KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:50

@ lrtj_ : Haha :P haflingers kunnen er ook wat van.....

@ Myour : Oke als je er niet meer op durft, is een ander verhaal. Is fijn als je hem nog kan zien, lijkt me zo raar anders. 2 jaar is toch ook goed, sommige houden dat niet eens vol :P Ze doen net alsof het een paar schoenen zijn. Ja 13.5 jaar, vind het erg lang klinken maar je ziet het nu wel al aan hem, hij begint oud te worden haha. Helaas heb ik de zoektocht al opgegeven voor die bicolor en hou me bezig met de nieuwe collecties :P Sommige vragen zich voor een bicolor nog meer dan de nieuwprijs :S

@ lemanthia : Balen dat het scheren niet helemaal is gelukt -O-

Lau

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:55

Dat zal best haha,
Oohh ik heb echt geen zin in morgen haha moet 4 proeven voor lezen zonder stem.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:56

Dat is ook handig, vind dat niks voorlezen :P ze hebben mij ook al eens daarvoor gevraagd maar had toen nee gezegd XD

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 20:00

vind voorlezen nooit zo erg.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 20:03

@ lemanthia: vervelend dat het scheren niet af is geraakt en het patroontje niet is gelukt. Ben wel benieuwd naar een na-foto!

@ SRY: ach uiteindelijk zal iemand 'm toch wel een keertje te koop zetten? :P De mint/teak staat ook heel weinig te koop, maar uiteindelijk hoeft 1 iemand 'm maar te koop te zetten.
Ja kon me ook helemaal niet voorstellen dat ik 'm niet meer zou zien, dus dit is een prima oplossing. Het was een heel gevoelig paardje (zowel emotioneel als fysiek), en als ie ergens last van had dan was het rodeo na het opstappen. Heb nog geluk gehad met m'n vallen van hem. Was zo raar ook want verder was het een zeldzaam lief dier. Na ruim een half jaar bezig te zijn geweest m'n angsten met hem te overwinnen ging het weer fout, toen moest het een keer afgelopen zijn. Had ook geen plezier er meer in. Mja da's allang verleden tijd :) gelukkig gaat het bij de nieuwe eigenaar heel goed.

Ik heb heel vaak voorgelezen trouwens tijdens onderlinge wedstrijdjes bij de vereniging in de buurt, maar nu doe ik zelf mee met de georganiseerde wedstrijdjes.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:32

:wave:

Martine, gefeliciteerd, wat heerlijk dat ze weer beter is en je weer rustig aan de slag kunt!

SRY: hopelijk word je wat wijzer van het onderzoek, onzekerheid is erg vervelend

Is het nog gelukt met voorlezen lrtj ;) of heb je nu helemaal geen stem meer over?

Ik heb eindelijk een bruin hoofdstel gevonden *\o/* én! gekregen van mijn lieve vriendje, als vervroegd verjaardagscadeau (15 feb) :) hij past perfect!

Verder meteen even gekeken voor een jasje, hele mooie gezien, was er helaas niet meer in mijn maat. ff online nog zoeken en anders bestellen :)

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ijjas.html

Afbeelding

Verder meteen even gekeken voor een jasje, hele mooie gezien, was er helaas niet meer in mijn maat. ff online nog zoeken en anders bestellen :)

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ijjas.html

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:46

@Myour: die is mooi :~
@lemanthia: leuk dat het figuur is gelukt :D
@SRY: woow, 13,5 jaar is echt lang! Hoop dat die van mij ook zo lang bij ons kon blijven :D M'n pony heb ik helaas maar 8 maanden gehad...
@Sizzy: prachtig jasje :j En je hoofdstel is ook mooi :~

Hoi :wave:
Vanochtend naar buiten geweest met Vic, hij gedroeg zich netjes :) Hij was pas voor de tweede keer onder het zadel naar buiten en dan ook nog eens zonder ander paard er bij, dus ik was tevreden :D
Daarna nog eventjes in de bak gedraafd en gegaloppeerd. Hij was in het begin erg moeilijk rechtsom en hij begint nu ook weer wat te klieren. Maar hij is gewoon lekker aan het puberen, dus daar komen we wel doorheen :P
Uiteindelijk ook gewoon kunnen doen wat ik wilde :)
Toen 's middags geoefend met trailer laden :+ Hij liep er eigenlijk heel vlot al in, maar toen ik de balk achterlangs wilde doen, ging hij weer snel achteruit. Nog een hele tijd staan oefenen en hij heeft er ook een aardig end in gestaan. Maar helemaal er in wilde hij niet. Dus toen maar de trailer voor een stalgang gezet en toen liep hij er zo in. Volgende week gaan we waarschijnlijk weer oefenen. We blijven gewoon net zo lang oefenen tot hij er zo in loopt :D :P Toen hij uiteindelijk in de trailer stond, stond hij wel erg rustig.

