KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:48

Huh is jullie bak rond of ben ik nou dom

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:55

Is de longeerbak :P haha

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:57

Vandaag nog gekeken, de Cambridge heeft aan de rechterkant een diamanten 3 en dan die 2 strepen met hv polo en aan de linkerkant ook die 2 strepen met hv polo alleen niet die 3. ;)
We hebben trouwens nog een fel geel scapa dekje in de winkel met 30 of 50% korting. Veelzijdigheid. Zijn morgen ook weer open :)
Vandaag weer moeten werken dus nog niet kunnen beginnen met conditie opbouw haha, hoop dat ik morgen toch maar is thuis kan zijn. Ronnepon moet wel zijn vetjes kwijtraken voordat hij die richting op komt haha :P

Enne kwam zeker energie uit haha, wel aparte kruising zeg. Draagt de staart als een arabier en bouw van een haffie. Leuk! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:58

Aahh ik dacht al huh,
Soms ben ik nogal ehmm blond

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:59

Helaas heb een dressuur zadel ik doe niet aan springen met mijn knollie.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:02

@ kirsten3110 : Dat heb je goed gezien, haar moeder is een haflinger en haar vader een arabier en dan krijg je dus zoiets :D Vind het zelf een hele leuke kruising maar daardoor heeft ze ook een behoorlijk karakter. Ja 3 weken niks gedaan en had vandaag zo iets van, ga je maar lekker uitleven, word ze misschien eens iets rustiger :)
Haha de vetjes _O- Die zitten hier bij Cavella er ook weer aan, 3 weken niks doen en zie haar buik weer dikker worden.....

@ lrtj_ : Haha maakt niks :P We hebben een grote overdekte longeerbak. Heel handig. Kan je ten minste je paard loslaten als het vies weer is en laten rollen.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:06

@ SRY: jammer hoor vind die bicolors wel erg mooi. Maar heb er als het goed is nu toch eentje :)
Balen zeg dat Cavella niet goed loopt, ik zal voor je duimen als de dierenarts komt dat het meevalt. Beterschap met je knie.

@ Kirsten: ach op die instructieweek zal ie sowieso wel vetjes kwijtraken :P

Morgen wordt Mexx gemasseerd en daarna beetje verder werken aan de tips van m'n les.
En we gaan met de vriendinnen naar London in april *\o/* al moet ik nog m'n vrijvraagbriefje terugkrijgen dus dat is nog even afwachten.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:14

@ Myour : Dankjewel, hoop dat er iets uit het onderzoek komt. Dat ik weet wat er aan de hand is.
Vind de bicolors zelf leuk en fijn in gebruik en ze blijven mooi. :)
Oeh massage, hopen dat hem dat goed doet :D Gezellig met vriendinnen naar London :D

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:20

Ja liever dat je weet of en wat er aan de hand is dan dat het onduidelijk blijft. Dan kun je in elk geval gericht iets doen om het beter te maken.

Er staan best veel bicolors tweedehands te koop, vind er ook een hoop leuk. De yellow/sand bv zou heel mooi staan bij Mexx maar heb onlangs al een gele pad gekocht. Ook een blauwe met teak vond ik erg mooi, en belunda/lind(??). Maar heb uiteindelijk gekozen voor de mint/teak, die vond ik toch wel eruit springen, en is ook een apart kleurtje die ik nog niet heb :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:25

Pim liep heerlijk vandaag,
Verder kan ik woensdag eindelijk mijn zadel weg brengen. En vanavond lekker niks doen en uitzieken.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:42

@Myour, als ik meemag... Ik hoop het zo hahah!

Kan je trouwens ook zeggen van ik les een half uur bij de dressuur en s'middags een half uur-uur bij de cross/springen? Wyron is nogal een diesel en liever lui dan moe haha! Ik ga vanavond ook lekker niks doen, misschien nog even naar me vriend toe die toevallig nu in de buurt is en anders lekker op de bank met een doos tissues en all you need is love op haha. Maar eerst de paardjes eten geven en hondjes buiten laten. (die ga ik ook missen als ik mag gaan wehhh hahaha)

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:46

@Myour: lekkere les gereden, fijn +:)+ Leukleukleuk, wat voor bicolor is het? Londen is echt een leuke stad, alvast veel plezier!
@lrtj_: ook al lekker gereden :D
@MartineC1711: echt heel fijn dat je weer mag opbouwen *\o/*
@lemanthia: haha, is het gelukt met scheren?
@SRY: balen dat ze nog steeds niet helemaal goed loopt :(:) Wel een leuk filpmje, lekker gek kan ze doen :P
@kirsten3110: ik zou jouw baan echt niet moeten hebben, zou veel te veel kopen :')

Hoi :+:
Vandaag gezellig gewinkeld in Utrecht met m'n moeder en m'n oma, was erg leuk!
Morgen maar eens even kijken of paard zich wil gedragen, we gaan oefenen met trailer laden. Hoop dat ie er makkelijk in gaat, zou wel zo handig zijn :P

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:56

@ Myour : Ik kijk ook steeds op marktplaats of ik een leuke bicolor zie, maar nog niet echt een leuke tweedehandse tegen gekomen. Die wat ik leuk vind zijn natuurlijk niet meer te krijgen.

