Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:58

Hier gisteren geweest en toch wel ontgoocheld hoor. Voelde wel degelijks als minder aan deze editie en is de 3de of 4de keer dat ik ga inmiddels. Veel van het zelfde in de standen en daardoor maar een klein aantal standen waar je echt eens wat nieuws en interessant tegenkwam. Nog staan twijfelen voor een groen halster met bloemetjes in hal 2 maar ik twijfelde of het wel wat was voor onze pony's, niet te merrie achtig zeg maar.

In de voederhal praatjes zitten maken met verkopers ook, marstall had een nieuw product mee zag er op het eerste zicht goed uit maar het eens beter bekijken op mijn gemak.

Ook wahl geloof ik had biotaan kaptooms mee met padjes onder de neusriem die je met velcro er kon afhalen. Wou echter geen gouden fournituren dus laten hangen, wel zijn kaartje gevraagd misschien dat ik eens kijk wat er mogelijk is bij die persoon.

Heb niks gekocht, wel een hoop voederstaaltjes mee om eens beter te bekijken en bij okapi even gepasseerd terug. Hun producten zijn echt mooi :) .

xLiez

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 15:05

Onze schade tot nu toe! Wil nog een bijpassend oornetje zoeken en een leren halster.
Afbeelding

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 15:11

Lori schreef:
In de voederhal praatjes zitten maken met verkopers ook, marstall had een nieuw product mee zag er op het eerste zicht goed uit maar het eens beter bekijken op mijn gemak.

Dat voer heb ik ook gezien en zag er inderdaad goed uit! Alleen 40 euro voor een zak van 15 kilo is een beetje te gek :roll:

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:04

Ik voel me opeens niet zo 100%... Ik mag toch hopen dat ik niet ziek word zo vlak voor de equitana _-:(

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:07

Ik hoef niets te kopen voor paarden, dus 90 % van de artikelen is eigenlijk niet interessant voor mij... maar vind het geweldig om dat soort spullen te bekijken en tussen alle stands te struinen.
Heb een mooie bodywarmer gekocht ter vervanging van mijn oude die uit het stenen tijdperk dateert.
Net handtekeningen en foto’s gescored by Isabell Werth en Ludger Beerbaum.
En mooie gekleurde paardjes gezien, mijn dag is goed!
Ga nu lekker uitrusten bij de grote hal voor de Vielseitigkeit uitleg/training en straks Isabell
Werth.
PS rolkoffertjes zijn zo passé; zag iemand met een kruiwagen vol goodies. ;-) Of misschien hadden ze die gewonnen in het Pavo Gewinnspiel?
Laatst bijgewerkt door Dallista op 12-03-19 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:21

Ik ben gister geweest en heb een hele leuke gezellige dag gehad! Door het weer en door file zijn we wel later gearriveerd dan gepland, namelijk pas 11.30 (en om 7.00 al vertrokken >;) ) Even was ik bang dat we niet alle hallen zouden kunnen bekijken in de tijd die we nog hadden, maar dat het kleiner is geworden kwam voor ons wel mooi uit. :') Eerste paar hallen iets te snel doorheen gewandeld omdat we dat gewend waren, maar we kwamen al erg snel uit bij hal 8... Toen zijn we hetzelfde rondje maar weer terug gelopen en even goed de tijd genomen om de stands te bekijken.

Goed geslaagd al zeg ik het zelf! Wel miste ik echt de bovenverdieping. Naar mijn idee waren daar altijd de meeste koopjes te vinden. Een aantal dingen van mijn lijstje heb ik nu maar niet gekocht, omdat ik ze niet voor goedkoper kon vinden dan als ik ze hier op internet bestel. Vond ook erg veel van hetzelfde, ESKADRON!

Gelukkig ben ik daar zelf niet vies van +:)+

Afbeelding

Afbeelding

Even getwijfeld of het wel waard vind om over twee jaar weer stad en land af te reizen naar Equitana, maar waarschijnlijk als de tijd daar is, toch wel!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:23

Drico schreef:
Lori schreef:

Dat voer heb ik ook gezien en zag er inderdaad goed uit! Alleen 40 euro voor een zak van 15 kilo is een beetje te gek :roll:

Ik vond het mega mooi voer. Mooie zak ook. Maar had de prijs nog niet gehoord.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:30

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:46

Ik heb me er prima vermaakt maar kom ook niet echt voor de koopjes, vooral om lekker spullen te shoppen die anders in gewone winkels lastiger verkrijgbaar zijn/waar ik toch een eind voor moet reizen.
Ariats zat wel nog een mooie korting op.