Hoe is het met jullie?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:58

Stem is ehmm bijna weg ik klink heel schor, maar mag ook wel want hardbass was zo geweldig. En die proefjes gelukkog was het een kleine bak haha.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:02

@ Sizzy: da's nog eens een leuk verjaardagscadeautje, héél mooi hoofdstel!

@ Sofie: braaf paard zo naar buiten geweest voor de tweede keer. Hihi lekker puberen, hoe oud is je paard? Als je in elk geval een manier hebt om 'm er makkelijk in te krijgen, scheelt dat al wel :) gaat vast goed komen!
Wel he haha, wil er wel nog graag mint bandages bij maar die zijn zó moeilijk te vinden.. en teak weet ik niet of ik dat leuk vind staan bij voskleurige benen, dus daar twijfel ik nog over.

Mexx vandaag gemasseerd door een stalgenoot. Kreeg veel positief nieuws tov de vorige keer (zo'n 2,5 maand geleden ongeveer), billen waren stuk gespierder en de ongelijkheid in z'n schouders was ook minder geworden :) hals voelde mooi los aan en ook op z'n lendenen (z'n gevoeligste punt) voelde hij fijn aan, dus al met al heel leuk om te horen +:)+ hij was alleen enorm aan het draken tijdens het masseren (hele tijd tegen haar en mij aanlopen, happen, lopen, kont opzij gooien etc..), gelukkig toen ik daarna ging rijden was hij ontzettend fijn! Heb gewerkt aan de tips die ik had gekregen tijdens m'n les en dat pakte hij allemaal heel goed op :):)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:11

Beter dat de massage van mexx goed was en je complimentjes kreeg.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:39

Heeej dat is toch de Passier Juno? Had ik stiekem ook op het oog haha, alleen het is met een gecombineerde neusriem en ik vind een aansnoer echt veel fijner.

Vandaag de koopzondag gehad bij de Epple, mijn hemel het leek wel gratis! Maar zelf toch ook nog aan me koopverslaving toe gegeven, de kingsland jas mars van €160 voor nu maar €40 en dan nog €15 aan cadeaubonnen in mijn bezit dus uiteindelijk maar €25 voor de jas! Ja zelfs ik kan dat niet weerstaan. Vond em zo ie zo al super leuk!

http://www.ej.nl/products/10000102/5001450/

dit is em! gaaf toch haha. Heb ik ook al een jas voor in Juni :P Heb er zo'n in in, klinkt slecht dit maar ik hoop echt dat er veel mensen afvallen hahaha!
Heb zelf ook nog het hoofdstel Br Faringdon op het oog. Agh paarden zo leuk maar het kost klauwen met geld als je er 3 hebt en in een ruitersportwinkel werkt haha.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:06

goedenavond

ben 3 uur bezig geweest om 59 advertentie´s op de boktmarkt te krijgen :O

ik heb zo'n zin in het knhs kamp

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:09

Ik ook zullen we binnen kort meeten?

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:14

jaaaaa goed plan!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:22

Jaa toch alleen dan wel in de voorjaars vakantie ofz,
Want iedereen moet wel kunnen.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:24

voorjaars vakantie? was dat?

heb carnavals volgende week en dan pas april/mei

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:26

Die bedoel ik ook haha,
Je raakt helemaal uit de vakanties als je niet op school zit.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 08:41

Sofie, wat knap van Vic dat hij zich buiten zo netjes heeft gedragen!

Kirsten; ja klopt! Ik heb zelf liever een gecombineerde :D dus was al blij dat die er aan zat (bruin is zo weinig keus...) Leuke jas! En voor dat geld zou ik hem ook niet laten liggen :+

simpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:20

kirsten3110 schreef:
Heeej dat is toch de Passier Juno? Had ik stiekem ook op het oog haha, alleen het is met een gecombineerde neusriem en ik vind een aansnoer echt veel fijner.

