SUSANNEx en ik zijn vandaag gegaan en we hebben dit gekocht!
Sjolvir
Geplaatst: 17-10-14 22:23
Kim_97 schreef:
deken is helaas te groot! we hebben gebeld en mogen hem ruilen. zondag gaan we naar het strand en komen we er bijna langs dus kan ik hem even ruilen.
Klopt je kan ruilen of tegoed bon krijgen, geen geld terug. Had woensdag mooie eurostar deken gekocht, die zat super aan de voorkant, maar paard had blote billen . Dus donderdag terug, andere eurostar mee naar huis.. nu billen prima bedekt, maar hals niet goed, heb paard met lange manen, maar met deze deken binnen kort niet meer.
Dus morgen maar weer terug... en dan gewoon ruilen voor een global 200 grams ipv de 300 eurostar.... zucht. Fijn dat ik om de hoek woon (en ja, dit geduvel heb ik vaker met dekens ook van andere leveranciers en merken, nadeel van paard met lange manen, als je die lang wilt houden)
Ik ben vanmiddag geweest Vond het ook erg tegenvallen! Heb een thiedeman (uit de winkel), grijze Anky, bruine HV polo sokken, 2 oornetjes voor €5 per stuk en lange peesbeschermers voor €5. En de Global Tondeuze voor €20 ieder de helft gedaan met een vriendin. Was €109,- kwijt en geen HV polo tas gekregen..
Poetspullen had ik hard nodig maar goed ik vond ze echt te duur geprijsd. Tsja en verder liggen er precies dezelfde dingen als de vorige keer dat ik er was... Had bijna een dekje voor 40,- gekocht maar bedacht me dat de nieuwe modellen dezelfde prijs hebben en zo. Verder vind ik het zonde om oude/minder mooie sokken daar te kopen voor dezelfde prijs als dat ze normaal in de paardenwinkel liggen. Die paar euro voordeel bij drie stuks kopen vind ik de moeite niet... Ik heb een donkerblauwe zweetdeken gekocht (creme aan de binnenkant). Geen idee welk merk. Na het rijden vanavond deed ik het om, is iets te groot dus viel als een jurk. Paard heeft er meteen mee liggen rollen, het is nu helemaal vies maar goed daar zijn paardenspullen voor. Heb geen camera nu (ook geen mobiel). Het ding was 20,- En verder een stokoude linnen dekensingel.
Ik ga ook zo, want tja.. moet nog weer een deken ruilen, hoop dat ze gewoon een global 200 grams hebben, van die weet ik dat ze passen (althans de nul grams variant)
De global met alleen fleecje erin, gaat goed op zijn hals en met zijn manen.
En zijn eurostar, helaas dit gaat niet met zijn manen, als hij zijn hoofd naar boven doet zitten die klem en gaan afbreken, wel echt balen, is echt super fijne deken.
Ik heb een wittig eurostar shabrak gekocht, full vzh. In de wasmachine gehad omdat hij wat viezig was, en het is een flutkwaliteit. Stof is bobbelig, en hij is veel dunner en slapper dan mijn andere eurostars...
Sjolvir
Geplaatst: 18-10-14 13:16
Jantine_ schreef:
Oeii die 2e zou ik wel in 205 willen...
Hij ligt dus weer in het schap, die blauwe eurostar, dit was een 205.
Maar ik ben weer geslaagd, heb nu gewoon een global 200 grams. Straks nog passen, maar theoretisch past die gewoon, alle andere globals die ik heb passen hem ook.