Ook hier gaat de trolley wel mee, ik kan met mijn rug en schouders niet zoveel slepen de hele dag en rugtas wordt hem daardoor ook niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rena100 schreef:Haha, zo zou je het kunnen zien inderdaad, maar deze zweep was niet eens zo oud
Ze had van t weekend ook al haar hoofdstel kapot getrokken, na t rijden, begon ze te schuren, was echt net 1 seconde te laat, zat ze op de meest gekke manier vast :S PATS
Maar gelukkig kon ik alleen twee onderdelen opnieuw bestellen.
Ania schreef:Ik vind dat bij wel meer merken tegenwoordig, Ania! Heel jammer, ik wil best veel betalen, maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn en het moet er na jaren nog goed uit zien. Veel dingen zijn ook echt wel mooi, maar het tuimelt na een jaar van ellende uit elkaar. Daar bedank ik voor.wat viel de kwaliteit van Spooks mij tegen zeg! Goedkope stoffen, matig genaaid maar dan wel hoofdprijs vragen...
Ik snap niet goed dat iedereen daar zo fan van is..
Nies_ schreef:Ik vind dat bij wel meer merken tegenwoordig, Ania! Heel jammer, ik wil best veel betalen, maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn en het moet er na jaren nog goed uit zien. Veel dingen zijn ook echt wel mooi, maar het tuimelt na een jaar van ellende uit elkaar. Daar bedank ik voor.
Ania schreef:Nies_ schreef:Ik vind dat bij wel meer merken tegenwoordig, Ania! Heel jammer, ik wil best veel betalen, maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn en het moet er na jaren nog goed uit zien. Veel dingen zijn ook echt wel mooi, maar het tuimelt na een jaar van ellende uit elkaar. Daar bedank ik voor.
Klopt inderdaad bij veel merken zo, verbaas me er vaak over.