haflingers kunnen er ook wat van.....@ Myour : Oke als je er niet meer op durft, is een ander verhaal. Is fijn als je hem nog kan zien, lijkt me zo raar anders. 2 jaar is toch ook goed, sommige houden dat niet eens vol
Ze doen net alsof het een paar schoenen zijn. Ja 13.5 jaar, vind het erg lang klinken maar je ziet het nu wel al aan hem, hij begint oud te worden haha. Helaas heb ik de zoektocht al opgegeven voor die bicolor en hou me bezig met de nieuwe collecties
Sommige vragen zich voor een bicolor nog meer dan de nieuwprijs :S@ lemanthia : Balen dat het scheren niet helemaal is gelukt
gelukkig gaat het bij de nieuwe eigenaar heel goed.
of heb je nu helemaal geen stem meer over?
én! gekregen van mijn lieve vriendje, als vervroegd verjaardagscadeau (15 feb) 

En je hoofdstel is ook mooi
Hij liep er eigenlijk heel vlot al in, maar toen ik de balk achterlangs wilde doen, ging hij weer snel achteruit. Nog een hele tijd staan oefenen en hij heeft er ook een aardig end in gestaan. Maar helemaal er in wilde hij niet. Dus toen maar de trailer voor een stalgang gezet en toen liep hij er zo in. Volgende week gaan we waarschijnlijk weer oefenen. We blijven gewoon net zo lang oefenen tot hij er zo in loopt

. Ik heb via de winkel altijd 20% personeelskorting, maar bij zulke uitverkopen geldt die niet, jammer genoeg hahaha