nu ga ik het online volgen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

nu ga ik het online volgen

Wolkje schreef:Over een paar dagen komt het wel op filmloop te staan, onder "archief", kun je het terugzien.
@ mandy13, je moet nog even wachten, over 45 min begint de volgende rubriek pas
ik denk ze zijn nu opbouwen en dan verkennen dus dacht dat het wel meeviel
maar dan ga ik zo nog maar ff naar beneden
ik haal ze even door elkaar
Loveable schreef:Is er ook een manier dat je beelden van zaterdag kunt bekijken van indoor brabant? Want het is wel uitzonden door filmloop en het is ook op tv geweest toch?

magic_lover schreef:Loveable schreef:Is er ook een manier dat je beelden van zaterdag kunt bekijken van indoor brabant? Want het is wel uitzonden door filmloop en het is ook op tv geweest toch?
ben ik idd ook benieuwd naar, heb het helaas gemist dus zou het graag nog willen zien...
en idd op filmloop staat dat het bij archief komt te staan, maar daar staat nog niks...
Ik vond dat ze verdiend gewonnen heeft.
Zo spannend.

Sjoert schreef:Op Vn is een link naar een youtube film te vinden, zit de kur van Anky in.
maar ben ook wel benieuwd naar de rest
stalleke schreef:Ongeloofelijk die nos! Live verslag, jaja 4 combis en dan kappen ze er weer mee!

wat een paard Cayenne schreef:Is de verbinding via Indoor Brabant bij jullie ook zo slecht?