Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha 

Vind het zelf een hele leuke kruising maar daardoor heeft ze ook een behoorlijk karakter. Ja 3 weken niks gedaan en had vandaag zo iets van, ga je maar lekker uitleven, word ze misschien eens iets rustiger 
Die zitten hier bij Cavella er ook weer aan, 3 weken niks doen en zie haar buik weer dikker worden.....
We hebben een grote overdekte longeerbak. Heel handig. Kan je ten minste je paard loslaten als het vies weer is en laten rollen. 

al moet ik nog m'n vrijvraagbriefje terugkrijgen dus dat is nog even afwachten.
Gezellig met vriendinnen naar London

Wel een leuk filpmje, lekker gek kan ze doen 

Hoelang ben je je zadel dan kwijt? Gewoon controle?
Veel geshopt? Succes met trailer oefenen, als Cavella weer beter is ga ik ook eens beginnen daarmee. Ja ze kan heel goed gek doen, wat ze in het filmpje doet, flikt ze me soms ook met rijden
Dus best wel veel 
En gelukkig slaag jij wel
Ik slaag de laatste tijd amper nog met shoppen, echt hopeloos.
Cavella is in juni geboren en in oktober mocht ze mee naar huis.
Ken haar nu al 8.5 jaar. Het is echt een pony met een flinke gebruiksaanwijzing, andere mensen komen ook niet klaar met haar. Iedereen heeft problemen met haar
Maar ik niet echt. Soms wel eens onderling ruzie

en veel plezier en succes met het trailerladen morgen.
kan me voorstellen dat je dan een heel goede band hebt samen.
Da Vinci heeft een heel aansprekend hoofdje 

Je voelt dat ze spanning opbouwt en dan weet ik dat ik moet opletten. Jordy het andere paardje hebben we al 13.5 jaar
Zie dat nu ook wel eens op de manege. Kopen ze een paardje, bevalt niet, verkopen en dan weer een nieuwe. Of ze krijgen het paard niet op de trailer voor een wedstrijd, dochter schelden tegen ouders ik wil een nieuwe en ze krijgen het ook nog he
Mexx heb ik nu 2 jaar en 1 maand -alweer
- tijd gaat echt heel snel. Maar jee zeg 13,5 jaar wow! Respect hoor