Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nadiaaa schreef:Dan zal ik wel blond zijn, maar ik heb uit het hele verhaal nooit begrepen dat je je eigen paard mee moet nemen. Best knullig van hun, want ik was helemaal blij dat ik uitgekozen was en nu mag ik niet meerijden....
Maar goed, ik ben teleurgesteld, zal ook echt niet gaan kijken daar....maar ga er wel een leuke dag van maken
Citaat:De menclinics worden gegeven op zaterdag- en zondagmiddag. Aanmelden is mogelijk door het sturen van een e-mail naar info@mensport.nl, via (06) 51 57 30 18 of schriftelijk via postbus 154, 7240 AD te Lochem. Denkt u eraan om bij uw aanmelding ook de nodige informatie over uw paard(en) of pony(‘s), het niveau waarop u rijdt en het probleem waaraan u met Bob zou willen werken mee te sturen? Uw aanmelding moet voor 1 november bij MenSport binnen zijn. De zes kandidaten die uit alle aanmeldingen worden geselecteerd, ontvangen hierover schriftelijk bericht.
(Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap
)
Zeker met een jong dier en ik vind het ook een goed voorbeeld om ermee te rijden!

Volgende week alles vetten en schoonmaken
,word weer hoognodig tijd..
Gilbey schreef:Als dat nacht dienst is bij de stal dan kom je ons zeker tegen![]()
Als de beurs dicht gaat zitten we daar altijd nog even na, super gezellig

laat je je moeder wel een grote fles meenemen?
hahaha