Vandaag de koopzondag gehad bij de Epple, mijn hemel het leek wel gratis! Maar zelf toch ook nog aan me koopverslaving toe gegeven, de kingsland jas mars van €160 voor nu maar €40 en dan nog €15 aan cadeaubonnen in mijn bezit dus uiteindelijk maar €25 voor de jas! Ja zelfs ik kan dat niet weerstaan. Vond em zo ie zo al super leuk!

http://www.ej.nl/products/10000102/5001450/

dit is em! gaaf toch haha. Heb ik ook al een jas voor in Juni :P Heb er zo'n in in, klinkt slecht dit maar ik hoop echt dat er veel mensen afvallen hahaha!
Heb zelf ook nog het hoofdstel Br Faringdon op het oog. Agh paarden zo leuk maar het kost klauwen met geld als je er 3 hebt en in een ruitersportwinkel werkt haha.

Gave jas zeg, krijg jij als personeelslid nog eens 50% korting, want hij staat oorspronkelijk nu geprijst voor 80 euro.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:38

Die jas is gaaf in die turkisch coffee ofz,
Maar die hebben ze niet op voorraad:(

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:21

Hoi meiden,

ja ik zag het al dat het die Passier was haha. Had em laatst nog in me handen in de winkel :P
Op de site staat hij nog met 50% maar in de winkel is hij al met 75% ;) Site loopt voor de eerste keer achter haha!
Zou vandaag ook misschien moeten werken, hoop dat ik lekker thuis mag blijven. Me benen zijn aardig moe haha en kan ik lekker naar me paardjes toe, gisteren ook niet gezien |( . Ik heb via de winkel altijd 20% personeelskorting, maar bij zulke uitverkopen geldt die niet, jammer genoeg hahaha :P. Agh iedere korting is meegenomen hahaha en vorig jaar ook een shirt gekregen van kingsland vanuit de leverancier dus heeft soms wel leuke kanten haha :D Het is trouwens eindelijk een keer droog!! HALEJULA! Is kijken of me dieseltje wilt lopen vandaag als ik niet hoef te werken haha!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:26

Even een ego post :D
Dierenarts is vandaag al geweest voor cavella:
- been was goed hersteld
- buigproeven niks te zien
- draven op het harde niks te zien
- longeren op het harde niks te zien
- longeren in de bak niks te zien
Toen zadel erop en moest ik stukje rijden, kreupel linksvoor. Ene kant minder dan de andere kant. Linkervoorbeen naar achter trekken ging niet ver, rechtervoorbeen naar achter trekken ging heel ver. Dierenarts vermoed dat er toch iets verkeerd is gaan zitten door de sprong die ze toen heeft gemaakt. Ze moet naar de osteopaat op advies van de dierenarts en dan volledig laten nakijken. Osteopaat komt toevallig 9 maart maar ga straks toch aan de staleigenaar vragen voor eerder.
Ben zo blij dat het niks in de pezen is :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:04

Super dat het niks met de pezen is nu hopen dat die snel herstelt.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:28

@Myour: goed dat Mexx zoveel beter is geworden *\o/*
@Kirsten: leuke jas :)
@lemanthia: pfoeh, das een hoop werk!
@SRY: gelukkig is het niks met haar pezen! Hoop dat de osteopaat iets kan vinden en dat ze het kan verhelpen.

Hoi :wave:
Ik heb m'n eerste SE cijfers terug. Heb een 10 voor Nederlands en een 6,3 voor scheikunde :D

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:42

@ Kirsten: da's nog eens een koopje! Lekker hoor 20% korting bij elke aankoop, zou me echt niet kunnen beheersen :=

@ SRY: wel fijn dat ze alle testen goed is doorgekomen. Hopelijk kan de osteopaat de oplossing voor jullie betekenen, en herstelt ze snel :)

@ Sofie: jeetje een 10 netjes hoor! Fijn dat je ze gehaald hebt!

Vandaag echt hemels gereden met Mexx, ondanks de harde wind was ie fijn geconcentreerd en kon ik alles met hem. Was lekker actief ook dus heel tevreden. Zag alleen dat het vanaf vrijdagnacht weer licht gaat vriezen dus ik hoop erg dat onze bak goed blijft. Wil graag nu wel blijven lessen.. mja dat is afwachten.