Horse Event 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:00

SDE schreef:
- Javi: de schrik/voorzichtigheid zat er goed in bij de clinicgeefster, hoe voorzichtig ze zaterdag Javi benaderde... Zal wel met vrijdag hebben te maken.

Ja echt wel, wat was hij eng toen hij met zijn staart begon te zwaaien terwijl ze hem aaide :+
Nou hij stond vrijdag zowat te slapen. en hij was echt te gevaarlijk om in je eentje mee te nemen door het publiek dus met 2man vast houden en een hek erachter.
Nou het zal wel..
Laatst bijgewerkt door __Elizabeth op 13-09-09 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:00

Iemand foto's gemaakt om kwart voor 12 in de fokkerij wereld???

Anoniem

Re: Horse Event 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:02

Welke clinic/show?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:03

0ojannekeo0 schreef:
MissBambi schreef:
@ janneke: je mag niet bokken onder werktijd :')

Heb een grijze rijbroek gekocht van eurostar, Hv polo dressuurdekje (grijs uiteraard) met bijpassende peesjes en strijklappen) :D
Ik ben nu officieel arm

*Help Danique de winter door* :$

Wie zegt dat dat niet mag? Ik moet op de hoogte blijven van O'Brien zn blessure, een kijkje op bokt en ik weet het. ;)

Haha van mij mag je! :))

Evelienepien

Zoho! Ben ook weer bovenwater en alles braaf bijgelezen :D . Vond het vandaag leuk en vond de clinic fijn :o . Gui gedroeg zich ubercool 8-) en kreeg net de juiste tips om er door heen te kunnen komen :(:) . En vooral niet teveel willen doen *D . Vond het geweldig om mee te maken; op de terugweg nog ff op de renbaan gegalopperd :+

Von; heb je clinic grotendeels gevolgd en AF zag je gaande weg beter worden in de hoofd-hals houding, linkerhand ging steeds beter en in galop maakte ze de sprongen mooi af. Was mooi om te zien :D

lesilla

Misschien werken annemarie haar talenten zo snel? :D

Spijtig dat ik het niet gezien heb :)

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:06

Neuh.. :n

fijn dat je het naar je zien hebt gehad evelienepien! Kwam jij achter Von aan de losrijring in stappen aan de hand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:07

Evelienepien schreef:
Zoho! Ben ook weer bovenwater en alles braaf bijgelezen :D . Vond het vandaag leuk en vond de clinic fijn :o . Gui gedroeg zich ubercool 8-) en kreeg net de juiste tips om er door heen te kunnen komen :(:) . En vooral niet teveel willen doen *D . Vond het geweldig om mee te maken; op de terugweg nog ff op de renbaan gegalopperd :+

Von; heb je clinic grotendeels gevolgd en AF zag je gaande weg beter worden in de hoofd-hals houding, linkerhand ging steeds beter en in galop maakte ze de sprongen mooi af. Was mooi om te zien :D

ja cool he!!

ik had ook echt fijn gereden, ze wist precies de goede dingen te zeggen om me te helpen!

ben benieuwd naar de foto's!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:07

DL_ schreef:
Neuh.. :n

fijn dat je het naar je zien hebt gehad evelienepien! Kwam jij achter Von aan de losrijring in stappen aan de hand?

JAAAAAAAAA

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:08

HorseyDude: Serieus....ik een man? Hmm.

Arabier17: Jas uit jas aan had ik ook last van. In de zon was het meteen erg warm. En in de schaduw was het meteen weer fris

zap schreef:
Wij zijn ook al weer een tijdje weg. Ik vond het erg tegenvallen (inhoud clinics, nauwelijks iets vernieuwends). Ik had veel meer verwacht :j. Overigens hebben wij ons soms ook echt opgevreten hoe sommige paarden + ruiters zich presenteerde.

Dat had ik nu ook. Ik vond de inhoud van de bitring erg tegenvallen. Heel veel pauzes en 3 keer NHB deurne is was teveel van het goede. Bij de topruiters liepen de paarden met stang en trens vooral met hun mond open. (Vrijdag) Het aanbod was zeker minder als vorige jaren. En volgens mij was het ok minder druk als vorige jaren. Hoewel op de site van horse event staat dat het drukker was?!?

