Jeddah schreef:Jij blijkbaar niet dus
ik dacht dat ik die toch duidelijk had gegeven?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeddah schreef:Nou, nee, maar laat maar hoor, maakt me ook echt niet uit
Ik denk namelijk dat het geen verschil is, ik eis dat mijn paarden doen wat ik wil, en dikke kans dat dat, in hun ogen, niet positief is. Dikke kans dat ze liever in de wei staan namelijk 
Jeddah schreef:Oh? Dus eisen is niet altijd negatief?Ik denk namelijk dat het geen verschil is, ik eis dat mijn paarden doen wat ik wil, en dikke kans dat dat, in hun ogen, niet positief is. Dikke kans dat ze liever in de wei staan namelijk
Als ik herhaalderlijk een bit in de mond dwing, neemt ie hem ook aan hoor![]()
Beide woorden klinken niet leuk, maar, ik denk dat het voor paard op hetzelfde neer komt, al klinkt het voor ons niet echt leuk
XoNo schreef:Martine, ik weet niet waar jij in Amerika bent geweest, jij waarschijnlijk ook niet, want volgens mij heb je een blinddoek omgehadIk ben er zelf 2 maanden geweest, ben op de worldshow geweest en ik zal niet zeggen dat IK heb gezien dat het in Amerika harder aan toe gaat dan hier, maar it aint a box full of kittens hoor
, anyway, ik wilde niemand kwaad maken ofzo.. 
'Mijn' trainer in Amerika rijdt met net zulke lange sporen als ik
Martine123 schreef:Ik zit nu 2 maanden in Idaho, ik blijf tot juni, het is hier hartje cowboyland, en dan echte cowboys, die nog echt alles te paard doen, en die echt dagenlang onderweg zijn om iets te doen, met echte ranches, en echte veedrijvers..., anyway, ik wilde niemand kwaad maken ofzo..
hinta schreef:ik ben een fanatiek roker, en heb idd geen enkele keer via de speaker gehoord dat het not-done was, mijn excuses hiervoor.
Niels schreef:Eigenlijk was er op alle dagen (behalve zaterdag) genoeg ruimte om ergens anders op de tribune te gaan zitten waar niemand rookte. Wat mij betreft zou er ook rustig gerookt mogen worden op tribunes, ruimte genoeg. (en ik rook zelf niet eens).
Wel een goede zaak dat de kantine rookvrij was, daar heb ik niemand zien roken.
....en zoef daar gingen we de slalom changementen in, snel weg van die enge hoek....oeps
. Nou ja...toch nog goed uit kunnen rijden en een 6e plaats! Met mijn andere paard werd ik 8e.
. Wel op safe gereden, want de super hete run van de semi final ...wilde ik haar niet toe uitlokken.
CounTree schreef:Oh ja....gaan we er nu een rook topic van maken??
Ik vond het een super geslaagd en gezellig NK. Het "pleintje" met de winkeltjes was erg gezellig.
Inmiddels ook ontzettend veel leuke reacties gehad op de Demo Leadline, zie ook het aparte foto topic elders.
Nirvana was tijdens de voorrondes reining helemaal van de kaart. Opeens was de speaker net ff te veel van het goede en kwamen we dribbelend de bak binnen. ....duh.![]()
Tijdens de feestavond besloot ik dan ook Nirvana de showarena op haar gemak te laten zien. Eerst een tijd lang aan de andere kant van de feestband gestaan naast het raam om haar "speaker proof" te krijgen. Toen de arena in. Alleen maar gestapt en heel veel stil gestaan. Draven of galopperen lukte niet zonder stress. Na een uur was de adraline een eind weg, maar nog steeds aardig aanwezig....
De volgende dag zou dus spannend worden. We moesten aantreden voor de Versatile, dus dan is een stresskip niet echt handig ....
Het ging op zich super, totdat ze richting de fotograaf moest galopperen....ze deed het wel, maar oei oei een fotograaf in de hoek is enorm eng....en zoef daar gingen we de slalom changementen in, snel weg van die enge hoek....oeps
. Nou ja...toch nog goed uit kunnen rijden en een 6e plaats! Met mijn andere paard werd ik 8e.
De reining DAWRA ging met Nirvana gelukkig weer nagenoeg als vanouds. Gelukkig een run-in, weinig tijd om na te denken cq afgeleid te worden. Wel op safe gereden, want de super hete run van de semi final ...wilde ik haar niet toe uitlokken.
Bas Almost June is nooit zo super onder de indruk van drukte, helaas stopte ik haar niet al te best, waardoor ze niet zo mooi stopte als dat ze eigenlijk kan. Tja...duidelijk mijn fout!
Leuke van alles was, dat tijdens de prijsuitreiking mijn dochter Cyann trots met June kwam binnen rijden en naast mij ging staan op Nirvana (Nirvana is eigenlijk haar paard). June werd 2x 2e en behaalde zilver en Nirvana 2x 1e en Nederlands Kampioen. Mijn behaalde linten en medailles van Nirvana mocht ik dus mooi inleveren aan mijn dochter hihi. Nadien nog een kampioens foto gemaakt...ik op June, Cyann naast mij op haar Nirvana...ventje erbij....deze prachtige gezinsfoto krijgt straks dus een mooi plekje in huis![]()
Enfin...eind goed, al goed .

wat reageert ze ook goed op de hulpen en echt zo´n mooi pleasure galopje enzo, zag je in de inrijbak bezig