@ lrtj_ : Fijn dat Pim heerlijk liep :D Hoelang ben je je zadel dan kwijt? Gewoon controle?

@ _Sofie : Gezellig dagje weg dus :D Veel geshopt? Succes met trailer oefenen, als Cavella weer beter is ga ik ook eens beginnen daarmee. Ja ze kan heel goed gek doen, wat ze in het filmpje doet, flikt ze me soms ook met rijden -O-

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:00

Twee t-shirts, een jasje en een blousje en nog een nieuw horloge :D Dus best wel veel :P
Wat een draak, dat ze het ook onder het rijden doet. Leer je wel goed van zitten :D

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:05

Dat is best veel ja :D En gelukkig slaag jij wel :P Ik slaag de laatste tijd amper nog met shoppen, echt hopeloos.
Gelukkig ken ik al haar trucjes door en door, ben dus voorbereid en heb veel steun in mijn zadel waardoor ik het goed kan uitzitten.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:07

Dat is altijd jammer, als je niks kan vinden!
Zat even in je profiel te spieken, je hebt Cavella al lang zeg! Dan snap ik ook dat je haar door en door kent :j

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:16

De eerste keer dat ik haar zag was ze 3 dagen oud. Lelijk veulentje en een haflinger. Nee maar er moest toch een pony erbij voor Jordy. In mei hadden we de wedstrijdpony van mijn moeder laten inslapen en Jordy stond vanaf toen alleen :( Cavella is in juni geboren en in oktober mocht ze mee naar huis. *\o/* Ken haar nu al 8.5 jaar. Het is echt een pony met een flinke gebruiksaanwijzing, andere mensen komen ook niet klaar met haar. Iedereen heeft problemen met haar :? Maar ik niet echt. Soms wel eens onderling ruzie :')

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:18

Echt leuk dat je haar zo lang hebt!
Ach, dat andere problemen met haar hebben maakt toch niet uit? Zolang jij maar plezier hebt met haar :)

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:18

Ik ga er weer vandoor.
Doeg!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:19

2 dagen ofz ik moet de boom wat breder laten maken omdat meneer steeds breder word.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:21

@ Sofie: het is de bicolor mint/teak geworden, nu alleen nog hopen dat ik in de komende maanden nog bijpassende bandages kan vinden :D
Leuk winkelen in Utrecht :) en veel plezier en succes met het trailerladen morgen.

@ SRY: welke ben je naar op zoek? Misschien kan ik af en toe ook de markt in de gaten houden voor je. Spannend hoor het rijden als ze zo ook wel eens ohz doet :=
Zie je tegenwoordig nog maar weinig dat mensen al zolang hun paard hebben :) kan me voorstellen dat je dan een heel goede band hebt samen.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:26

@ _Sofie : Ik heb zeker plezier met haar :) Da Vinci heeft een heel aansprekend hoofdje :D

@ lrtj_ : Dat valt nog mee 2 dagen. Steeds breder haha moet je eens tegen hem zeggen dat die niet breder moet worden :P

@ Myour : De royal/white bicolor als ik het goed heb, die vind ik heel leuk, lekker zomers. Maar ergens te krijgen nope :n Je voelt dat ze spanning opbouwt en dan weet ik dat ik moet opletten. Jordy het andere paardje hebben we al 13.5 jaar :P Zie dat nu ook wel eens op de manege. Kopen ze een paardje, bevalt niet, verkopen en dan weer een nieuwe. Of ze krijgen het paard niet op de trailer voor een wedstrijd, dochter schelden tegen ouders ik wil een nieuwe en ze krijgen het ook nog he :wow:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:36

Haha sja fries he haha

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:37

M'n eerste pony heb ik ruim 2 jaar gehad, maar daar durfde ik niet meer op. Hij staat hier wel heel dichtbij (10 minuutjes hier vandaan bij een kennis), en heb ook geen spijt gehad van de verkoop. Ik zie 'm paar keer per jaar en hij doet het heel goed daar :) Mexx heb ik nu 2 jaar en 1 maand -alweer :P - tijd gaat echt heel snel. Maar jee zeg 13,5 jaar wow! Respect hoor :j
Royal/White even opgezocht, maar die is inderdaad erg mooi! Heb ik nog niet gezien, wel de tegenhanger Royal/Teak, wordt ook gerust de nieuwprijs voor gevraagd.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:46

scheren is voor 90 procent gelukt. toen kapte de machine er maar mee.
figuur is niet gelukt

morgen met de scheerapperaat van een ander eve afmaken