Finale Springen: We gaan voor GOUD!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: Finale Springen: We gaan voor GOUD!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:03

Van België had ik dat ook begrepen, niet de beste, maar degene met het meeste geld en de dikste sigaar achter hem, mag naar het WK. Maar toch.... je staatsburgerschap opgeven aan een land buiten de EU.... of dat zo goed doordacht is...

En bij de dressuur zie je het ook al gebeuren! De nederlandse antillen met een ruiter die hier niet aan de bak kan komen!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:04

Goud,wat ontzettend super!!Echt een topper voor Nederland!
Super league kunnen ze niet in de top meedraaien en hier laten ze ff toppie prestatiewerk zien,waar je "u" tegen zegt!! OK dan!

Hippikos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:22

FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ON-GE-LO-FE-LIJK!!!!!!!!

Toch knap van Albert om zo te eindigen nadat hij z'n stijgbeugel kwijt was. Jeroen moet ijs in z'n aderen gehad hebben om de 0 te rijden na Piet. Olympisch kampioen, winnaar CHIO/Aken, wereldkampioen teams, Jeroen moet wel een van de meest succesvolste springruiters van Nederland zijn. Gerco is da best en Berlin trouwens ook, wat een absolute kanjer. Als die niet 1e of 2e worden... Piet bedankt voor de sfeer en nu naar de dressuur Tong uitsteken

FenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:37

Nog even voor degene die het gemist hebben, zoals ik kon livestream niet zien en heb geen ZDF. (heb het laatste stukje wel op de NOS gezien trouwens hoor,, dus het "belangrijkste deel) is er vanaf 11.30 uur weer de team event en vanaf 12.30 uur is er driving live.. Weet niet echt wat dat is? Als dit al ergens stond dan excuses had geen zin om het hele topic te lezen Vingers aflikken

GR. Carolien

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:45

Dat is mennen, ik kijk nu op de stream maar die hindernis met die punten is toch wel van rubber ofzo he?

EDIT: Ik hoor daar een ambulance op de achtergrond Verward

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:52

Maar nou weten we nog niet hoelaat het zaterdag begint en op welk zender het te volgen is..
Zou iemand mij daarop antwoord kunnen geven??

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:55

jeeejjjj GOUD Haha! Haha! Gerco en Berlin zijn Super Haha! de rest ook hoor hahaha
Ned 2 zou er zaterdag Live bij zijn zei de presentator gisteren

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:57

Dankjewel RZD, dan kijk ik ff de tvgids na Haha!

Edit: Kan er niks over vinden alleen maar studiosport...

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:08

ze zullen misschien het progamma aan gepast hebben nu de Nederlanders het zo goed doen. En er staat wel vaker alleen studio sport vermeld. Dus dat zegt niks. Anders even op teletekst kijken.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:22

Zenden ze nu 5 minuten uit i.p.v. 2? Clown

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:23

Cayenne schreef:
Is lansink daardoor ook niet naar Belgie gegaan? Verward

nee dat was anders ,Lansink werkte voor een belg ..de heer Melchior en daardoor kwam naturalisatie vanzelf ..
Denk dat de "Oekrainers " er verder weinig last van hebben ..ze hebben hun eigen stal nog steeds wonen nog in hun geboorteland krijgen alleen een pak geld er bovenop ,paarden à volonté en kunnen nu wel overal starten ..dus wat let je eigenlijk ...zou ook gelik tekenen hoor !!
Luciana Diniz is ook 2 maanden voor de spelen Portugese geworden ..De Pessoa's hebben namelijk alles de zeggen over de ploeg ..en als je er geen paard van wegkoopt of er niet op training zit ...zit je ook niet in de ploeg ...voor haar een nette revanche dat ze momenteel individueel als de "braziliaantjes " is gepasseerd

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 12:00

Ik zit nog even na te genieten op Eurosport maar het lijkt net of het beeld versneld is Verward

Of zou dat de wijn van gister zijn Ziek

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:35

Ik kon niet meer op bokt komen gisteren.
Maar jemig wat was dat spannend toen Gerco de laatste rit moest rijden en maar 1 balk eraf mocht gooien. Maar we halen wel even mooi GOUD binnen!! Ik was zo blij. Stond op de bank te dansen. Haha! Pff ik schrok me rot toen dat paard van Piet die postzegel weigerde. Bloos!

