Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kelly_Taco schreef:Met de fjord is alles goed
Waarschijnlijk door alle indrukken en lange reis flauwgevallen.
Het was inderdaad even schrikken maar alles is goed afgelopen.
Op de terugweg hebben we haar goed in de gaten gehouden met de camera in de trailer en ze was weer helemaal normaal.
Citaat:Ik vond de clinic van Anky en HP ook erg leukDie interactie tussen die twee, haha
Monnie_ schreef:Ijsbrand kan echt shów maken joh!
delerium schreef:*dubbelcheckt nog eens*; ja, ik ben echt een vrouw hoor
Leuk om een boel mensen te ontmoeten, ik hoop dat iedereen zich goed heeft vermaaktIkzelf iig wel, ben behoorlijk moe maar kan op een geslaagd weekend terugkijken!
desy_kuiken schreef:Ik ben ook geweest.. Alle drie dagen.
Vond het erg leuk maar zou niet weer vanuit friesland erheen gaan voor 1 dag. Wij zijn blijven slapen met z'n zessen in een tentje bij boer harmse :p
Vippie schreef:Hier dan even onderwerp van gesprek. Aan de hele clinic was niks naturals en had niks met luisteren naar paarden te maken waar hij zo prat op gaat.
Cadiz is absoluut niet dominant, verre van dat zelfs. Maar hij kan wel heel goed duidelijk maken waneer je te ver gaat. Vergeet niet dattie pas 2,5 is en nog heel zuiver en eerlijk.
Dankzij het zogenaamde natural gebeuren hebnen we er nu meer problemen bij dan we hadden. Hij is niet meer te hanteren, sleurt iedereen over het erf en is bang in zn box voor onverwachte bewegingen. Fijn hoor opsluiten en natspuiten.
Mn zuivere eerlijke door iedereen te hanteren paardje is niet meer helaas. We kunnen weer van voren af aan beginnen waar we hem 8 maanden geleden mee gekocht hebben, onhandelbaar gedrag, weg opvoeding en vetrouwen.
En bedankt maar weer.
Ik had meer een Emiel aanpak veracht die gewoon zegt van tot hier en niet verder, dit doet hij goed en de rest komt wel. Wij hebben duidelijk aangegeven dat we niet verwachtten dat hij in een half uur over zn angst (geen dominantie)heen zou komen maar dat we hulp wilden hoe we er verder mee konden. Wij waren totaal niet in beeld, ook na de clinic niet. Aangezien we geen halstertje wilden kopen wat een vrouwtje de hele tijd in mn oor stond te promoten tijdens de clinic.
Ben bijna geneigd om hem het boek kado te doen: als fluisteren niet meer helpt
Maya schreef:Monnie_ schreef:Ijsbrand kan echt shów maken joh!
Dat was nou een show waar ik absoluut niks aan vond. Gewoon je paarden zo ver mogelijk tegen de limit duwen zodat mensen geshockeerd zijn. Tuurlijk, het is knap dat je paarden krappe bochten kunnen maken, en ik bewonder zijn stuurkunsten, zeker met een vierspan. Maar dan wel in een wedstrijd en niet op deze manier. Maar wat ie nu in de bitpiste aan het uitspoken was, ik vond het op het randje van onverantwoord. In volle galop op de rand afvliegen, en dan op laatste moment het haltcommando geven, en hopen dat je paarden bijtijds kunnen remmen. Want ze reageerden lang niet altijd even vlot.
eertjuh22 schreef:desy_kuiken schreef:Ik ben ook geweest.. Alle drie dagen.
Vond het erg leuk maar zou niet weer vanuit friesland erheen gaan voor 1 dag. Wij zijn blijven slapen met z'n zessen in een tentje bij boer harmse :p
zijn jullie ook bijna weg gespoelt?
ik stond zaterdag ochtend nog met een meisje te buurten bij de ingang die ook in een tentje was blijven slapen daar.. dat tentje was dus zeik nat geworden van de regen..