Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:34

OH ik heb er ook zin in! Gisteren ging mijn paard op mijn zweep staan (zat zo'n plastic bolletje aan de bovenkant) die is dus kapot. Dus kan een nieuwe shoppen :')

Ook hier gaat de trolley wel mee, ik kan met mijn rug en schouders niet zoveel slepen de hele dag en rugtas wordt hem daardoor ook niet.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:39

Hmm Chamion... Wel Telegram? Dat is relatief gelijk aan WhatsApp maar kan ook zonder telefoon gebruikt worden. Je krijgt alleen een smsje met verificatie code. Maarja, dat helpt op de beurs natuurlijk niet...
Ik heb 90 gratis sms'jes die ook in Duitsland gelden, komt goed :+

Rena, ach is toch lief dat ie 't net voor de equitana doet :')

Rena100

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:42

Haha, zo zou je het kunnen zien inderdaad, maar deze zweep was niet eens zo oud :(

Ze had van t weekend ook al haar hoofdstel kapot getrokken, na t rijden, begon ze te schuren, was echt net 1 seconde te laat, zat ze op de meest gekke manier vast :S PATS
Maar gelukkig kon ik alleen twee onderdelen opnieuw bestellen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:44

Rena100 schreef:
Haha, zo zou je het kunnen zien inderdaad, maar deze zweep was niet eens zo oud :(

Ze had van t weekend ook al haar hoofdstel kapot getrokken, na t rijden, begon ze te schuren, was echt net 1 seconde te laat, zat ze op de meest gekke manier vast :S PATS
Maar gelukkig kon ik alleen twee onderdelen opnieuw bestellen.

Nou ze is echt in een vernielzuchtige bui zeg!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:46

Ja nou en of, terwijl ze dat gelukkig normaal gesproken niet doet :) Ik gooi het maar op haar hengstigheid die er deze week weer aan zit te komen :P

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:31

Ik ben gisteren geweest. Vond het dus wel een stuk kleiner en heel veel hetzelfde. 1 stand met iets ps of sweden en verder niks. Heb ook niks gekocht :')

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:38

Iedereen die vandaag gaat, veel plezier! Ik ga een dagje Essen onveilig maken ;)

Morgen ben ik weer op equitana. En vrijdag.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:38

Ik ben ook gisteren geweest! Overal gelopen en gekeken maar wat een teleurstelling..
Het was een stuk kleiner geworden en alles was ook nog best aan de prijs, weinig kortingen of acties.
Vooral als je groot fan bent van Eskadron is het leuk en ook leuk geprijsd.

Ik had 100 euro gepint en heb nog meer dan de helft ervan over :+
Heb een paar hackamore scharen + frontriem voor op dat zelfde hoofdstel gekocht.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:46

Net auto geparkeerd. Weer P9. :D Op naar dag twee.

Ook zelfs nog grote kluis en nog paar minuten dan gaat hij weer open.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 11:29

Ik ben ook gisteren geweest. Inderdaad veel van hetzelfde. Zelfs alle stallenbouwers bouwen praktisch hetzelfde. Er is nog maar weinig wat net even een tikje anders is en dat vind ik jammer.

Als je eskadron wil shoppen kun je zeker je slag gaan, maar daar ben ik inmiddels wat te oud voor en ik vind het behoorlijk overrated. Matige kwaliteit.
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 12-03-19 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 11:30

Ik hoop dat Kozy Socks er ook weer is. Daar koop ik altijd 3 paar sokken.
En een stand met bodyprotectors, liefst van Racesafe. Maar helaas waren die er de vorige jaren niet meer.
En een stand van Hauke Schmidt met handschoenen, want die zitten zoooo lekker.

En op zich zoek ik nog fatsoenlijke outdoor laarzen. Laarzen die tegen weer en wind bestand zijn (niet om mee te rijden). Waarmee je kunt uitmesten en door de modder kunt lopen. Die wel waterdicht blijven en waarvan de zool niet loslaat.
Vorige keer was er een stand van Dubarry, maar de vent van de stand was nors en niet klantvriendelijk en ze kostten 500 Euro.... Kijken of ik iets anders kan vinden daar.

