EDIT: Haha oeps niet gezien! Maar ik zal voor de zekerheid gewoon contant geld meenemen, kom ik ook geen problemen tegen

Wie neemt er allemaal zijn/haar hond mee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:Kort vraagje tussen door , zitten hier ook fotografen in het topic ?
Wisten jullie dat je een foto kan insturen, die dan door Lonneke Ruesink besproken wordt ?
Eline @ [VN] Horse Event: Fotokunst live met Lonneke Ruesink
Je kan nog foto's insturen ...
moonforever schreef:Freya schreef:Kort vraagje tussen door , zitten hier ook fotografen in het topic ?
Wisten jullie dat je een foto kan insturen, die dan door Lonneke Ruesink besproken wordt ?
Eline @ [VN] Horse Event: Fotokunst live met Lonneke Ruesink
Je kan nog foto's insturen ...
Jaaa hier een ^^
Jotoma schreef:Als er trouwens staat dat het in de showhal is, waar is het dan? Die zie ik niet op de plattegrond?
speedyweedy schreef:En duurt het lang om bijv. van de NH cirkels naar het NHB Paviljoen te lopen? Ik heb er geen ervaring mee want het wordt de eerste keer voor mij.
ponytjuh76 schreef:Oja weten jullie dan ook of je overal kan pinnen,of dat ik beter van tevoren gewoon geld kan pinnen bij de bank?
EDIT: Haha oeps niet gezien! Maar ik zal voor de zekerheid gewoon contant geld meenemen, kom ik ook geen problemen tegen
ponytjuh76 schreef:Oja weten jullie dan ook of je overal kan pinnen,of dat ik beter van tevoren gewoon geld kan pinnen bij de bank?
Jinte schreef:Bijna zover!
Net even boodschapjes gedaan voor in de B&B, vanavond koffertje inpakken. Morgen eerst m'n 1e schooldag, 6 uur thuis, eten, paard en om 10 uur in Eindhoven zijn om Daphne te halen. Dan door naar de B&B. Volgens mij begint mijn programma zaterdag om 10:00 dus moet nog kijken hoelaat we die kant op gaan.
Ik ga er 's avonds niet van uit dat we file hebben richting Deurne, ik rij mooi via Bakel.