Pavo Cup 2007

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille0

Re: Pavo Cup 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 07:47

Abrahams schreef:
@Mireille0:
De Pavo zelf is op zand dus dat komt dan wel goed.

Begint wel te komen nu ja maar meer omdat er een paar dingen nog niet helemaal lekker vloeiend gaan. Nou ja, hij doet tot nu toe goed z'n best. We zien het wel!

Dan ontmoeten we elkaar bij de ingang van de ring wanneer jij naar binnen gaat en ik eruut!

Tot dan!

Nee dat kan niet jij moet om 09.15 uur en dan kom je er om 09.30 uur eruit en ik hoef pas om 10.45 uur erin. Had ik het verkeerd gezegd? Scheve mond Ik denk dat ik je niet eens met mijn losrijden zie. Als het goed is ben ik er al wel op dat tijdstip of nog net niet, maar als ik er ben kom ik zeker even kijken. Ik heb gisteren nog even les gehad ging goed en heb weer wat handige tips gekregen. Vandaag en morgen nog even oefenen Knipoog !!

Tot zaterdag!
Doei!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 09:34

Presto en Mirelle0, hoe heten de paarden waarmee jullie moeten rijden?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 09:46

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:01

VValar schreef:
Presto en Mirelle0, hoe heten de paarden waarmee jullie moeten rijden?

Mijn paard heet Wuthering Heights, startnummer 600, starttijd 10.45 uur.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:14

Ohja ik zie je staan inderdaad. Denk dat ik er dan alleen niet meer ben. Ga 's ochtends samen met Zeabiscuit foto's maken maar daarna moet ik mijn eigen paard klaarmaken. Succes alvast!

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:24

VValar schreef:
Ohja ik zie je staan inderdaad. Denk dat ik er dan alleen niet meer ben. Ga 's ochtends samen met Zeabiscuit foto's maken maar daarna moet ik mijn eigen paard klaarmaken. Succes alvast!

He dat is jammer. Had ook wel leuke foto's willen hebben. Hoe laat moet je zelf rijden?

Dank je wel! Jij ook succes!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:27

Zeabiscuit blijft er wel om foto's te maken, dus zal tegen dr zeggen dat ze extra haar best moet doen om kwart voor 11 Knipoog

Ik moet om kwart voor 2 rijden. Maar aangezien ik dan mijn paard nog moet vlechten en mij geestelijk moet voorbereiden (haha grapje), ben ik wel even bezig. Dus dan zal ik zo rond half 11 vertrekken richting stal.

Bedankt! Even gezamenlijk elkaar een hart onder de riem steken haha.

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:30

VValar schreef:
Zeabiscuit blijft er wel om foto's te maken, dus zal tegen dr zeggen dat ze extra haar best moet doen om kwart voor 11 Knipoog

Ik moet om kwart voor 2 rijden. Maar aangezien ik dan mijn paard nog moet vlechten en mij geestelijk moet voorbereiden (haha grapje), ben ik wel even bezig. Dus dan zal ik zo rond half 11 vertrekken richting stal.

Bedankt! Even gezamenlijk elkaar een hart onder de riem steken haha.

Oh dat zou wel fijn zijn dat ze dan foto's van me maakt. Waar kan ik die dan later op terugvinden? Dank je wel!

Waarschijnlijk ben ik er dan niet meer dus ik kan jou niet zien rijden, maar dan hoor ik later wel hoe het is gegaan. Moet je ook nog vlechten? Daar ga ik niet aan beginnen hoor, ik ben dan al zenuwachtig en als ik dan ook nog moet vlechten dan gaat dat niet lukken.

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:34

Mireille0 schreef:
Abrahams schreef:
@Mireille0:
De Pavo zelf is op zand dus dat komt dan wel goed.

Begint wel te komen nu ja maar meer omdat er een paar dingen nog niet helemaal lekker vloeiend gaan. Nou ja, hij doet tot nu toe goed z'n best. We zien het wel!

Dan ontmoeten we elkaar bij de ingang van de ring wanneer jij naar binnen gaat en ik eruut!

Tot dan!

Nee dat kan niet jij moet om 09.15 uur en dan kom je er om 09.30 uur eruit en ik hoef pas om 10.45 uur erin. Had ik het verkeerd gezegd? Scheve mond Ik denk dat ik je niet eens met mijn losrijden zie. Als het goed is ben ik er al wel op dat tijdstip of nog net niet, maar als ik er ben kom ik zeker even kijken. Ik heb gisteren nog even les gehad ging goed en heb weer wat handige tips gekregen. Vandaag en morgen nog even oefenen Knipoog !!

Tot zaterdag!
Doei!

Oh wat lekker suf van mij hahha. Verkeerd gelezen (krijg je ervan als je van alles tegelijk doet Knipoog ). Dan kan ik waarschijnlijk jou nog wel zien rijden inderdaad. M'n peerd staat dan allang alweer in de trailer (of misschien wel op stal als het op niks uitloopt). Ik ben deze week onder handen genomen door de eigenaar van de stal waar ik sta. Wonder ging gisteren weer stukken beter. Vandaag en morgen even iets rustiger aan anders is hij straks leeg. Bij wie les jij ook alweer?

Ps: als Vvalar weg is om haar paard klaar te maken, blijft zeabiscuit nog om foto's te maken dus er zullen vast ook foto's van jou gemaakt worden!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:35

De foto's kun je terugvinden op http://www.full-focus.nl Ik zal je wel een seintje geven als ze erop staan!