Wij gaan overigens vrijdag. Moet de kaarten nog bestellen maar dat wilde ik donderdagavond dan doen.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 11:45

Is er iemand die er vrijdag is en met de auto gaat? Ik wil voor thuis graag een paar cavalettiblokken van Equimore meenemen.... maar dat wordt nogal een dingetje met het OV hahaha. Met name in combi met al andere gekochte spullen. Meest ideaaal iemand uit midden/westnederland ivm dan ophalen.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 11:46

Kozy socks heb ik helaas niet gezien. Daar was ik ook naar opzoek, hele fijne sokken voor weinig. Helaas.. :(

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 11:55

wat viel de kwaliteit van Spooks mij tegen zeg! Goedkope stoffen, matig genaaid maar dan wel hoofdprijs vragen...

Ik snap niet goed dat iedereen daar zo fan van is..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 12:06

minouesmee schreef:
Kozy socks heb ik helaas niet gezien. Daar was ik ook naar opzoek, hele fijne sokken voor weinig. Helaas.. :(

Jammer! Die Franse mevrouw was altijd zo gezellig en ze heeft er alle afgelopen edities gestaan.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 12:08

Ania schreef:
wat viel de kwaliteit van Spooks mij tegen zeg! Goedkope stoffen, matig genaaid maar dan wel hoofdprijs vragen...

Ik snap niet goed dat iedereen daar zo fan van is..
Ik vind dat bij wel meer merken tegenwoordig, Ania! Heel jammer, ik wil best veel betalen, maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn en het moet er na jaren nog goed uit zien. Veel dingen zijn ook echt wel mooi, maar het tuimelt na een jaar van ellende uit elkaar. Daar bedank ik voor.

Myrtheke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 12:43

spatter schreef:
Je kunt zonder groene sticker naar P10 rijden , daar is die parkeerplaats juist voor gemaakt.

Ooh bedankt voor de info!!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:43

Scum schreef:
minouesmee schreef:

Jammer! Die Franse mevrouw was altijd zo gezellig en ze heeft er alle afgelopen edities gestaan.

Ze staan in hal 2 E51 heb daar ook 3 paar gekocht.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:48

Wilde net zeggen, kozy socks staat er zeker wel met allemaal blije sokken:).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:57

Fijn!
Racesafe zal er ws. niet zijn. Maar ik hoop Hauke Schmidt dan toch wel. Die stond er de vorige keren ook steeds.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:00

Weet iemand of er ook een stand is met Breyer paarden.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:10

Racesafe niet gezien maar Aerowear wel die stonden in 7 of 8 Hauke smid ook.

Ik ben goed geslaagd maar vond het ook een beetje erg veel van hetzelfde veel eskadron en weinig echt bijzondere dingen waarvoor je op een beurs komt om ermee bekend te raken. Rijbroeken waren erg duur in verhouding met ruitersportzaken als emmers en brabants ruiterhuis etc. Een pikeur broek in Nederland 120 voor betaald zonder aanbieding daar overal hetzelfde geprijsd met korting voor 120 of zelfs 149. Dan koop ik ze wel hier.

Clinic van Ingrid Klimke was leuk om te zien. Was blij dat ik kaartjes gewonnen had denk dat ik het over 2 jaar aan me voorbij laat gaan. Komend weekeind ook naar Indoor Brabant benieuwd of ze daar we beursaanbiedingen hebben of dat dat echt iets is wat aan het verdwijnen is.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:14

Zou iemand mij kunnen vertellen welke stand de goedkoopste uvex helmen had? De Exxential of Perfexxion

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:33

Nies_ schreef:
Ik vind dat bij wel meer merken tegenwoordig, Ania! Heel jammer, ik wil best veel betalen, maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn en het moet er na jaren nog goed uit zien. Veel dingen zijn ook echt wel mooi, maar het tuimelt na een jaar van ellende uit elkaar. Daar bedank ik voor.

Klopt inderdaad bij veel merken zo, verbaas me er vaak over.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:40

Ania schreef:
Nies_ schreef:

Klopt inderdaad bij veel merken zo, verbaas me er vaak over.

Ik heb twee jaar geleden een sweater van Spooks gekocht, maar die is nog steeds mooi. Geen pillen ofzo en de binnenkant nog redelijk zacht terwijl hij nooit in de droger gaat.
Zou ik wel weer eentje van willen hebben.

Op het eerste gezicht had ik verwacht dat hij binnen 3 weken zou pillen.

Volgens mij toen 60 of 70 euro voor betaald?