Misschien omdat alle vrijwilligers in het paars lopen? Ik wil wel zo'n hand van zo'n vrijwilliger die je dan de weg wijst waar je naar toe moet. hihihi dat vind ik wel erg leuk.
Ik zag gister trouwens, met het zappen tussen RTL en NOS, dat bij Hyde Park de grootste souveniers winkel zit .. Die gaan we dus vrijdag maar even onveilig maken
Cavalia
Geplaatst: 30-07-12 10:54
Maar toch ook betalen met contanten? pfff ik weet niet wat ik mij voor prijzen daar zeg maar kan voorstellen.. iemand die dat weet?
Cayenne, wat weet jij over het dressuurteam? Ik hoor dat alle nederlandse ruiters op 2 augustus starten? Wat me vreselijk onlogisch lijkt...
Samy
Geplaatst: 30-07-12 11:22
Falbala schreef:
Ja, alleen pinnen met visa dan toch? Ik heb alleen een Mastercard en een gewone bankpas (Maestro).
Je kan wel met je gewone bankpas geld op nemen. Visa is de grote sponsor, dus die wilt dat er, voornamelijk, op de Venue's met hun naam wordt betaald.
Maaik
Geplaatst: 30-07-12 11:26
Je kan wel gewoon pinnen in Londen - is mij verteld door de Rabobank - je moet alleen wel €2 + 1% van je pin bedrag betalen. Ze zei tegen mij dat het over het algemeen goedkoper is om hier in Nederland alvast ponden in te wisselen. Ik durf alleen niet te zeggen hoeveel je daarvoor betaald bij de Rabobank.