Ik wilde het voltige graag zien. Ik vond de omroepster erg irritant. Ze waren bezig met de kür en zei kon alleen praten over de man die langs haar stond.

Paula: Ik heb ook niet betaald voor de toiletten. Ik vind het belachelijk dat je een hoop geld moet betalen als entree en dan ook moet betalen voor de toiletten. Alles is toch al erg duur. 7 euro voor een broodje met blikje drinken vind ik veel.

Ik vond de boktlounge erg leuk. Betere plek als vorig jaar en druk genoeg. Veel mensen gesproken ook.

Iefke is tof!!

potverdikkie

katiavl schreef:

Nee, uiteraard niet. Dat heeft ze ook steeds gezegd. En voor onze ramptoeristen heb ik een leuke mededeling. Vanavond met het op de trailer laden ging het mis.

MissBambi

ff een aanvulling van straks:

We hebben het ontzettend gezellig gehad! :j

Ik en mijn vriend hebben allebij een boktpetje en een boktpolo.
Ik heb dan dat Hv polo dressuurdekje (donker/lichtgrijs) met lami-cell pro peesbeschermers en strijklappen (lichtgrijs) met rijbroek van eurostar (donkergrijs).
Ik heb een singel gekocht voor die dikkerd van ons. Een bak pavokoeken
Rick heeft een gave jas gekocht! :D

Denk dat we ruim € 300 kwijt waren :o

Ga aankomende maanden maar weer flink aan het sparen..

En ach, normaal gesproken koop ik alles via marktplaats/bokt e.d. Dus nu mag ik best een keer iets nieuws en dan ook meteen in set ook! :))

We hebben echter niet heel veel bokkers gezien (ook weinig stickertjes :=). Dat vond ik wel jammer.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:11

potverdikkie schreef:
katiavl schreef:

Nee, uiteraard niet. Dat heeft ze ook steeds gezegd. En voor onze ramptoeristen heb ik een leuke mededeling. Vanavond met het op de trailer laden ging het mis.

Waarom reageer je zo aggressief? Omdat mensen het overdreven vonden? Of omdat je teleurgesteld bent dat je zo weinig aandacht krijgt?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:13

Citaat:
Waarom reageer je zo aggressief? Omdat mensen het overdreven vonden? Of omdat je teleurgesteld bent dat je zo weinig aandacht krijgt?

8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:13

Afbeelding

ik was tijdens mijn clinic een van de weinige die niet in het wit was :)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:14

Zolang jij dat paard maximaal 20 minuten in een grote piste hebt gezien en potverdikkie haar eigen paard elke dag meemaakt denk ik niet dat er hier recht van spreken is :).
Ik heb het niet gezien en kan er dus ook verder niet over oordelen hoe of wat, en heb daar ook geen zin in ;).

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:14

DL_ schreef:
Het is ook zwáár overtrokken. Toevallig heb ik vandaag heel de dag achter de schermen gewerkt, en die knol is niet half zo idioot als ze doen geloven. sterker nog, hijs best braaf. :j Maargoed, als iedereen gewoon hard bleert dat er een levensgevaarlijk paard aan komt, en er dan 2 mensen nodig zijn om dat beest te vervoeren, waarnaar hij in een kooi rondjes mag lopen, lijkt hij nogal snel gevaarlijk :D

Ik heb bij Javi in de wei gestaan, en ze was echt bloedlink! Je hoeft me niet te geloven hoor, maar ik ken haar dus hoe ze was.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:16

Wat een mooi paard heb je vonneke

de open monden viel me ook op.. spijtig :)

Missbambie anders moet je gewoon het hele jaar sparen en dan heb je altijd een leuk centje voor op he :D
Laatst bijgewerkt door lesilla op 13-09-09 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

MissBambi schreef:
ff een aanvulling van straks:

We hebben het ontzettend gezellig gehad! :j

Ik en mijn vriend hebben allebij een boktpetje en een boktpolo.
Ik heb dan dat Hv polo dressuurdekje (donker/lichtgrijs) met lami-cell pro peesbeschermers en strijklappen (lichtgrijs) met rijbroek van eurostar (donkergrijs).
Ik heb een singel gekocht voor die dikkerd van ons. Een bak pavokoeken
Rick heeft een gave jas gekocht! :D

Denk dat we ruim € 300 kwijt waren :o

Ga aankomende maanden maar weer flink aan het sparen..

