Bedankt allemaal weer voor jullie fijne reakties en het blijven volgen van dit topic!
Ik zal dit weekend weer even nieuwe foto's maken, beide wonden zien er echt goed uit!
Op de plaats bij de singel zitten nog wel wat hobbels en bobbels, dus we doen nog heel voorzichtig en zal waarschijnlijk altijd bontjeswerk blijven, maar ja, hoe erg is dat als het verder goed gaat...
Jaan, tot nu toe doet ze het nog steeds goed wat de voetjes betreft.
Ze beweegt normaal en toont geen pijn of overgevoeligheid meer.
Op straat stapt ze nog wel erg langzaam onder het zadel en voor de wagen, maar dan kan ook een conditie- of krachtkwestie zijn, ze stapt niet kort of gevoelig meer...
Ik ben heel voorzichtig het voerschema wat aan het opvoeren nu ze meer beweegt, omdat ze vooral in de bovenlijn toch aan de schrale kant blijft.
Ze krijgt nu een halve schep Subli SP met een paar handjes zemelen extra naast de D&H S&S en 's morgens een maatschepje Subli omega 369 mix.
Ook krijgt ze nu weer 1,5 schep lucerne elke dag.
En nu hopen dat ze weer wat meer aan gaat zetten...
Mattes bontjes zijn inmiddels besteld bij de ruitersportzaak waar ik altijd komen die komen volgende week binnen als het goed is.
Via bokt en marktplaats heb ik wat 2e hands bontjes aan kunnen schaffen (christ en BR), dus als het goed is moeten we even vooruit kunnen...