Ha, ik vlecht altijd voor mijn wedstrijd. Ben altijd bang dat mijn paard ze er niet in laat zitten tijdens het slapen, en meestal vind ik het ook handiger om 's middags te vlechten als ik ook pas later hoef te rijden.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:38

Hopelijk hebben we trouwens een beetje mooi weer zaterdag! De vooruitzichten zijn niet zo goed in ieder geval Scheve mond

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:44

Fotoooooooooooo's! Haha!

Nee, hoop dat het droog blijft. Dan ben ik al heel blij. Maar de vooruitzichten zijn somber.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:47

Ik weet het al. Het gaat 's ochtends keihard regenen en dan is het 's middags weer een beetje opgeknapt Haha!

Ha ja van jou en Wonder maken we uiteraard ook foto's! Kunnen bij de rest van je stapeltje weer Haha!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:51

VValar schreef:
Ik weet het al. Het gaat 's ochtends keihard regenen en dan is het 's middags weer een beetje opgeknapt Haha!

Ha ja van jou en Wonder maken we uiteraard ook foto's! Kunnen bij de rest van je stapeltje weer Haha!

Dat zou jij wel fantastisch vinden hmmm?

Leuk, een verzopen Wonder op de foto haha.

Zeabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:54

Citaat:
Dat zou jij wel fantastisch vinden hmmm?

Ik niet. zonder droog weer geen foto's. heb voor vrijdag en zaterdag goed weer besteld, maar op een of andere manier gaan mijn bestellingen nooit zo goed.... Verdrietig

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 11:15

Moet je slecht weer bestellen, dan blijft het vast droog. Pling *LOL*

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:17

Geeft niet hoor ik weet soms ook niet meer of ik het wel goed heb getypt. Volgens mij weet je vrij snel of je door bent en anders kun je gelijk weg. Hopen dat we met zijn allen doormogen dat zou wel leuk zijn.

Normaal heb ik les van mijn vriendin die lest weer bij Hans Bernoski. Gisteren ben ik bij iemand anders geweest waar mijn vriendin ook een keer geweest was, is wel goed bevallen. Liep heel goed en zo werd ik ook weer door een ander op mijn fouten gewezen. Ik ga vanavond nog eventjes bij ons in de wei rijden. Ze heeft nog nooit op gras gereden dus moet even weten hoe dat gaat. Vrijdagavond heb ik nog even les van mijn vriendin om de laatste puntjes op de i te zetten.

Ze zei het van de foto's dus dat is wel beter!

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:19

VValar schreef:
De foto's kun je terugvinden op http://www.full-focus.nl Ik zal je wel een seintje geven als ze erop staan!

Ha, ik vlecht altijd voor mijn wedstrijd. Ben altijd bang dat mijn paard ze er niet in laat zitten tijdens het slapen, en meestal vind ik het ook handiger om 's middags te vlechten als ik ook pas later hoef te rijden.

Graag, dan hoor ik het wel van je!

Ja dat heb ik ook maar ik moet best wel vroeg weg dus ik ga dan niet 's morgens nog vlechten. Als je later moet rijden kan het wel, maar dat gaat voor mij even niet op.

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:23

Het weer is al iets veranderd het zou namelijk zaterdag 80% kans op regen zijn dit is al veranderd in 60% en er gaat maar 0-2 mm regen vallen nou dat is niets en misschien blijft het bij ons wel droog. Haha! Hopen dan maar. Er is nog wel 30% kans op zon.

Vrijdag gaat het wel heel hard regenen, laat het dan maar genoeg regenen dat het zaterdag droog is!! *LOL*

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:47

Ik hoop voor julie dat het nog een beetje te doen is zaterdag Ja
Ik hoop dat het weer meevalt Ja

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:43

Ik zag net het weer op nederland 1 en die geven aan dat het zaterdag droog blijft!!! Hopen dat het waar is! Afgod

suziehj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:40

hier even een stipje want ik wil dit even blijven volgen. Iedereen die meedoet aan de Pavo Cup veel succes!

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 07:10

Hey Tamaar,

Nou moet ik met zijn tweeen in de ring, er heeft zich iemand afgemeld. Nou weet ik wel dat ik geluk heb dat zij zich heeft afgebeld, want het paard zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen dus dat is een last minder maar nou moet ik nog meer mijn best doen. Ik heb gisteren nog even geoefend in de wei, ging echt heel goed, vanavond nog even rustig rijden en wat overgangen en tempowisselingen rijden en dan ben ik er klaar voor. Spullen schoonmaken en vlechten en dan er tegenaan! Ben jij al zenuwachtig?

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 07:11

Mireille0 schreef:
Hey Tamaar,

Nou moet ik met zijn tweeen in de ring, er heeft zich iemand afgemeld. Nou weet ik wel dat ik geluk heb dat zij zich heeft afgebeld, want het paard zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen dus dat is een last minder maar nou moet ik nog meer mijn best doen. Ik heb gisteren nog even geoefend in de wei, ging echt heel goed, vanavond nog even rustig rijden en wat overgangen en tempowisselingen rijden en dan ben ik er klaar voor. Spullen schoonmaken en vlechten en dan er tegenaan! Ben jij al zenuwachtig?

Ook voor Vvalar natuurlijk!!

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 07:11

Ze geven nu aan dat het morgen droog is dus dat is wel mooi alleen vandaag een hoop regen. Hopen dat het gras een beetje te rijden is.