miep1979 schreef:Frits....... zend de NOS morgenochtend ook de medaillceremonie uit Daarmee zouden jullie een hoop bokkers blij maken ipv 5 uur is het verplaatst naar 9 uur als ik het goed heb
S_zanne schreef:miep1979 schreef:Frits....... zend de NOS morgenochtend ook de medaillceremonie uit Daarmee zouden jullie een hoop bokkers blij maken ipv 5 uur is het verplaatst naar 9 uur als ik het goed hebmedaille weet ik niet
S_zanne schreef:miep1979 schreef:Frits....... zend de NOS morgenochtend ook de medaillceremonie uit Daarmee zouden jullie een hoop bokkers blij maken ipv 5 uur is het verplaatst naar 9 uur als ik het goed heb ik vraag toch ook morgenochtend
S_zanne schreef:miep1979 schreef:Frits....... zend de NOS morgenochtend ook de medaillceremonie uit Daarmee zouden jullie een hoop bokkers blij maken ipv 5 uur is het verplaatst naar 9 uur als ik het goed heb Hmmm dan ga ik maar zo naar bed.
S_zanne schreef:miep1979 schreef:Frits....... zend de NOS morgenochtend ook de medaillceremonie uit Daarmee zouden jullie een hoop bokkers blij maken medaille weet ik nietDaarom vraag ik het frits
S_zanne schreef:pff nu al een hekel aan de muziek van RavelJa lelijk he, het blijft heel de kur zo, echt geen zak aan. Ik snap echt niet dat ie derde is
Hebben jullie ook meegekregen wat hij net over Totilas zei dan:Een geschenk voor de sport, een geschenk voor de mensheid.
Nextdomino schreef:Ceremonie wordt uitgezonden, doen ze altijd met Ek, WK en OS, zo heeft Frits mij laten weten.Vertel heb jij persoonlijk contact met frits
Freggel schreef:Hebben jullie ook meegekregen wat hij net over Totilas zei dan:Een geschenk voor de sport, een geschenk voor de mensheid. wel mooie uitspraak
Die muziek van Steffen:\whahahahahahahahahahIk verwacht steeds roze konijntjes die de bak in huppelen