Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:de beste 25 die zaterdag weer gaan springen, beginnen die met een schone lei of blijven de resultaten van de landenwedstrijd staan?
amondi schreef:oproep aan allemaal! ga naar teletekst.nl van de nos en zorg dat we ze bedelven onder verzoeken of die voetbalfan uit groningen zijn snuit dicht kan houden!(pagina 316!)
amondi schreef:yep teletekst@kro.nl met als onder werp, pagina 316!
mijn berichtjeL voetbalfan uit Groningen:Citaat:Daar kan ik mij zo boos over maken! de hippische sportbond is de 1 na grootste sportbond van Nederland! de Hippische successen van Nederland overtreffen die van het voetbal met een factor 100! En nog zit zo'n voetbalnoob te klagen dat de NOS geen ordinaire vechtpartij in Rotterdam uitzendt maar het Nederlands springteam dat goud haalt op het WK!!!
Juist graag veel meer zendtijd voor deze sport! Vandaag had b.v. de marathon 4- spannen rechtstreeks in beeld gebracht kunnen worden, want ook daar heeft Nederland kans op diverse medailles!
Maar nee, we zullen vanmiddag wel weer eindeloos naar fietsende mannetjes moeten kijken... daar vind ik nou niks aan. Zo heeft iedereen wel wat, maar laat de voetbalfans a.u.b. de snuit houden! Er is meer dan genoeg, zelfs veel te veel, voetbal bij de NOS, ga maar lekker bij Talpa uithuilen!
Corrie O
amondi schreef:oproep aan allemaal! ga naar teletekst.nl van de nos en zorg dat we ze bedelven onder verzoeken of die voetbalfan uit groningen zijn snuit dicht kan houden!(pagina 316!)
Bealy schreef:Vanaf 14.00 en zondag vanaf 15.30 (met de paardenwissel, leuk!).
Lepeltje21 schreef:Pff, wat was het spannend zeg, helemaal na die ontzettend slechte rit van Piet Raymakers, wat een domme fouten heeft hij gemaakt tijdens dat parcours. Ook had ik vrij weinig vertrouwen in Albert Zoer, als ik zag wat ie vroeger liet zien op de indoor van mijn oude manege, echt huilen met de pet op, maar hij heeft zijn techniek duidelijk verbeterd. En die Duitser die zwaar de muur in ging, ik zei het al toen hij aan zijn rit begon, dat is ook wel een domme fout geweest zeg....
Maar, we hebben in ieder geval gewonnen, wat de mannen met het voetballen niet kunnen, dat laten we wel zien met de paardensport, petje af!
nicolina schreef:Lepeltje21 schreef:Pff, wat was het spannend zeg, helemaal na die ontzettend slechte rit van Piet Raymakers, wat een domme fouten heeft hij gemaakt tijdens dat parcours. Ook had ik vrij weinig vertrouwen in Albert Zoer, als ik zag wat ie vroeger liet zien op de indoor van mijn oude manege, echt huilen met de pet op, maar hij heeft zijn techniek duidelijk verbeterd. En die Duitser die zwaar de muur in ging, ik zei het al toen hij aan zijn rit begon, dat is ook wel een domme fout geweest zeg....
Maar, we hebben in ieder geval gewonnen, wat de mannen met het voetballen niet kunnen, dat laten we wel zien met de paardensport, petje af!
kun je het zelf beter dan? miss een dom vraagje maar je zegt die zo op een manier van dat jij t beter kan.
Shiirley schreef: