Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mistid schreef:BerdientJ schreef:Ja vrijdag al, dus zit ook al een hele grote wachtlijst bij denk ik.
jaa, daar zijn maar weinig plaatsen en als er dan ook nog een hele groep uit t hoge noordenkomt aankakken (oa IK!)
sorry mensjes die niet zijn geplaatst voor die week, maar ik val iig niet af, al heb ik een gebroken been... (laten we dan maar niet gaan, je kan alles bij mij verwachten, lees onderschrift maar
), we hebben genoeg op stal...
t valt op dat die week zo popi is, waarom? omdat er sgw bijzit? of omdat er dan keuring is daar??
is er al topic van week 6? wel op hyves
A_N_O_U_K schreef:Wat Lisa (star_l0ver) al zegt, die paarden lopen 2 uur per dag.. denk dat veel dat al niet gewend zijn.. Mijn paarden, die ook overdag altijd buitenlopen liggen na 2 dagen daar regelmatig overdag te slapen.. Dan ga ik ze niet nog een keer in de paddock zetten of nog een keer wandelen.. Ze mogen dan ook wel even rusten en slapen..
Bij mij viel het trouwens heel erg mee met de drukte van de paddock..
ElineThera schreef:Stro een erg dikke laag, er wordt elke dag bijgegooit en je mag pas eind van de week alles eruit halen, niet eerder.
Ook niet door de week de natte plekken, of de poepplekken. Eind van de week hele stal leeg en dan nieuwe erin gedaan.
Maar ze staan op Stro, allean op dierenarts verklaring mag je op iets anders, of stofvrij-stroo!
*Al weet ik van stofvrij-stroo niet zeker of je daar een dierenarts verklaring voor nodig hebt.. Volgens mij wel?!
_Lotte_ schreef:Maar ik heb mijn pony toen gewoon elke dag even laten grazen en hij heeft een paar keer in de paddock gestaan
Rozanne schreef:Ik ga denk niet elke dag 2x rijden hoor, vooral als het er te veel wordt.