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:40

Ik baal wel dat ik er zaterdag niks van kan volgen. En zondag misschien een beetje.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:41

Stennisje schreef:
Ik zit nog even na te genieten op Eurosport maar het lijkt net of het beeld versneld is Verward

Of zou dat de wijn van gister zijn Ziek

*LOL*

Ging de wijn bij jou ook al zo hard? Haha!

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:44

Haha!

Hoelaat is het individueel springen morgen ?

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:48

Vanaf 14.00 en zondag vanaf 15.30 (met de paardenwissel, leuk!). Lachen

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:15

ben zaterdag zelf aan het parcourtjes springen, kan het waarschijnlijk niet zien....... maar zondag wel Haha!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:21

oproep aan allemaal! ga naar teletekst.nl van de nos en zorg dat we ze bedelven onder verzoeken of die voetbalfan uit groningen zijn snuit dicht kan houden!(pagina 316!)

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:31

hahahaha, ja, want alles draait om voetbal.....
:s
wat een loser
oh, oh, oh, die kuip... let's face it, ook MET Kuyt presteerden ze geen donder (toch knap, aangezien Kuyt Utrecht naar grote hoogtes wist te tillen en ook een jaar nadat hij weg was nog werd bedankt na het winnen van de Amstelcup)
dus lekker belangrijk dat voetbal, Nederland wint eindelijk iets en dat mag dan niet op tv vanwege triestige voetbal rellen?
Komop zeg, als die voetbal supporters nou eens niet alsmaar zaten te klagen, zou er misschien ook nog eens wat te winnen vallen.

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:31

Is even snel gegaan dit topic Knipoog Ik was gister avond pas om half 3 thuis dus had weinig zin om toen nog even op bokt te komen. Het was wel echt super gaaf (al zat ik klem tussen allemaal duiters op de tribune) mijn hart zat in mijn keel!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:32

maar hoe verzoeken we zoiets Amondi? Email?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:36

yep teletekst@kro.nl met als onder werp, pagina 316!

mijn berichtjeL voetbalfan uit Groningen:
Citaat:
Daar kan ik mij zo boos over maken! de hippische sportbond is de 1 na grootste sportbond van Nederland! de Hippische successen van Nederland overtreffen die van het voetbal met een factor 100! En nog zit zo'n voetbalnoob te klagen dat de NOS geen ordinaire vechtpartij in Rotterdam uitzendt maar het Nederlands springteam dat goud haalt op het WK!!!

Juist graag veel meer zendtijd voor deze sport! Vandaag had b.v. de marathon 4- spannen rechtstreeks in beeld gebracht kunnen worden, want ook daar heeft Nederland kans op diverse medailles!
Maar nee, we zullen vanmiddag wel weer eindeloos naar fietsende mannetjes moeten kijken... daar vind ik nou niks aan. Zo heeft iedereen wel wat, maar laat de voetbalfans a.u.b. de snuit houden! Er is meer dan genoeg, zelfs veel te veel, voetbal bij de NOS, ga maar lekker bij Talpa uithuilen!
Corrie O

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:59

kan je gewoon een gratis ding sturen dan? dan ga ik dat ook maar even doen!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 15:53

Schade Deutschland, alles ist vorbei! Clown Haha! Hehe, ben benieuwd wat ze nu weer aan dubieuze trainingspraktijken door Hollanders te melden hebben...deze keer lag het iig niet aan het LDR rijden door Ankie. Knipoog