Sja... tis sneu voor het beestje, maar beest was bij aankoop al niet goed. Het eigenwijze kind wilde paard toch hebben. Was manege paard dus paard is nog voor grof geld gekocht ook. Pa en ma zijn gescheiden, kind woont bij pa en pa doet alles voor kind. Dus dan hebben jullie een beetje beeld bij de situatie. Stuurloze puber dus.
Brigitte, ik hoop het toch wel hihi! Het is tijd voor zon!!
Maureen95
Geplaatst: 30-06-16 18:32
Ik ben vandaag met wat vrienden naar de posbank geweest En mn vriend zat in de heide te chillen en toen heb ik stiekem deze foto van hem genomen. Wat vinden jullie ervan? En ik heb een nieuw fotografielogo
Ik heb er zooooo'n zin in! Ik heb (nog?) geen geld terug van die vrouw, maar ik heb in ieder geval die oplader uit het buitenland eindelijk binnen (5 weken!), dus ik kan in iedergeval weer aan de slag met mijn oude body. Beter dan niets!
Heeel veel plezier en succes morgen maureen!!
Ik ga vanavond gezellig uit eten voor de verjaardag van een vriendin
BB80
Geplaatst: 03-07-16 13:42
Even stoeien met onze (ahum- die van mijn man eigenlijk ) Nikon. Alleen nog een logo-dan ga ik ook exposeren! Hihi - modellen heb ik al: Mr probz en James B.
nee Bianca, dat weet ik nog niet.. Maar er is wel een bokker aan wie ik het verhaal uitlegde die meteen zei van oohh maar ik wil dan ook wel mee! En eigenlijk heel enthousiast is! dus ik heb een voorstel gedaan, misschien kunnen ze er iets mee!
BB80
Geplaatst: 03-07-16 15:47
Oh dat zou wel leuk zijn Kimberly, je hebt nu wel lang genoeg 'partnerloos' gewacht. Het is leuker om alle voorpret te delen, ookal heb je ons
Jaa precies! Zou het ook leuk vinden als zij mee zou mogen als mijn partner! En inderdaad! ik denk dat de voorpret voor jullie toch anders is als voor mij!