Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kit_for_ever schreef:Ik heb vandaag het KWPN aan de telefoon gehad. Ik kan nog inschrijven voor Exloo, de Pavo voor vijfjarigen. Moest ik wel zorgen dat het inschrijfformulier morgen bij hun is, dus ik ga het vanvond samen met de eigenaren invullen en morgen faxen.
Het is dus stappen, draven, galoperen. Middenstap, uitgestrekte/middendraf (ook E/B terugnemen?) en middengalop? Stukje schouderbinnenwaarts, misschien E/B volte 10/15 meter daarna weer SB? En een stukje halsstrekken?
Ik heb vandaag het KWPN aan de telefoon gehad. Ik kan nog inschrijven voor Exloo, de Pavo voor vijfjarigen. Moest ik wel zorgen dat het inschrijfformulier morgen bij hun is, dus ik ga het vanvond samen met de eigenaren invullen en morgen faxen.
Het is dus stappen, draven, galoperen. Middenstap, uitgestrekte/middendraf (ook E/B terugnemen?) en middengalop? Stukje schouderbinnenwaarts, misschien E/B volte 10/15 meter daarna weer SB? En een stukje halsstrekken?
Volgens mij mag je wel gewoon voltes blijven sturen toch?
?
Ik denk zeker wel dat het goekomt, hij doet alle trucjes alleen moeten we nog even fijnafstellen. Hij houdt zich in het losrijden nog wat strak in zn lijf, maar dat gaat al steeds sneller goed. Zodra hij mooi los is kan ik mn handjes voor me uit zetten, erin gaan zitten en gassen met die knol. Hij vind het idd nog wel moeilijk lange stukken te verruimen in draf, in galop gaat m dit best makkelijk af. Fijn dat ik dit nu weet, kan ik daar gericht mee aan de slag gaan. Bedankt! Mireille0 schreef:Ik ben in Heerjansdam wezen kijken en daar zag ik of hoorde ik niet dat ze op de lange zijde halverwege terug moesten komen en weer weg moesten in de draf of galop. Ik zag ze alleen de hele lange zijde doen. Misschien is het toch op elke wedstrijd anders? Hier deden ze ook alleen maar de gevraagde onderdelen tussen H en K.
Kan iemand vertellen of het overal zo is over overal verschillend anders kan ik nog even wat beter oefenen.
randy123 schreef:Bij de 5 jarige moet je veruimen E/B terug rijden en meteen weer veruimen en daarna de gehele lange zijde veruimen dit in zowel draf als in galop op de linker en op de rechter hand.
Bij de 4 jarige hoef je niet terug te schakelen op E/B.
Abrahams schreef:VValar schreef:Dus in galop ook aan het begin vd lange zijde verruimen, bij E/B terugnemen en daarna weer verruimen? Dat wordt nog wat dan.
Nog maar even oefenen dus: schoppen, trekken en weer een schop voor de verruimingGeintje, dat kan Vincentino toch wel?
Komt vast goed! Die van mij was gister het wijken opeens vergeten
Zal mij benieuwen wat wij er van gaan bakken as zaterdag Vvalar!
. Wij kunnen aan 1 stuk door. Hopen op mooi weer zaterdag! Vrijdag gaat het wel regenen dus dat is wel minder voor het gras. Heb jij ook ijzers achter?
Citaat:Dus in galop ook aan het begin vd lange zijde verruimen, bij E/B terugnemen en daarna weer verruimen? Dat wordt nog wat dan.
. Wij kunnen aan 1 stuk door. Hopen op mooi weer zaterdag! Vrijdag gaat het wel regenen dus dat is wel minder voor het gras. Heb jij ook ijzers achter?
Hoop ook maar dat het droog blijft. Ik heb inderdaad ijzers achter. Even flink op scherp zetten dan maar
VValar schreef:Mijn geheugen laat mij af en toe in de steek
Abrahams schreef:Hey Tamaar,
Gelukkig hoeven wij dat niet te doen. Wij kunnen aan 1 stuk door. Hopen op mooi weer zaterdag! Vrijdag gaat het wel regenen dus dat is wel minder voor het gras. Heb jij ook ijzers achter?
Die van mij ging gisteren ook ineens niet meer goed, was heel gespannen. Wijken heb je wel nodig hoor dus hopen dat hij het niet vergeet zaterdag!![]()
Groetjes
Hoop ook maar dat het droog blijft. Ik heb inderdaad ijzers achter. Even flink op scherp zetten dan maar
[/quote]Zeabiscuit schreef:Leuke aanleunwoning?