Freggel schreef:Hebben jullie ook meegekregen wat hij net over Totilas zei dan:Een geschenk voor de sport, een geschenk voor de mensheid.Een monument op vier benen !
miep1979 schreef:Nextdomino schreef:Ceremonie wordt uitgezonden, doen ze altijd met Ek, WK en OS, zo heeft Frits mij laten weten.Vertel heb jij persoonlijk contact met frits IK OOK! hahahaha
miep1979 schreef:Nextdomino schreef:Ceremonie wordt uitgezonden, doen ze altijd met Ek, WK en OS, zo heeft Frits mij laten weten.Vertel heb jij persoonlijk contact met frits nu ook persoonlijk van frits mogen vernemen
miep1979 schreef:Nextdomino schreef:Ceremonie wordt uitgezonden, doen ze altijd met Ek, WK en OS, zo heeft Frits mij laten weten.Vertel heb jij persoonlijk contact met frits jij ook groet frits
Sjoert schreef:Die muziek van Steffen:\whahahahahahahahahahIk verwacht steeds roze konijntjes die de bak in huppelen
Sjoert schreef:Die muziek van Steffen:\whahahahahahahahahahIk verwacht steeds roze konijntjes die de bak in huppelen
Sjoert schreef:Die muziek van Steffen:\whahahahahahahahahahIk verwacht steeds roze konijntjes die de bak in huppelen*stikt bijna in het brood*whahahaha
_Judith schreef:S_zanne schreef:Ik kreeg een boze PB van hem omdat ik hem had verbeterd.kuer = Kür Frits is wel top he jongens.Hij wil leren en daarom heeft hij zich aangemeld bij bokt.
Jollyjoy schreef:Bedankt Sjoert, nu zie ik ook roze konijntjes voor me die de bak in huppelen en meedoen met de kur
Zoetje_ schreef:zo flinke storing vind de kur niet heel vloeiend gaan als ik eerlijk moet zijn Nee en als je Imke zo ziet snap je er helemaal niks meer van!!
Sjoert schreef:Die muziek van Steffen:\whahahahahahahahahahIk verwacht steeds roze konijntjes die de bak in huppelenJoh, pak nog een biertje! Whahahahahaha