die benen geschoren had.
Het zag er in iedergeval niet mooi uit.
Als het de kwpn-er was van PTC is het logish dat het er niet mooi uitzietstudenten kunnen het scheren namelijk oefenen op deze paarden
Positieve dingen
Minder goed punt
Vraag aan organisatie:
Meikje schreef:Ik ben maar even geweest, van vijf tot zes. Ik kwam voor de clinic Freestyle van Voest. Was leuk, maar jammer dat het maar zo kort was. Volgens mij heeft het ongeveer een half uur geduurt, in plaats van een vol uur wat er voor stond volgens de dagplanning. Heb nog even Lammert Haanstra gezien, was ook leuk.
Ben het met Lappie-lap eens, zo lang staan is niet prettig. Er waren wel wat bankjes trouwens, maar niet zoveel. Maar die waren helaas bezet, mijn rug houdt het niet zo lang vol.
Verder vond ik het wel fijn dat er in twee bakken tegelijk dingen te zien waren, dan kun je mooi kiezen.
Hoe vonden jullie het zelf gaan, mensen van de organisatie? Waren er genoeg mensen? Volgend jaar weer?
Was als laatste bij Haanstra. Ans schreef:Meikje schreef:Ik ben maar even geweest, van vijf tot zes. Ik kwam voor de clinic Freestyle van Voest. Was leuk, maar jammer dat het maar zo kort was. Volgens mij heeft het ongeveer een half uur geduurt, in plaats van een vol uur wat er voor stond volgens de dagplanning. Heb nog even Lammert Haanstra gezien, was ook leuk.
Ben het met Lappie-lap eens, zo lang staan is niet prettig. Er waren wel wat bankjes trouwens, maar niet zoveel. Maar die waren helaas bezet, mijn rug houdt het niet zo lang vol.
Verder vond ik het wel fijn dat er in twee bakken tegelijk dingen te zien waren, dan kun je mooi kiezen.
Hoe vonden jullie het zelf gaan, mensen van de organisatie? Waren er genoeg mensen? Volgend jaar weer?
Dan heb je mij vast ook gezien met mijn merrie denk?Was als laatste bij Haanstra.

Die was zeker even flink onder de indruk