bekijk jij het nu verder ook Live via eurosport Frits? en dan vanavond commentaar geven in de samenvatting? ik kan me voorstellen dat als je ergens over verteld dat je het dan ook wel wil zien
nou ik zit er al klaar voor met mijn gips pootje omhoog... in een luxe ziekenhuisbed in de kamer... wat wil je nog meer (naja liever niet natuurlijk )
petraaken
Ik moet eerst mijn eigen paarden doen en dan nog eten voordat ik naar het springen kan kijken.
fritsvantg
Geplaatst: 05-10-10 15:45
nee ik bekijk het live in onze eigen studio in hilversum ps toegestane tijd is 82 sec en is een klassiel parcours dat binnen de tijd gereden moeten worden groet Frits
En zitten jullie ook al voor de buis? Ik iig wel met de laptop op mn schoot Maar het begint pas om 15:55 he Nog een paar minuutjes geduld.
Ik ben zoo benieuwd naar Utascha he!! Ik ken dat paard al vanaf dat ze werd ingereden en heb er zelf ook nog op gereden. En iedereen zei toen, dat wordt een toppertje en dat is ze ook echt geworden! Zo leuk om te zien he! Hopelijk wordt Nederland wereldkampioen springen, dat zou echt mooi zijn 4de is iig niet slecht!
mooi paard die zonet van australië! en zonde dat het publiek al ging juigen voor de laatste hindernis bij die amerikaanse, niet goed voor de concentratie zoiets..
op deze laptop werkt f5 niet voor vernieuwen, beetje irri..
Laatst bijgewerkt door Marigold op 05-10-10 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt
mooi rondje hoor!! echt mooi om dit te zien! ik heb afgelopen jaar ook tegen aantal van deze grote mannen mogen rijden (Eric Lamaze, Jos Lansink, Rodrigo Pessoa, Marcus Ehning) oke het was maar een 3* , maar vond het wel stoer!
Staat idd een dapper parcours, met een krap tijdje. Moet Frits er even in verbeteren want de toegstane tijd is 84 seconden
Marigold
Geplaatst: 05-10-10 16:24
ja hihi zoiets heb ik ook ik heb vroegah een baantje gehad een grote handelstal stal waar mark houtzager reed en dus paarden voor hem op en af gezadeld en afgespoten en onder de dekens weer op stal, en tuig onderhouden enz. dus ja maakt het extra leuk om hem te zien rijden, niet dat hij nog enig idee zal hebben wie ik was, gewoon een stalhulpje maar toch
Laatst bijgewerkt door Marigold op 05-10-10 16:25, in het totaal 2 keer bewerkt