Tsplendid schreef:Niet te letterlijk opvatten
Of gewoon meteen schrijven wat je bedoelt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margrietjuh schreef:R_emkee schreef:Hee sorry als het vernoemd is maar ik ga 18 maart met de auto wie weet waar je dan goedkoop of via de beurs kan parkeren ? Staat dat gewoon aangegeven ergens ?
Op de site staan de parkeerplaatsen aangegeven, maar ook in Essen zelf kan het niet missen, Duitsers zijn nou eenmaal goed in logistiek
Je kunt ook je GPS instellen op de Lillienthalstrasse, dan sta je op P10, voordeel: daar heb je geen milieusticker nodig voor je auto. Er rijden pendelbussen af en aan vanaf P10
_xManadisx_ schreef:Margrietjuh schreef:
Op de site staan de parkeerplaatsen aangegeven, maar ook in Essen zelf kan het niet missen, Duitsers zijn nou eenmaal goed in logistiek
Je kunt ook je GPS instellen op de Lillienthalstrasse, dan sta je op P10, voordeel: daar heb je geen milieusticker nodig voor je auto. Er rijden pendelbussen af en aan vanaf P10
De snelwegen in duitsland zijn toch sws altijd milieustickervrij? Ik wilde er 1 halen maar dat ben ik vergeten en we gaan volgende week zondag al. Dus ik denk niet dat we 'm nog optijd binnen hebben. Maar ik ben heel bang dat ik verkeerd rij en toch in zo'n zone terecht kom
Janine1990 schreef:Ik ben wel benieuwd voor de mensen die eerder geweest zijn, wat zijn de meest toffe/gekke/leuke/bijzondere aanbiedingen/koopjes die jullie hebben gezien/gescoord?