Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Susyb schreef:Heeft er iemand toevallig een grote draver zien staan.. zijn hoofd is echt mega groot! en hij heeft een dun blesje over zijn hoofd heen lopen.. ook is hij gevriesbrand op de hakken waardoor hij (ik geloof met zijn grote gewrichten 8) stippen op de hak heeft zitten.
Zijn naam van paspoort is : You Love Toscana..
Ik heb namelijk gehoort dat hij verkocht is als rijpaard maar ben benieuwd of diegene toevallig ook op bokt zit:o
geert100 schreef:Susyb schreef:Heeft er iemand toevallig een grote draver zien staan.. zijn hoofd is echt mega groot! en hij heeft een dun blesje over zijn hoofd heen lopen.. ook is hij gevriesbrand op de hakken waardoor hij (ik geloof met zijn grote gewrichten 8) stippen op de hak heeft zitten.
Zijn naam van paspoort is : You Love Toscana..
Ik heb namelijk gehoort dat hij verkocht is als rijpaard maar ben benieuwd of diegene toevallig ook op bokt zit:o
Meisje die hem gekocht heeft, heeft zich aangemeld op het draversforum. Zag haar daar voorbij komen. Misschien heb je daar wat aan?
en een band opbouwen. 
) komt vast allemaal goed.. Wuis schreef:Ik ben daar ook heel benieuwd naar! Wel jammer dat ze zo'n naar karakter heeft..
jesterlover schreef:Ik denk dat ze wel degelijk pijn heeft, haar been is nog steeds dik, nog even dik als bij aankomst.
Haar mok geneest langzaam, en het behandelen is niet makkelijk, want ze slaat, dus niet fijn voor haar.
Ik heb haar ook even goed op haar nummer moeten zetten, dat ze me aanviel met de avond ronde voeren. Tanden bloot en echt attack! Gelijk gereageerd, en redelijk duidelijk. Mvr wacht nu af tot het voer in haar bak zit, en dan valt ze aan...op de brokjes..![]()
Maar vandaag, vandaag gebeurde er iets geweldigs!!
Ze heeft voor het eerst (lang leve de storm en wind) gerent, gebokt! Reracet!
Ik ben als een haas de stallen in gerent om mijn camera te pakken, de kwaliteit is bagger, alle instellingen stonden verkeerd, maar dit moest ik gewoon vastleggen!
De foto's komen eraan!
Voor iedereen die niet alle pagina terug wil kijken voor foto's, ik heb haar een plekje in mijn frofiel gegeven.