En ach, normaal gesproken koop ik alles via marktplaats/bokt e.d. Dus nu mag ik best een keer iets nieuws en dan ook meteen in set ook! :))

We hebben echter niet heel veel bokkers gezien (ook weinig stickertjes :=). Dat vond ik wel jammer.

Een jas?!

Mooier als die ik had hangen kan bijna niet....

:P

Anoniem

Heike schreef:
HorseyDude: Serieus....ik een man? Hmm.

Arabier17: Jas uit jas aan had ik ook last van. In de zon was het meteen erg warm. En in de schaduw was het meteen weer fris

zap schreef:
Wij zijn ook al weer een tijdje weg. Ik vond het erg tegenvallen (inhoud clinics, nauwelijks iets vernieuwends). Ik had veel meer verwacht :j. Overigens hebben wij ons soms ook echt opgevreten hoe sommige paarden + ruiters zich presenteerde.

Dat had ik nu ook. Ik vond de inhoud van de bitring erg tegenvallen. Heel veel pauzes en 3 keer NHB deurne is was teveel van het goede. Bij de topruiters liepen de paarden met stang en trens vooral met hun mond open. (Vrijdag) Het aanbod was zeker minder als vorige jaren. En volgens mij was het ok minder druk als vorige jaren. Hoewel op de site van horse event staat dat het drukker was?!?

Ik wilde het voltige graag zien. Ik vond de omroepster erg irritant. Ze waren bezig met de kür en zei kon alleen praten over de man die langs haar stond.

Paula: Ik heb ook niet betaald voor de toiletten. Ik vind het belachelijk dat je een hoop geld moet betalen als entree en dan ook moet betalen voor de toiletten. Alles is toch al erg duur. 7 euro voor een broodje met blikje drinken vind ik veel.

Ik vond de boktlounge erg leuk. Betere plek als vorig jaar en druk genoeg. Veel mensen gesproken ook.

Iefke is tof!!

eten en drinken was behoorlijk aan de prijs, maar daar kan HE zelf niks aan doen denk ik.

Wij hadden in de binnenhal een belegd broodje gehaald en die waren echt goed boor 4.50!!

Amandavd

potverdikkie schreef:
Citaat:

8)7

Ik en zo te lezen meerdere mensen met mij hebben Javi gezien. Van dit 'bloedlinke' paard was geen spoor te bekennen zaterdag. Hoe ze vrijdag was weet ik niet. Het enige wat dit paardje heb zien doen is de oren in de nek leggen. Twee begeleiders? Ik moest eerlijk gezegd lachen toen ik het plaatje zag. Als je spreekt van een gevaarlijk paard, en vervolgens stapt een doodgewone makkelijke en rustige pony de piste binnen die zich geen reet aan trekt van alles.. Ja sorry, dan vind ik het zwaar overdreven. Commercieel uitgemolken en gebruikt.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:17

Horsie@ Je hebt helemaal gelijk :j

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:18

Ik zou daar wat mee gaan doen met die gave xx_horsiex :D! Een complete karakteranalyse van een vreemd paard op vreemd terrein in 20 minuten, super!

Anoniem

vinden jullie mijn mini niet mooi in de piste :P

Anoniem

als iedereen die zo makkelijk over javi praat nou eens een gesprek was begonnen met annemarie in de boktlounge??

ze zat er voor vragen dus....

en ze had je vast een eerlijk antwoord gegeven had je niet hoeven gissen.... of je eigen draai eraan hoeven geven..