Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rozanne schreef:Ja okee, maar als mijn paard aangeeft dat ze het niet meer trekt ga ik haar niet overbelasten, bv met die dag dat we gaan crossen, ga ik niet ook nog een zware dres of spring les doen.
WinBinChes schreef:We hebben toch alleen dinsdag woensdag en donderdag 2 uren les? Of op de dag van aankomst en vertrek ook?
knabbelgirl schreef:WinBinChes schreef:We hebben toch alleen dinsdag woensdag en donderdag 2 uren les? Of op de dag van aankomst en vertrek ook?
maandag heb je eerst een half uur
en daarna een uur
vrijdag 1 uur keuzeles
manic schreef:Ik vind dat jullie zich wel heel erg druk maken over het hoe en wat. Op het KNHS centrum weten ze heus wel hoe ze voor paarden moeten zorgen en het lijkt me dat alles bespreekbaar is.
En van 2 uurtjes werken per dag gaat mijn paard gelukkig niet dood.
manic schreef:Ik vind dat jullie zich wel heel erg druk maken over het hoe en wat. Op het KNHS centrum weten ze heus wel hoe ze voor paarden moeten zorgen en het lijkt me dat alles bespreekbaar is.
En van 2 uurtjes werken per dag gaat mijn paard gelukkig niet dood.
stalleke schreef:Als je paard in goede conditie is gaat ie echt niet dood van 2 uurtjes op een dag en hoef je daar helemaal niet naar toe te trainen
stalleke schreef:ja daar heb je gelijk in maar kwa rijden die 2 uur op een dag daar hoef je niet in een keer als een gek heen te trainen als je paard gewoon goed getraind en op conditie is. Wel is het idd belangrijk te weten hoe je paard mets tress om gaat en zeker of ie het eten daar eet, veel nemen ook zelf eten mee
Blesje_Love schreef:Ik had een mailtje gestuurd op welke plaats ik sta op de reservelijst(week 10)
Antwoord::
Beste Anouk,
Wij hebben je e-mail d.d. 16 januari, betreft de instructieweken in goede orde ontvangen.
Naar aanleiding daarvan willen wij je laten weten dat de kans erg groot is dat je nog deel kunt nemen aan de instructieweek, omdat je erg hoog op de reservelijst staat.
Met vriendelijke groet,
Yeahh laat er nog iemand uitvallen!