Afbeelding

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:56

Kasmir schreef:
Wilde net zeggen, kozy socks staat er zeker wel met allemaal blije sokken:).

Dan ben ik heel scheel... :+

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:58

Kasmir schreef:
Ik heb me er prima vermaakt maar kom ook niet echt voor de koopjes, vooral om lekker spullen te shoppen die anders in gewone winkels lastiger verkrijgbaar zijn/waar ik toch een eind voor moet reizen.

[ [url=m/f4R71w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar heb je die pet vandaan en wat kostte die? Geweldig!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:06

Maddoxx schreef:
Ik voel me opeens niet zo 100%... Ik mag toch hopen dat ik niet ziek word zo vlak voor de equitana _-:(

Ibroprufan erin. Werkt super goed.
Zit hier ookal preventief aan de citrosan thee en op de dag zelf gaat er fftjes een advil intens in. Ik ben nog steeds niet 100% en een hele dag zou ik niet volhouden anders.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:09

Maddoxx schreef:
Kasmir schreef:

Waar heb je die pet vandaan en wat kostte die? Geweldig!

Die heb ik laten borduren bij een standje in hal 2. Heb de tekst dus zelf doorgegeven, kon het niet laten xD. Was €15,-

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:10

Lori schreef:
Prijs wist ik ook nog niet, ook het advies nog niet bekeken van hoeveel je dan moet geven ervan. Daar mij eens op het gemak voor zetten :j .

Edit: Inderdaad, aan de hoge kant zeg https://www.marstall-shop.de/supreme/sensation-free/

En onze btw is nog hoger. Dusss. Ik ben zelf Marstall dealer en wist van niks. Heel apart

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:12

chamion schreef:
Maddoxx schreef:

Ibroprufan erin. Werkt super goed.
Zit hier ookal preventief aan de citrosan thee en op de dag zelf gaat er fftjes een advil intens in. Ik ben nog steeds niet 100% en een hele dag zou ik niet volhouden anders.

Thanks voor de tip! Ja, dat wou ik inderdaad ook vanavond nog even doen en morgen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 18:18

Kasmir schreef:

Hebben ons er prima vermaakt. Was een prima uitje! 8-)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:23

Kasmir schreef:

Mooie laarzen!

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:24

minouesmee schreef:
Kozy socks heb ik helaas niet gezien. Daar was ik ook naar opzoek, hele fijne sokken voor weinig. Helaas.. :(

Zijn er wel. Heb er 6 paar gekocht

lauraneyens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:28

woop woop ik ga vrijdag !! ik zie al zoveel leuke dingen op jullie foto's !!!
Ik kan echt niet wachten !!!!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:46

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:51

Oooh die stand heb ik twee jaar terug die helm gekocht! _/-\o_
Was wel 100 euro goedkoper dan in de winkel :D En nog geen dag spijt van gehad. Wat een fijne helm!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:59

Vind hem echt prachtig, maar ik heb nog nooit meer dan 70 euro uitgegeven voor een cap. En komende 1,5 maand draag ik zeker 2 a 3 keer per week een cap. Maar ook jaren lang niet.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:01

Kasmir schreef:

Wow mooie spullen! Die laarzen! :wow:

Hoe duur en in welke hal? O:)

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 20:08

Onze schade! Alle voer dingen waren gratis. Hebben een hele leuke dag gehad. Voor koopjes moest je goed zoeken maar die zijn er wel. We waren er om kwart over 10 en zijn net terug in hotel.
Oornetje: 10 euro
Cotton grenadine: 20 euro
Cotton turquoise: 27,50
Leren halster: 19,95
Stal bordje: 12 euro
Faux fur halster: 25 euro
Höveler snoepjes: 3,-
Afbeelding

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:14

chamion schreef:
Vind hem echt prachtig, maar ik heb nog nooit meer dan 70 euro uitgegeven voor een cap. En komende 1,5 maand draag ik zeker 2 a 3 keer per week een cap. Maar ook jaren lang niet.

Oehf, die helm in het filmpje met die glitter vind ik dus juist weer spuuglelijk _/-\o_ :')
Maar anderen vinden mijn smaak weer te basic haha.