Equitana 2007

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Charret

Re: Equitana 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:47

Revanches schreef:
Charret schreef:
Ik vond het super. Ik ben er geweest met me moeder, beste vriendin en zusje en we hebben ons 7,5u vermaakt. We waren helemaal kapot! Hahaha, letterlijk blaren op onze handen van het stillen van de tig tassen! Maar zeker de moeite waard. Ik vond het druk, maar niet storend. Het is gewoon groot genoeg. De prijzen waren over het algemeen goed te doen. Eten vond ik ook niet duur en de mensen vriendelijk.

Ik heb erg veel gekocht, zag de jas nog hangen die Casper graag wilde hebben en moest er meteen aan denken. Zelf me moeder viel het nog op Nagelbijten / Gniffelen

Volgend jaar weer naar buiten en ik ga alvast weer sparen voor over 2 jaar Knipoog

Wat heb je allemaal gekocht dan?

Nieuw bruin Eskadron halster, donker blauwe Eskadron vliegendeken, Kieffer hoofdstel [naam even kwijt, maar het is er eentje met een v-frontriem en witte en blauwe steentjes erop], gewoon roze halstersetje met vliegennetje, HV dekje [zo'n roest kleur met donker bruin] uhm..bareback, paars halstertje voor me shetveulen ennuhm..ff denken.. dat was het wel zo'n beetje.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:13

Heb je nog veel gekocht kelly?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:19

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:28

Sita_ schreef:
Ik ben donderdag geweest.. Ja Erg leuke dag gehad, we stonden goed geparkeerd..
We waren er dan ook al om kwart over 9.. Clown

Dan stonden wij vast samen bij de ingang Clown ; ik was er ook rond die tijd (ingang oost) en de beurs ging pas om 10 uur open.
Ik had trouwens helemaal mazzel met parkeren: ik stond op het parkeerdekje precies aan de andere kant van de U-Bahn, 2 min. lopen Haha! !
Vroegâh was daar een-of-ander parkeerveldje, waar je (als je op tijd was), goed (en vooral gratis Tong uitsteken ) kon parkeren.
Ik reed erheen, maar daar was nu zo´n "mini-parkeergarage" en die was voor mensen van de beurs gereserveerd Scheve mond ...
Dus ik zette m´n blondie gezicht Clown op en zeg tegen die man "goh, wat vervelend, waar moet ik nou heen? Nu ben ik zover gereden (woon 500 km. van Essen vandaan Knipoog ), alles is goed gegaan en nu maak ik op het laatst nog een fout Scheve mond ...."
Man kijkt om zich heen en zegt "ga maar boven in een hoekje staan, waar ze niet zo snel zien dat je geen speciale parkeerkaart hebt Knipoog !"
Slepen met onze aankopen hoefden we ook al niet; de man van mijn vriendin was groom bij Peter Pfister en die hadden als "basis-station" de stand van zijn boekenuitgever. Konden we mooi onze jassen en aankopen steeds droppen Knipoog .

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:34

Sterre schreef:
Sita_ schreef:
Ik ben donderdag geweest.. Ja Erg leuke dag gehad, we stonden goed geparkeerd..
We waren er dan ook al om kwart over 9.. Clown

Dan stonden wij vast samen bij de ingang Clown ; ik was er ook rond die tijd (ingang oost) en de beurs ging pas om 10 uur open.
.

Ik geloof dat wij ook ingang Oost hadden.. Aan de kant van het metrostation.
Je ging binnen door hal 3.. Vol trailers.

Wij stonden op een 5 minuutjes lopen.. P9 ofzo stonden wij.. Ja Erg handig, moest niet veel slepen want het was maar een klein stukkie lopen.. Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:47

MArieke en ik werden (bijna) voor de deur afgezet en opgehaald. Heel makelijk dus Haha!

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 16:46

Indy377 schreef:
JA HOOR!

Krijg vandaag 2 toegangskaarten toegestuurd, gewonnen via de Bit-winteractie. Dat is mooi, equitana is voorbij en ik heb volle toegangsprijs betaald Huilen

Lekker late reacte van de Bit....
Heb ze dat nog wel even gemaild. Zo heb je tocht niets aan je prijs! Boos!

Zuur, maar kan 't ook niet gewoon aan de post hebben gelegen?

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:39

Heeft iedereen alleen maar geshopt en geen demonstraties gezien? Niemand onder de indruk van bijvoorbeeld Honza Blaha(?) of die mevrouw in scootmobiel met die twee jonge hengsten? Of die komische Paso Fino's of die dressuuramazone die een arm mist? De volgende keer wil ik twee dagen gaan zodat ik meer demo's kan zien (en natuurlijk ook shoppen)!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:41

C_hristel schreef:

2 paar sokken en een dekentje voor de hond.

Die man die z'n paard op 1000 en 1 manieren de trailer in liet lopen vond ik trouwens geweldig.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:43

Ohh leuk!
Die man die z'n paard op 1000 en 1 manieren de tailer in liet lopen hebben wij niet gezien..

Wij hebben sowieso niet zoveel shows gezien

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:38

Kelly_ann schreef:
C_hristel schreef:

2 paar sokken en een dekentje voor de hond.

Die man die z'n paard op 1000 en 1 manieren de trailer in liet lopen vond ik trouwens geweldig.

Daar heb ik ook het een en ander over gehoord,dat ze dat wel heel knap vonden!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:53

Shows hebben wij ook niet veel gezien, alleen 2 kleine kinderen die hoge dressuur reden... (ongelovelijk knap moet ik zeggen!!)

Verder idd lekker geshopt Haha!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:35

Ik heb dit jaar ook veel minder demo's gezien dan voorgaande keren, jammer genoeg. Wel de Parelli-demo's gezien, wat in Hal 1 A, en in Hal 1 (DA's en Osteopathie) maar dat was het eigenlijk wel. Oh ja, töltende dravers en ik kwam overal Alfonso Aguilar tegen, die liep ook lekker door de hallen te struinen Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 09:29

Wij hebben wel zo'n mevrouw gezien in een electrische rolstoel die haar paard ook allerlei dingen liet doen. Echt knap was dat.

vauban

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 09:53

wij hebben die mevrouw ook gezien! was idd hardstikke knap!

is er iemand zaterdag naar de hop top show geweest?? en weet diegene toevallig hoe het is afgelopen met dat meisje van de voltige?????? (ze maakte echt een lelijke val..)

verder heb ik nog geen kans gehad een foto van mijn aankopen te maken maar hetvolgende heb ik gescoord!!

simpel westernhoofdstelletje, (soort van) bare back pad, super mooie riem, touwhalster, schoenen, rijhalster met m'n pony's naam op z'n neus, jas en een leuk T-shirt

en mijn moeder: leren laarzen (in haar maat!!! Knipoog ), een of ander leerpeots middeltje

groetjes

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 09:54

Dat was een Parell-demo Lachen. Die mevrouw in de rolstoel is Silke Vallentin, zij is Parelli-instructeur.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 10:51

Oke, nou vond het echt super knap Haha!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 11:45

Is het ook Pling ! Ik "ken" haar al heel wat jaartjes, heb al veel demo's van haar gezien, maar dinsdag op de Equitana heb ik haar voor het eerst óp haar paard zien zitten. Was voor haar erg emotioneel, want het kost verschrikkelijk veel moeite omdat haar benen zo te zien volkomen verlamd zijn.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:11

zo iedereen heeft het naar zijn zin gehad Haha!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:19

Dat is die duiste parelli instructeur???
Wat gaaf dat ze ven op een paard heeft gezeten.. veel respect voor dat mens!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:21

heb alles gemist kwa shows

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:38

promptertje schreef:
Is het ook Pling ! Ik "ken" haar al heel wat jaartjes, heb al veel demo's van haar gezien, maar dinsdag op de Equitana heb ik haar voor het eerst óp haar paard zien zitten. Was voor haar erg emotioneel, want het kost verschrikkelijk veel moeite omdat haar benen zo te zien volkomen verlamd zijn.

Heeft ze op haar paard gezete? wat onwijs knap!! hoe heeft ze dan gedaan?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:41

C_hristel schreef:
Heeft ze op haar paard gezete? wat onwijs knap!! hoe heeft ze dan gedaan?

Ze liet haar paard naast de rolstoel liggen. Twee mannen kwamen haar helpen, om van de rolstoel op het paard te schuiven. Ze moest met veiligheidsriemen aan het zadel vast gemaakt worden.

Eraf ging iets makkelijker: paard werd pal naast de rolstoel gezet, ze tilde met haar handen haar been over het zadel en liet zich naar beneden, in de stoel glijden - uiteraard opgevangen door die mannen, anders zou ze met een klap zijn neergekomen.

Ik heb er onwijs respect voor dat je voor publiek durft te laten zien hoeveel moeite je zoiets, wat voor ons zo simpel is, kost.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:44

promptertje: Wouw!! echt super knap van haar zeg! Ook ik heb hier onwijs veel respect voor

Indy377

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 13:22

Indy377 schreef:
JA HOOR!

Krijg vandaag 2 toegangskaarten toegestuurd, gewonnen via de Bit-winteractie. Dat is mooi, equitana is voorbij en ik heb volle toegangsprijs betaald Huilen

Lekker late reacte van de Bit....
Heb ze dat nog wel even gemaild. Zo heb je tocht niets aan je prijs! Boos!

Yes! Heb bericht van Bit gekregen. Ze boden hun excuses aan en ik mag een paardenboek uitzoeken (uit een enorm assortiment). Toffe reactie van de Bit!!! Lachen