Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KletsKoekje schreef:Oh Ramzi ik zie jou onder mij op de startlijst staan, ook om 10.30 uur , wat leuk!
Hoe ziet je paard eruit? Ik rijd op een zwart paard met 4 witte voetjes en kol en ik heb bruin haar![]()
Ik doe waarschijnlijk toch gewoon mijn wedstrijdtenue aan(staleigenaresse zou kijken of ze haar wedstrijd spullen kan vinden dan kan ik haar handschoenen en plastron gebruiken)
connepon85 schreef:Leuk filmpje Ramzi. Ik ben benieuwd wie er door zijn. Toevallig iemand uit jouw groep met een bruin paard en blauw vest(?)? Vind ik een erg gaaf paard.
Ramzi schreef:connepon85 schreef:Leuk filmpje Ramzi. Ik ben benieuwd wie er door zijn. Toevallig iemand uit jouw groep met een bruin paard en blauw vest(?)? Vind ik een erg gaaf paard.
Ja die was door, echt een goed paard. Painted Black als vader. Was met de 6 zadelmak gemaakt en is nu 8. Dat die pas L liep, kan het bijna niet geloven!! Maar ze zegt het dus dan is het ook zo. De regionale is trouwens super ver weg!! Heerjansdam.. Dat is gewoon een weekendje weg voor ons!
Btw vienna was ook door, super gave knol! Heeft vsn gelopen en gaat pavo cup lopen, een enorme vivaldi met giga bewegingen erin! Er waren er 3 in het L door, en 2 in het Z, er liepen echt een paar giga goeie combinaties tussen!
Sannie1980 schreef:Ik probeer mijzelf af te melden via info@macrider.com, echter ik krijg mijn emails terug.
Heeft iemand dit ook gehad of eventueel een ander emailadres?
Ramzi schreef:connepon85 schreef:Leuk filmpje Ramzi. Ik ben benieuwd wie er door zijn. Toevallig iemand uit jouw groep met een bruin paard en blauw vest(?)? Vind ik een erg gaaf paard.
Ja die was door, echt een goed paard. Painted Black als vader. Was met de 6 zadelmak gemaakt en is nu 8. Dat die pas L liep, kan het bijna niet geloven!! Maar ze zegt het dus dan is het ook zo. De regionale is trouwens super ver weg!! Heerjansdam.. Dat is gewoon een weekendje weg voor ons!
Btw vienna was ook door, super gave knol! Heeft vsn gelopen en gaat pavo cup lopen, een enorme vivaldi met giga bewegingen erin! Er waren er 3 in het L door, en 2 in het Z, er liepen echt een paar giga goeie combinaties tussen!
Shalot schreef:Hoi hoi. Ik heb mij gister op dit mail adres afgemeld en heb keurig bericht gekregen.Sannie1980 schreef:Ik probeer mijzelf af te melden via info@macrider.com, echter ik krijg mijn emails terug.
Heeft iemand dit ook gehad of eventueel een ander emailadres?
Drunksheep schreef:Tsja als je je paard niet eens thuis onder controle kan houden, wat zoek je dan in vredesnaam op andere terreinen? Beetje gevaarlijk dit, zelfs met slof. Wat ik overigens niet de juiste methode vind om een paard onder controle te houden, maar dat terzijde.
Ik vind je paard erg gaaf trouwens, volgens mij zijn jullie wel verdiend door